Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Celine Dionin lasten isä kohta 70 vee. Mitä mieltä?

Vierailija
31.05.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli jotenkin ällöä se, että vanhempi mies nai [toki jo silloin aikuisen] naisen, jonka oli tuntenut pikkutytöstä asti.



Mutta hienoa, että ovat onnellisia yhdessä.

Vierailija
2/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on paikalla, toisin kun ne "sadat" tai tuhannet kaks- ja kolmekymppiset pojanklopit, jotka häviävät paikalta, kun eivät ole valmiita isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos pystyy vielä hässimään, pitää mielen virkeenä. Olihan Arvo Ylppökin muistaakseni 75 kun sai nuorimmaisensa.

Vierailija
4/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa on se, että kyseessä upporikas pariskunta, joten ainakin lapsella on elämä siltä kantilta turvattu. Mutta mieluummin toki pitäisin isäni...

Vierailija
5/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sairasti takavuosina kivessyövän, ja häneltä otettiin pakkaseen spermaa, jotta voisivat saada yhteisiä lapsia.



Olen ainakin iloinen molempien puolesta. On tuo mies varmaan parempi isä kuin moni juoppo ja narkki luuseri.

Vierailija
6/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä toivoisin, ettei Dionia soitettaisi julkisissa tiloissa. Hänen tulkintansa (teksteistä) ovat sentimentaalisia ja banaaleja. Hänen äänenkäyttönsä tähtää vain volyymin ja korukuvioiden taidokkuuden esittelyyn.

Yksityiselämäänsä Ms. Dion eläköön niinkuin parhaaksi näkee, niin minäkin teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä onnittelen heitä ja toivon, että raskaus sujuu hyvin. :)

Vierailija
8/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuo äijä eläis satavuotiaaksi, eli mahdolliset lapsenlapset eivät voi millään laskukaavalla nähdä ukkiansa. No rahalla saa sitten vaikka varaukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa iso ikäero (itse asiassa juuri vastaava kuin tässä kyseisessä tapauksessa) ja meillä on yksi lapsi (mies oli 59v kun lapsi syntyi). Vasta oikeastaan lapsen synnyttyä olen tajunnut että ei ole pelkästään lapsen oikeus saada kasvaa aikuiseksi ennen kuin vanhempansa kuolevat vaan on myös kummankin vanhemman oikeus saada lapset sen ikäisenä että voi nähdä heidän kasvavan aikuiseksi. Ymmärrän kuinka kauheaa itselleni olisi jos saisin lapsen niin vanhana että lähes 100% mahdollisuudella olisin kuollut ennen kuin lapsi valmistuu, menee naimisiin, saa omia lapsia jne. Tottakai sitä voi kuolla milloin vain mutta silti ei nyt ehdoin tahdoin tarvitse lapsia tehdä niin vanhana että tietää olevansa lähes varmuudella kuollut kun lapsesta tulee täysi-ikäinen.



Tämän oivalluksen myötä lopetin kaiken pienenkin pohdinnan siitä ajatuksesta että hankkisimme toisen lapsen. Se ei olisi reilua lapselle eikä isällekään. Toivon lisäksi todellakin että mieheni tulee elämään yhtä hyvän vanhuuden kuin suvussansa on yleensä tapana. Elävät lähemmäs 90v ikään ja viimeistä 1-2 vuotta lukuunottamatta erittäin hyväkuntoisena (sekä fyysisesti että henkisesti). Ideaalimaailmassa olisimme saaneet lapsemme jo 4-5v aikaisemmin mutta elämä on. Kaikkea ei saa mitä haluaa.

Vierailija
10/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän oivalluksen myötä lopetin kaiken pienenkin pohdinnan siitä ajatuksesta että hankkisimme toisen lapsen. Se ei olisi reilua lapselle eikä isällekään.

Yleensä tuntuu että kaikki joilla on isot ikäerot kumppaniinsa aina vaan sanovat ettei se mitään vaikuta mihinkään. Kiva että joku hyväksyy ja suostuu sanomaan ääneen että kyllä siinä on tietyt jutut jotka pitää huomioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esikoinenkin tehty. Ihan ovat julkisestikin asioista kertoneet.

hyvä jos pystyy vielä hässimään, pitää mielen virkeenä. Olihan Arvo Ylppökin muistaakseni 75 kun sai nuorimmaisensa.

