Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni "pakottaa"/ vaatii minulta "korvikeseksiä"

Vierailija
31.05.2010 |

eli jos mua ei paneta niin mun pitää ottaa suihin tai "auttaa kädellä" tms joka ilta...

Tai vaatii että mun on oltava vieressä kun hän runkuttelee...

Minä en oikeen siitä tykkää ja olen asiasta sadat kerrat sanonut, aina tulee vastaus että ihme juttu kun ennen oot tykännyt... todellisuudessa en ole koskaan tykännyt vaan tehnyt sitä vain siksi että pääsen itse helpommalla ja ei tule sitten mitään riitaa...

Minä en tiedä mikä minun haluihin on mennyt kun en enää nykyään ahlua niin kuin ennen ja sitäkään mies ei käsitä.

En vaan jaksa enää tällästä, toisaalta hyvä että mies ei lyö eikä ryyppää, että ehkiä ennmmin kestän tämän mut silti tuntuu niin ällöttävältä!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta pitkassa suhteessa on ihan turha vedota siihen etta alussa oli paljon seksia. Sehan kuuluu ihan normaalin suhteen kulkuun, ensin on se himovaihe, ja sitten tulee muita vaiheita. Loytyyhan tosta nyt googlettamalla vaikka kuinka paljon tietoa. Valitettavasti vaan miehilla ei ne halut tasaannu yleensa samaa tahtia kuin naisilla, ja sit kun on itsekas paska miehena niin eihan sita edes tarvi yrittaa ymmartaa etta elama on yhta suurta kompromissia.

Kun puhutte niin laittakaa molemmat vaikka listalle asioita joita haluatte parisuhteelta ja sitten keskustelette yhdessa siita kuinka paljon molempien tarpeet tulevat tyydytettya - esim. ap sanoi ettei mies suostu antamaan hellyytta. Ehka mies siita konkreettisesti joutuisi nakemaan etta han odottaa etta 100% hanen tarpeistaan tulee tyydytettya mutta ei ole valmis tyydyttamaan ap:n tarpeita koska ne eivat ole 'oikeita' eli seksia joka paiva.

Vierailija
22/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten ollaan musta väärillä vesillä.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että liian paljon korostetaan itseä ja omaa halua. Sekä miehet, että naiset. Useimmiten niin päin, että mies korostaa omaa haluaan, nainen taas haluttomuuttaan. Kumpikin puolustaa liiallisuuksiin omia oikeuksiaan näissä asioissa.

Jos kyse on noin pääpiirteittäin hyvästä suhteesta, hyvästä miehestä ja isästä, kovin traagisia ongelmia liitossa ei ole, mutta vain seksuaaliset halut eivät kohtaa, on kai parempi myöntyä kompromisseihin halujen suhteen, kuin tehdä siitä järjetön ongelma, olla joko täysin ilman tai suostua väkisinmakuuseen.

Halu on pitkälti tahdon asia, mutta silti se ei aina onnistu, vaikka kuinka tahtoisi haluta. Se, että antaa miehelle, vaikka itseä ei juuri huvittaisi, ei tarvitse tarkoittaa raiskatuksi myöntymistä. Eikö sitä voisi ajatella vaan teknisenä suorituksena, joka tuottaa toiselle mielihyvää? Ihan niin kuin keittäisi kahvin toiselle, vaikka itse ei sitä aiokaan juoda?

Mun mielestä parisuhteessa on kohtuutonta pakottaa toinen osapuoli seksittömään elämään vain siksi, ettei se itseä huvita. Oikeasti. Ei ne paikat siitä kulu, vaikka niitä käyttää useammin kuin aidosti huvittaisi. Sitä paitsi kuinka paljon aikaa ja energiaa tarvitaan siihen, että suihiotolla tai handjobilla saa miehen laukeamaan? 10 minuuttia? Onko paha rasti jos sillä voi helpottaa toisen oloa?

