Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi helvetti, kaverin 4 -vee on kammottavan sotkuinen

Vierailija
29.05.2010 |

kaveri pyysi, josko poikansa sais tulla meille yökylään. Aamupäivällä onneksi haki pois.

Katsoin jo, kun toivat poikaa, että taas on likatahroja vaatteissa, ihan kuin olis viikon verran ollut sama paita päällä. Naamassakin likaa!

Ja se haju.

Olen ihmetellyt tätä kaveriani, että hänen vaatteet haisee aina pesemättömälle ja tukka on jotenkin länässä ja likainen. Käymme yleensä yhdessä puistossa ja lähikaupassa, joten tämä ei niin hirvestä haittaa tällaisissa paikoissa. Kaupungille en hänen kanssaan lähtisi.

Siis illalla, kun tuli iltapesuaika, ei poika harjannut hampaita. Kysyin, että missä hammasharja on, vastasi, ettei sitä otettu ollenkaan mukaan. ( ! ) Ilmeisesti siis hampaat harjataan vain muutaman kerran viikossa.

Mitään varavaatteitakaan ei ollut.

Oma poikanikin valitti hajua, siis pesemättömien vaatteiden ja pinttyneen tupakan !

Miten voisin puuttua tähän ?? Kehtaanko ottaa asiaa puheeksi ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kotona olla ongelmia, masennusta, alkoholiongelmaa tms? Kyllä mä koittaisin jotenkin asian selvittää ja olla tarvittaessa apuna.

Vierailija
2/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot palauttaessasi, että pesit kaiken, kun ilmeisesti oli jäänyt äidiltä kiireessä väliin.

Ja hammasharjan hakisin kioskilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainannut puhtaan pyjaman ja pessyt pojan vaatteet lasten mentyö nukkumaan. Olisin myös lainannut hammasharjan ja vaatinut hampaiden pesua (ja vaikka sitten hakenut uuden harjan huoltoasemalta, kioskilta tms).

Vierailija
4/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos lapsen äiti on kerran kaverisi niin sanoisin suoraan.

Vierailija
5/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta otat puheeksi asian lapsen äidin kanssa. Ajattele sitä lapsiraukkaa!Kamalaa laiminlyöntiä!

Vierailija
6/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surku tuli. Minäkin olisin pessyt pojan ja lainannut puhtaan pyjaman. Päivävaatteissako lapsi pistettiin petiin?? Sanoisin ainakin jotain lapsen huoltajalle, sillä laiminlyönniltä kuulostaa.

Vierailija
7/7 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alta 2 vuotias. Miehen kanssa sovittiine että minä ja kaverin poika nukutaan meidän sängyssä ja mies menee vieras huoneeseen.

Haisi tupakalle koko poika, illalla pistin suihkuun ja sitten jossain vaiheessa yövaatteet päälle ja nukkumaan. No, mä en yksinkertaisesti saanut unta kun haisi niin pahalle, ei poika vaan ne vaatteet haisi tupakalle. Onneksi poika ei nukkunut vielä. Otin vaatteet pois ja nukkui pelkässä vaipassa sen yön.

Mun kaveri on hyvä äiti ja rakastaa lastaan, onneksi ei enää polta, silloin poltti, mutta juurikin toi tupakan haju on todella kuvottava ja jos vielä pieni lapsi lemuaa niin se on :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän