Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää olla mies....

Vierailija
09.04.2010 |

...tikkuja saa metsästäkin...

...sixpackejä saa kaupastakin...

Mua huvittaa nää fb-ryhmät. Mulla on oma mies joka on tikku ja jolla on myös sixpack. Ja tikulla tarkoitan todellakin tikkua, luiden päällä on vaan lihakset. Itse kun vielä kuulun kategoriaan naisen pitää olla nainen, lautaa saa k-raudasta. :D

Mihin ryhmään laskisit oman miehesi? Entä mihin itse kuuluisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös klassinen feeder, joka mustasukkaisesti varjelee vaimoaan lihottamalla sitä.

Vierailija
2/5 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös klassinen feeder, joka mustasukkaisesti varjelee vaimoaan lihottamalla sitä.

Painoindeksi on normaali, sieltä yläpäästä tosin ja olen muodokas. Mies ei tosiaan ole mikään feeder. On onneksi mua pidempi, eikä vaatteet päällä näytä ihan niin kuikelolta mitä oikeasti on. On kova tekemään töitä, eikä ole helposti lihovaa tyyppiä.

t.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä muodokas on parempi ilmaisu kuin rintava.

t. Ap 170cm/70kg

Vierailija
4/5 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko fitissä kunnossa?

Onks sulla vatsamakkaroita?

Painoindeksi on normaali, sieltä yläpäästä tosin ja olen muodokas. Mies ei tosiaan ole mikään feeder. On onneksi mua pidempi, eikä vaatteet päällä näytä ihan niin kuikelolta mitä oikeasti on. On kova tekemään töitä, eikä ole helposti lihovaa tyyppiä.

t.Ap

Vierailija
5/5 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko fitissä kunnossa? Onks sulla vatsamakkaroita?

Painoindeksi on normaali, sieltä yläpäästä tosin ja olen muodokas. Mies ei tosiaan ole mikään feeder. On onneksi mua pidempi, eikä vaatteet päällä näytä ihan niin kuikelolta mitä oikeasti on. On kova tekemään töitä, eikä ole helposti lihovaa tyyppiä. t.Ap

Sellainen mitä nyt voi olettaa kaksi lasta synnyttäneeltä.