Meillä on oikein mukavaa ja nautinnollista seksiä ajoittain. Kumpikin saa ja kumpikin nauttii, mutta tämä edellyttää, että muakin panettaa. Mua nyt vaan sattuu panettamaan ihan hirveän paljon harvemmin kuin miestäni. Pitäisikö miehen tyytä ja alistua kohtaloonsa odottamaan niitä mun harvakseltaan tapahtuvia halukohtauksia ja painaa villaisella kaikki omat halunsa? Eikö tuo haluttomuuteni ole silloin vallankäyttöä mun puoleltani? Pitäisikö mun sitten levittää jalkani tai öljytä käteni joka kerta, kun seksi edes livahtaa mieheni mielessä? Ei kai kumpaakaan. Mutta kompromisseja tässä voi minusta tehdä aika paljon puolin ja toisin ilman, että toisen tarvitsee elää puutteessa ja toisen tuntea olonsa vain likaiseksi tyhjennysastiaksi.

Kaikkien näiden vuosien (15) jälkeen olen todennut, että mieheni on huomattavasti miellyttävämpi elämänkumppani, kun saa kolmen päivän välein. Vuosia sitten meillä tapeltiin tästä asiasta aina. Syyttelyä halusta, haluttomuudesta, molempien oikeudesta omaan haluun, kiukuttelua, loukkaantumista, mökötystä, kaikkinaista arjen takkuamista. Sitten päätin, etten jaksa haaskata tätä liittoa siihen, että orgasmien frekvenssi on maailman suurin ongelma. Päätin tehdä voitavani ja mies osansa. Sovittiin, että lakataan riitelemästä asiasta, että saa panna mua periaatteessa aina silloin kuin haluaa tai pyytää muita palveluksia seksin suhteen, mutta mulle jää oikeus kieltäytyä jos se sillä kerralla todella tuntuu ylitsepääsemättömän mahdottomalta. Mutta että seksi lakkaa olemasta vallankäytön väline meidän välillä, siihen ei saa sisältyä minkäänlaista pakotusta, painostusta, luokkaantumisia.

Haluan suhtautua mieheni voimakkaaseen seksin tarpeeseen ihan fyysisenä perustarpeena, niin kuin syöminen, nukkuminen, vessassa käyminen. Minä en tarvitse ruokaakaan niin paljon kuin mieheni, mies ei tarvitse unta niin paljon kuin minä, ja minä en tarvitse seksiä niin paljon kuin mieheni. Mikään näistä tarpeista ei ole toistaan vähäisempi, niitä on syytä kunnioittaa, vaikka ne olisivatkin erilaisia kuin omat tarpeet.

Minä hoidan mieheni kolmen päivän välein, tavalla tai toisella, joskun pääsen itsekin mukaan ja silloin on tosi kivaa, useimmiten se kuitenkin on vaan tekninen suoritus, vähän niin kuin pyykkien ripustaminen. Eihän se kai kenenkään unelma hommaa ole, mutta tehtävä se on, mutta tulokseksi saa puhtaita ja tuoksuvia vaatteita. Sen takia kannattaa nähdä se vaiva.

Joo tiedän, että parhaimmillaan seksi on yhteistä halua, toisen täydellistä kunnioittamista, oman kehon jakamista toisen kanssa puhtaasta halusta. Mutta aika harvoin se loputtomasti arjessa menee näin. Ja eihän meidän seksissä tietenkään ole kyse mistään intohimosta tai kiimasta, mutta näin vuosien varrella se on asettunut tällä tavoin uomiinsa. Minulla on tällä tavoin ihan tyytyväinen ja mukava mies ja elämänkumppani, on melko helppo olla toista lähellä fyysisestikin silloin kun siltä tuntuu, kun tästä asiasta ei ole meillä ole tehty mitään kovin suurta numeroa.

Korostan nyt kuitenkin vielä sitä, että tämä puheenvuoroni koskee sellaista liittoa, jossa asiat on muilta osin kunnossa, ainoastaan halut eivät useinkaan kohtaa. Seksiä ei saa käyttää välineenä, sillä ei saa loukata, kiristää, painostaa tai mitään muutakaan. Mutta kaikkien kai on ihan hyvä välillä miettiä, onko se oma oikeus haluun, on se kumpaa laatua tahansa, jotenkin enemmän tai vähemmän oikeutettua kuin toisen osapuolen halu. Kompromisseja voi tehdä ja kannattaakin, on usein tarpeetonta karauttaa koko liitto palasiksi tällaisen asian takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy hyvä nainen. Missä on itsekunnioituksesi?

