Älyttömintä mitä mies on sanonut/tehnyt synnytyksessä?
Meillä mies tiesi joutuvansa tämän ketjun jatkoksi jos möläyttäisi jotain, joten osasi sitten olla ihan ihmisiksi. -AInakin melkein.
Kertoi kuitenkin jälkeenpäin, että silloin kun kätilö antoi hänelle märän rätin ja käski pyyhkiä sillä otsaani, tuli hänelle elävästi mieleen joku Rocky-leffan nyrkkeilykohtaus. Hän näki itsensä nyrkkeilykehän kulmauksessa pyyhkimässä hikeä nyrkkeilijän otsalta. :-) Oli ehkä ihan viisasta jättää sanomatta tuota siellä synnytyssalissa. En haluaisi itseäni verrattavan Rockyyn, vaikka se synnytys aika matsi tietysti onkin. Ei olis välttämättä huumorintaju siinä paikassa riittänyt, vaikka kätilön sanoin olinkin erittäin rauhallinen synnyttäjä. Taisin minä yhden perhanan suustani päästää... :-)
Toinen vähän huvittava juttu oli kun meillä vaihtui kätilö kesken ponnistusvaiheen. Ensimmäisellä kätilöllä oli ilmeisesti aikas kiire johonkin kun ei kerennyt enää sitä viimeistä kahtakymmentä minuuttia olla paikalla. Minä sitten pojan synnyttyä kysymään uudelta kätilöltä, että "anteeksi, mutta mikäs sinun nimesi taas olikaan? Ei jäänyt mieleen kun äsken itsesi esittelit."
Siru-Sofia
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo..
Jos synnytys olisi raskas tai vaikea homma,niin kyllä naiset olisivat laittaneet jo senkin miesten tehtäväksi.
Kyllä te miehet saatte minun puolestani synnyttää ihan vapaasti.
Siis millaisia miehiä teillä oikein on?! Ei todellakaan hauskoja juttuja täällä, olen järkyttynyt..
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta millaisia urpoja osalla on miehinä. Ja vielä otatte synnytykseen mukaan? Nukkumaan tuoleilla ja nälvimään teitä, asettamaan telkkariohjelmat tärkeämmäksi ku oma nainen ja syntyvä vauva? Sillä lailla! Eikö semmoset voi jättää kotia vaikertamaan?
Niinpä. Minua kun suurin osa näistä jutuista ei naurata vaan itkettää - siis nimenomaan millaisia urpoja joillakuilla on miehinä? (Toki täällä on hellyttäviäkin tarinoita, kun isä on niin tohkeissaan..)
Se yksi tarina, joka huipentui siihen, että mies sai mustasukkaisuuskohtauksen mieskätilöstä.. voin vain onnitella tarinan jakanutta naista siitä, että tämä herranterttu on ex.
Isäksi tulija, joka ei tiennyt eroa emättimen aukon ja kohdunsuun välillä, oli siis ilmeisesti luullut lasta tehdessään työntelevänsä penistä kohtuun..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo..
Jos synnytys olisi raskas tai vaikea homma,niin kyllä naiset olisivat laittaneet jo senkin miesten tehtäväksi.Kyllä te miehet saatte minun puolestani synnyttää ihan vapaasti.
Kyllä se on itsekästä jos hedelmällinen mies ei synnytä
Oma mies oli ihan täysi kymppi mukana synnytyksessä, en olisi pärjännyt ilman häntä. Seuraava lapsi syntyi sektiolla ja sinnekin mies tuli mukaan. Siinä vaan hoitajat kyseli enemmän mieheltä, miten hän pärjää, kuin minulta.
Hieno homma että tämä ketju on elossa. Mikään on tuskin muuttunut 20 vuodessa vai onko?
Joopa joo..
Jos synnytys olisi raskas tai vaikea homma,niin kyllä naiset olisivat laittaneet jo senkin miesten tehtäväksi.