Mua pelottaa mennä töihin :(
Työsuhdetta on enää viikko jäljellä. ''''''
Pari pienehköä mokaa tuli tehtyä ja sain työnantajan vihat niskaan. Pitäsikö ottaa saikkua tää viimenen viikko?
Kommentit (10)
Ei nyt mitään peruuttamatonta kumminkaan, mutta nolottaa...
saat helposti sairaslomaa loppuajaksi eli ei tarvitse mennä töihin! Lääkärille vaan selität tilanteen ja sanot, ettet millään pysty kaiken jälkeen... Eihän sillä enää mitään väliä ole, jos kerran työsuhde päättyy kuitenkin!
Olen kokenut saman.
saat helposti sairaslomaa loppuajaksi eli ei tarvitse mennä töihin!
että häpeää mokaansa? Onko sillekin joku latinankielinen termi? Kirjottaako lääkäri todsitukseensa "morkkis noloutus"?
saat helposti sairaslomaa loppuajaksi eli ei tarvitse mennä töihin!
että häpeää mokaansa? Onko sillekin joku latinankielinen termi? Kirjottaako lääkäri todsitukseensa "morkkis noloutus"?
..yrittäjä ja on tosi ällöä lukea näitä 'otan saikkua' MORAAAAALITOINTA!!
kun ei edes sillä suomalaisten kovilla palkoilla saa enää edes sitä kovaa työmoraalia. Juuri ap:n kaltaisten laiskureiden takia kaikki työ katoaa kohta täältä muihin suotuisimpiin maihin.
Teksi mieli takoa päähäsi jotakin... järkeä, moraalia, kykyä yrittää selvittää mokansa...
Oon tehnyt ihan sairaasti ilmaisia ylitöitäkin. Osittain se johtuu kyllä siitä että ammattitaito ei ole niin hyvä ja hommat kestää. Ja siitähän toi mokakin johtu :(
-ap
miksi sellaisesta suuttua pitää?