Vierailija
24/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kielsin, jatkoi kourimista ja mankumista. Mä suutuin perusteellisesti ja huusin, että "kuule mä en ole mikään pumpattava Barbara. Mä olen ihminen, jolla on halut ja tunteet, eikä ne aina mene yksiin sun halujesi kanssa. Jos ei huvita, ei huvita. Mene kylmään suihkuun. Jos sä jatkat tota pakottamista, mä voin joku ilta raivostua sen verran, että molautan sua kaulimella vehkeille, ja sitten vasta heitän sun kamat ikkunasta pihalle- ja sut. " Asia tuli selväksi, ja mies pyysi multa anteeksi. Oli tosiaan tyhmyyksissään kuvitellut, että olen joku vaikeeksi heittäytyvä, joka vaan huvikseen sanoo ei. "Ai sä et tosiiankaan halua?" "No EN. Eksä tyhmä tajua mitä EI tarkoittaa?" Nyttemmin ei ole asiassa ongelmia.

Sun miehes on naisten suhteen idiootti, niinkun munkin, ja sen takia väännä se homma sille rautalangasta. Suuttukoot ja tulkoot riitaa, mutta lopeta itsesi nöyryyttäminen.

Vierailija
25/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"uhrauksena", vastapalveluksena. Hartiahierontaa tai mistä sitten pidätkin.

Muuten tuo kuulostaa kovin yksipuoliselta toisen tyydyttämiseltä.

Vierailija
26/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasaista, mukavaa arkea, yhdessä oloa, asioiden jakamista, elämää, jossa halu ja haluttomuus ei hierrä kaikkea mahdollista yhteiseloa.

En koe uhrautuvani, en halua ostaa seksillä vastapalveluksia, pyrin ainoastaan kunnioittamaan puolisoni erilaisia tarpeita. Kaikki tietää, että puutteessa oleva mies käyttäytyy kuin pahainen kakara kaikkinen kiukutteluineen, näin saan itselleni mukavan ja säyseän miehen ja elämänkumppanin, jonka kanssa jakaa elämää.

Tiedän kyllä, että tällainen ei todellakaan sovi kaikille, tai että tämä miten me olemme asian ratkaisseet olisi jotenkin parempi tapa hoitaa tilannetta, kuin jonkun muun tapa. Ehkä ajattelin vaan herätellä ajatuksia siitä, ettei asiasta ehkä ihan joka tilanteessa kannata tehdä niin kovin suurta numeroa, jos liitto noin muilta osin on tasapainoinen ja tyydyttävä.

Vierailija
27/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy olla joku uskovainen, lestadiolainen tms. Olet todella alistettu, tohon ei oo muuta kuin ero.

Vierailija
28/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin kyllä ehdottomasti ap:n miestä, jonka vaimo pihtaa! Hirveän rasksta elää sellaisen ihmisen kanssa ja vieläpä selibaatissa. :( Anna nyt ihmeessä pimppiä sille miehelles! Se on sun velvollisuus, jos parisuhteessa meinaat elää.

sairaita taitaa olla enemmänki täällä

Vierailija
29/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua käytetään seksuaalisesti hyväksi. Soita auttavaan puhelimeen. Kukaan ei saa pakottaa tuollaiseen!!!

Vierailija
30/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos silmät avaavasta argumentista. On helppo unohtaa se tosiasia, että elämä todellakin on yhtä suurta kompromissia ja lähestulkoon joka asiassa joutuu tulemaan jotakuta vastaan puolitiehen.

Mistä olemmekaan saaneet tämän mallin elämiseen missä ylikorostuneesti toitotamme omia oikeuksiamme ja pidämme niistä viimeiseen asti kiinni, usein unohtaen asiaan liittyvän toisen osapuolen.

Seksi todellakin parisuhteessa on osa arkea, eikä tarvitse niinkään suurta haloota kuin mitä se nykypäivänä saa osakseen. Ymmärrän nyt itsekin, että saisin varsin vaivattomasti seksin mukaan elämäämme sujuvana ja mukavana osana arkea. Tällä hetkellä tunnustan pitäväni asiaa suurena ja mahtavana tavoittelemisen arvoisena palkintona ja siitä palkintona minullakin on kakaramaisesti kiukutteleva mies.