Vierailija
14/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine on upea nainen ja sais tyyliin kenet tahansa. Silti haluaa olla vanhemman miehen kanssa, eli its love.

Ollaan me kimpassa kateellisia heidän kovalla työllään tekemistä miljoonistaan ja viedään taas lauantaina lotto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isä oli tuota ikäluokkaa kun lapsi syntyi ja äitikin oli iäkäs ja sattui kuolemaan sairauteen. Ei saanut kovin hyviä lähtökohtia elämälleen. Olisi parempi, että vanhemmat olisivat siinä iässä että todennäköisemmin pysyisivät elossa kunnes lapsi on täysi-ikäinen.

Vierailija
16/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun elämääni vaikuttaa mitenkään. Joten ihan sama.

Vierailija
17/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen kumppanin valitsee. Jos lapsen vanhemmat käyttävät liikaa päihteitä tai ovat muuten hoitamattomia psykiatrisen diagnoosin potilaita, niin silloin ei hyvä lapselle.

Pärjäähän moni nainen yksinhuoltajananakin, niin miksei sitten Celine Dionkin. Iäkkään ihmisen kuolemaan voi sentään valmistauta. Ikävää, jos lapsi menettää vanhempansa esim. liikenneonnettomuuden, itsemurhan tai päihteiden vuoksi. Siihen ei välttämättä ole niin odotettava asia.

Vierailija
18/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina pohtivat sitä että kuinka rankkaa se lapselle olisi/on jos isä kuolee kun on vielä nuori. Itse miettisin myös sitä kuinka rankkaa se vanhalle isälle on että tietää luultavasti kuolevansa ennen kuin saa lapsensa edes alttarille saatettua (juu voidaan aloittaa kunnon keskustelu siitä onko se naista alistavaa... ;-)).



Monessa tapauksessa vanhempi mies haluaa tottakai olla lapsiasiassa mieliksi nuorelle vaimolleen koska rakastaa tätä ja varmasti jälkikasvu tämän kanssa voi olla hyvinkin toivottua. Uskon kuitenkin että moni vanhempi mies pohtii itsekseen ja prosessoi sitä surua että tulee luultavasti kuolemaan jo kun lapsi on vasta nuori aikuinen.

Vierailija
19/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina pohtivat sitä että kuinka rankkaa se lapselle olisi/on jos isä kuolee kun on vielä nuori. Itse miettisin myös sitä kuinka rankkaa se vanhalle isälle on että tietää luultavasti kuolevansa ennen kuin saa lapsensa edes alttarille saatettua (juu voidaan aloittaa kunnon keskustelu siitä onko se naista alistavaa... ;-)).

Monessa tapauksessa vanhempi mies haluaa tottakai olla lapsiasiassa mieliksi nuorelle vaimolleen koska rakastaa tätä ja varmasti jälkikasvu tämän kanssa voi olla hyvinkin toivottua. Uskon kuitenkin että moni vanhempi mies pohtii itsekseen ja prosessoi sitä surua että tulee luultavasti kuolemaan jo kun lapsi on vasta nuori aikuinen.

- tässä lähinnä sitä miten suuren ilon lapseni ovat tuoneet elämääni (niin, ja lasteni isä on siis nyt 65-v.).

Itsekästä, kyllä varmaan jonkun mielestä. Ei kiinnosta minua mitä joku ajattelee - meillä on ihana perhe + rakastan lapsiani ja miestäni yli kaiken. Kukaanhan ei tiedä elinpäiviensä määrää. Lasteni isä on se mies, jonka kanssa halusin lapsia.

Vierailija
20/22 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen kumppanin valitsee. Jos lapsen vanhemmat käyttävät liikaa päihteitä tai ovat muuten hoitamattomia psykiatrisen diagnoosin potilaita, niin silloin ei hyvä lapselle. Pärjäähän moni nainen yksinhuoltajananakin, niin miksei sitten Celine Dionkin. Iäkkään ihmisen kuolemaan voi sentään valmistauta. Ikävää, jos lapsi menettää vanhempansa esim. liikenneonnettomuuden, itsemurhan tai päihteiden vuoksi. Siihen ei välttämättä ole niin odotettava asia.

pitää hakea joku vielä pahempi vaihtoehto ja muka sillä osoittaa, ettei tämä niin kauhea juttu olekaan. Logiikkasi ontuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme