Miehen pitää olla mies....
...tikkuja saa metsästäkin...
...sixpackejä saa kaupastakin...
Mua huvittaa nää fb-ryhmät. Mulla on oma mies joka on tikku ja jolla on myös sixpack. Ja tikulla tarkoitan todellakin tikkua, luiden päällä on vaan lihakset. Itse kun vielä kuulun kategoriaan naisen pitää olla nainen, lautaa saa k-raudasta. :D
Mihin ryhmään laskisit oman miehesi? Entä mihin itse kuuluisit?
Kommentit (5)
on myös klassinen feeder, joka mustasukkaisesti varjelee vaimoaan lihottamalla sitä.
Painoindeksi on normaali, sieltä yläpäästä tosin ja olen muodokas. Mies ei tosiaan ole mikään feeder. On onneksi mua pidempi, eikä vaatteet päällä näytä ihan niin kuikelolta mitä oikeasti on. On kova tekemään töitä, eikä ole helposti lihovaa tyyppiä.
t.Ap
Mun mielestä muodokas on parempi ilmaisu kuin rintava.
t. Ap 170cm/70kg
Vai oletko fitissä kunnossa?
Onks sulla vatsamakkaroita?
on myös klassinen feeder, joka mustasukkaisesti varjelee vaimoaan lihottamalla sitä.
Painoindeksi on normaali, sieltä yläpäästä tosin ja olen muodokas. Mies ei tosiaan ole mikään feeder. On onneksi mua pidempi, eikä vaatteet päällä näytä ihan niin kuikelolta mitä oikeasti on. On kova tekemään töitä, eikä ole helposti lihovaa tyyppiä.t.Ap
Vai oletko fitissä kunnossa? Onks sulla vatsamakkaroita?
Painoindeksi on normaali, sieltä yläpäästä tosin ja olen muodokas. Mies ei tosiaan ole mikään feeder. On onneksi mua pidempi, eikä vaatteet päällä näytä ihan niin kuikelolta mitä oikeasti on. On kova tekemään töitä, eikä ole helposti lihovaa tyyppiä. t.Ap
Sellainen mitä nyt voi olettaa kaksi lasta synnyttäneeltä.