Jos työtön mies on mukava, fiksu, huumorintajuinen, siisti, tyylikäs, komea, pitkä, treenaa salilla ja urheilee, kroppa erittäin hyvässä kunnossa...Niin voiko hän saada naisen joka on
Työtön, kaunis, mukava, fiksu, huumorintajuinen, siisti, urheileva, kroppa kunnossa.
Lisättäköön vielä että mies ei polta, eikä hänellä ole, tai ole ollut minkäänlaista päihdeongelma.
Itse olen tuollainen mies, ja etsin samanlaista naista...työttömyys ei haittaa.
Ei vain löydy.
M34
Kommentit (50)
Kouluttamaton mies on aina ongelmatapaus. Treenaamalla ei elantoa hankita.
En näe, mitä kysyt, koska otsikon loppu häviää kun sen klikkaa auki. Mutta jos kysyt, voiko saada naisen, niin sehän riippuu siitä, kuinka paljon naisia hän tapaa esim viikoittain. Kuinka moneen uuteen ihmiseen olet esimerkiksi tänä kesänä tutustunut ja kuinka iso osa heistä on ollut sinkkunaisia? Entä kuinka moni niistä sinkkunaisista on osoittanut sinua kohtaan kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tuossa tasot kohtaisi?
Molemmat työttömiä, mutta muuten samanlaisia
Jos tyydyt naiseen noin vähin ominaisuuksin, niin varmasti löytyy, kaikki naisethan juoksevat salissa kroppaansa muokkaamassa.
Vaan jos vaadit naiseltasi jotakin parempaa, kuten älyä ja luonnetta, niin tuskin saat. Tällaiset naiset eivät,tyydy habankasvattajiin, joilla on tyhjä korvienväli.
En. Kummallakin on oltava työstä rahaa elämiseen ja elämän suunnitteluun. En huoli omistamaan asuntoon elättiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyydyt naiseen noin vähin ominaisuuksin, niin varmasti löytyy, kaikki naisethan juoksevat salissa kroppaansa muokkaamassa.
Vaan jos vaadit naiseltasi jotakin parempaa, kuten älyä ja luonnetta, niin tuskin saat. Tällaiset naiset eivät,tyydy habankasvattajiin, joilla on tyhjä korvienväli.
Osa naisista ei osaa laittaa myöskään ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kohtaa, jos toinen etsii aktiivisesti töitä ja toinen tekee kaikkensa, että ei joudu töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista ei osaa laittaa myöskään ruokaa.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan voisi yhdessä perustaa OnlyFans-tilin ja esitellä kroppiaan ja p.a.n.e.m.i.s.t.a siellä. Rahaa alkaisi virrata eivätkä olisi enää työttömiä. Winwin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuollainen mies.
Se olisikin erikoista, jos et olisi kuin aloituksessa kuvailit. Silloin et olisi tätä lankaa aloittanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen koulutus menee hukkaa lapsia tehdessä ja siihen taas pystyy kuka tahansa bimbokin. En palkkaisi kotona makoilijaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön nainen ja en huolisi. Kun mies etsii naista jota ei työttömyys haittaa, se tarkoittaa että mies aikoo myös pysyä työttömänä. Sitten kun saan töitä joutuisin elättäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön nainen ja en huolisi. Kun mies etsii naista jota ei työttömyys haittaa, se tarkoittaa että mies aikoo myös pysyä työttömänä. Sitten kun saan töitä joutuisin elättäjäksi.
Palstan mukaan työtön on aina työtön omaa syytään, tyhmyyttään esim. Mikä on sinun selityksesi?
Ei kukaan kiinnostu tuollaisesta tyhjän kyselijä miehestä. Jatkuvasti kyselyä ottaisitko miehen joka sitä ja tätä. Minä juoksen karkuun ja lujaa, jos tuollaisia aletaan kyselemään.
Aloitus kuulostaa provolta, mutta kyllä näitä vastaavia on deitti palstat täynnä. Ongelma on vain ja ainoastaan tämä raivostuttavaa kysely. Kuka tuollaisen kanssa jaksaa olla?
Miksi edes luetella jotain typeriä ominaisuuksia, ku n todellisuus ratkaisee. Varmaan olet paperilla ihan hyvä, mutta todellisessa elämässä törppö
Kuule ap, sun ajatusvinoutumasi näkyy jo siinä että kirjoitat naisen saamisesta. Ja mikäli olisit oikeasti mukava, fiksu jne kuten väität olevasi, olisit parisuhteessa.
Mutta kun et ole niin väitänpä ettei kuvailusi itsestäsi ole kovinkaan luotettava.
Ps. Lopeta jankkaus. Ei se muuta asioita. Sun pitää muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan mukaan työtön on aina työtön omaa syytään, tyhmyyttään esim. Mikä on sinun selityksesi?
Luuletko että välitän siitä mitä sinä ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan kiinnostu tuollaisesta tyhjän kyselijä miehestä. Jatkuvasti kyselyä ottaisitko miehen joka sitä ja tätä. Minä juoksen karkuun ja lujaa, jos tuollaisia aletaan kyselemään.
Aloitus kuulostaa provolta, mutta kyllä näitä vastaavia on deitti palstat täynnä. Ongelma on vain ja ainoastaan tämä raivostuttavaa kysely. Kuka tuollaisen kanssa jaksaa olla?
Miksi edes luetella jotain typeriä ominaisuuksia, ku n todellisuus ratkaisee. Varmaan olet paperilla ihan hyvä, mutta todellisessa elämässä törppö
Aloituksen on tehnyt palstan vakiovalittajamies
Tasohullu se siellä kirjoitti taas uuden aloituksen!
Oletko se lyhyt mies, joka kyselee, saako 172 cm mies naista.
Mitä saat näistä typeristä aloituksista? Mene töihin niin ei tarvitse kirjoitella joutavuuksia
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun, jos miehellä on paljon kysymyksiä, niin pitääkö sitten olla vaan tuppisuuna, kun kysely on turn off?
Monesko aloitus tänään, kun mies on sitä ja tätä niin saako naisen.. Ilmeisesti ei voi saada, jos sitä naista ei löydy. Siinäpä se, naiset on sikoja.