Miksi seksi nykypäivän suhteissa on suuri uhrilahja? On toki naisia joilla on suuret/normaalit halut ja tyydytetyt miehet mutta itse en näihin kuulu.

Vierailija
31/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siis riittäisi seksiä kerran parissa kuussa mutta mieheni kaipaisi useammin. Miksi hakiessani tukea ja neuvoja kuulen vain että ei minun tarvitse mihinkään suostua jos en halua ja neuvotaan taas kerran pitämään "oikeuksistani" kiinni. Entäs miehen oikeudet?

Miksi meille annetaan tällaista mallia? Toisinaan käy miestäni sääliksi ja tunnen itseni sairaaksi kun ei vain haluta. Seksi on joko kummankin iloinen harrastus useana iltana viikossa tai hampaat irvessä muutaman kerran kuussa. Virkistävää kuulla vaihtoehto millä kumpikin suhteen osapuolista pysyy suhteessa tyytyväisenä ilman pakottamista tai järkyttäviä suorituspaineita.

Hienoa 31!!

Vierailija
32/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni aina sanoi, että vaimon tehtävä on tyydyttää mies tavalla tai toisella.

Siis voiko tällaista ajattelutapaa olla...

Vierailija
33/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin on myös se että torjuu toisen... minulla mies ei halunnut vuoteen.. itsetuntohan siinä laskee.. Olin nyt kyllä tosi onnellinen jos löytäisin jonkun joka nauttii seksistä yhtä paljon kun minkäkin.:) Ja pienen lapsen äiti ja kolmivuorotyössä, että vaikka onkin muuta, niin ei seksi mielestäni ole turha taakka! Ajatelkaa asiaa niin että jos teidät torjuttais melkein aina..

Mut ei tuommoseenkaan tietenkään kannata alistua..

Vierailija
34/70 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua käytetään seksuaalisesti hyväksi. Soita auttavaan puhelimeen. Kukaan ei saa pakottaa tuollaiseen!!!

on raiskaus eikä mitään lähes Vaikka ollaan parisuhteessa niin raiskauksesta saa silti tuomion

Vierailija
35/70 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sun itsetuntos ja kunnioituksesi on? tiedätkö mikä on narsisti? googleta ja käy kurkkaamassa mitä muita yhteneväisyyksiä sun miehellä on...

lähe lätkimään, vielä kun pääset..

Vierailija
36/70 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu "tyhmältä" lähteä tälläisen takia ja kai mä tietty voisin "antautua" vähänuseemmin vaikka 4 kertaa viikossa...

Mutta kun jostain syystä mun apikat tulee niin kauheen kipeeks eikä se nää tunnu hyvältä.

Vierailija
37/70 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tollasta miestä haluaisikaan?? Hyi helvetti, mikä idiootti!

Vierailija
38/70 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis kauaa tollasta äijää. Ajatella, että omani kestää, kun saa kerran viikossa, vaikka haluaisi joka päivä.

Mä näyttäisin ovea samantien, jos olisi tuollainen kuin ap:n ukko.

Vierailija
39/70 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotin esikoistani. Lääkäri kielsi seksin raskausviikolla 24, lyhyen kohdunkaulan vuoksi. Ja kyllä joka ikinen ilta minun piti mieheni tyydyttää jotenkin. Suihin ottoa, kädellä tai vieressä ololla kun hän runkkaa. Enkä todellakaan siitä pitänyt.

Mitään en asiasta sanonut, kestin vain. Mieheni aina sanoi, että vaimon tehtävä on tyydyttää mies tavalla tai toisella. En oikein osaa sinua neuvoa, ehkä puhuminen suoraan auttaisi...? Toisaalta jos mies ei saa tarpeeksi seksiä kotona, niin kyllä niitä halukkaita naisia löytyy, jotka tyydyttää miehesi. :( Toisaalta kenenkään ei tarvitse tehdä sitä mitä ei halua, varsinkaan seksi asioissa...

Vierailija
40/70 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ihme, jos ei sulla ole haluja!!

Ei mulla ainakaan olis, jos tollaseen olis pakko suostua.

Mutta enpä kyllä suostuiskaan ja olis kyllä pian entinen mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän