Hepat & huvipuisto PowerParkissa 3.-6.6.
Ajatus olisi lähteä tuonne Pohjanmaalle ensi viikolla, kun siellä on Horse Show tiedossa, joka näitä perheen pienimpiä kiinnostaa. Itse sen verran hullu, että tahtoisin käydä laitteissa. En ole koskaan käynyt tuolla Powerparkissa, onko se kuinka iso? Kävin nopeasti vilaisemassa sivuja, mutta oikeasti paras info tulee aina toisilta käyttäjiltä, mitä pidätte paikasta? Ja onko jotain mitä pitää ottaa huomioon sinne lähtiessä? Ja varsinkin onko vinkkejä muista aktiviteeteistä siellä suunnalla +/- 100 km.
Kiitoksia!!
Kommentit (9)
Mutta me pidämme paikasta. Sopivan kokoinen pikkulapsi perheelle! :) Ja vähän isommillekin.
Ähtärin eläinpuisto on n. 120km päässä, vaasalandia on jonkin matkan päässä ja tuurin kyläpaikka löytyy myös siltä suunnalta.
Itse testasin ne kolme vuoristorataa ja pari muuta laitetta. Lapset kiersivät lasten laitteita edestakaisin. Alle 120cm lapsille oli ihan tarpeeksi tekemistä kahdeksaksi tunniksi. Minä pidin paikasta. Lapsemme pitävät ei-niin kauhean hurjista laitteista, joita niitäkin riitti ihan hyvin.
Paikka on siisti ja palvelu ystävällistä, tai ainakin viime kesänä oli.
Siellä on myös se carting-rata, joka kiinnosti meillä perheen miesväkeä. Lisäksi kävimme läheisellä tallilla ratsastamassa tinkereillä. Eri päivänä siis kuin tuo tivolipäivä.
eihän tuo powerpark älyttömän iso ole, mutta hyvin siellä kului aika. Lapsethan tykkää sahata laitteita edestakas, joten tekemistä riitti.
Kuulostaa tosi hyvältä. Tarpeeksi pieni. Ja jos kuitenkin 8 tuntia sai hyvin menemään. Mua kiinnostaisi myös tuo karting-rata..
Kiitos teille kaikille vinkeistä. Ei tarvitse yhtään miettiä reissua, vaikuttaa juuri sopivalta meille.
Ei muuta kuin reissun yksityiskohtia viilaamaan!!
Kiva paikka. Vaasaan ajaa n tunnissa (Tropiclandia) samoin kuin Kokkolaan ja Seinäjoelle
meni myös koko päivä, oltas oltu vaikka kaksikin päivää :)
Tosi siisti ja kiva, ei tarvinnut juurikaan jonottaa. Laitteissa sai todellakin olla koko rahan edesträ!
Ja millaisia laitteita! Kalpenee Lintsi ja Särkkä!
ja heillä oli tylsää. Tänä kesänä menemme innolla uudestaan kun kaikki olemme tarpeeksi pitkiä hurjiin laitteisiin.