Lue keskustelun säännöt.
Joko täällä on puitu Puolan kastraatiohanketta (pedofiilit)?
09.06.2010 |
Mitäs mieltä asiasta?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010060811825469_ul.shtml
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta kastraatiota suosittelen lämpöisesti näille hyväksikäyttäjille.
Toivottavasti saadaan pian tänneki.