Onnitelkaa joukolla tätä 18 v! Kaikki unohti synttärit!
Löysin seuraavan kirjoituksen eräältä toiselta palstalta ja halusin siirtää tekstin tänne, jotta 18-vuotias saisi kunnolla ja paljon onnitteluja.
Kiitos kaikille, jotka osallistuvat onnittelemaan!
Kuullostaa varmaan epätoivoiselta ja katkeralta tyhjään itkemiseltä, mutta itselläni tuli ainakin aika ilkeä olo, kun on jo viikko vierähtänyt syntymäpäivästäni ( Täytin 18), eikä KUKAAN ole vieläkään muistanut mitään.
Vanhemmat ei onnitelleet, ystävät eivät edes tekstanneet eikä sukulaisistakaan kuulunut mitään. Serkkuni taas täyttää 18 joskus kahden kuukauden kuluttua, ja siitä on hirveä hässätys, että miten hänen syntymäpäivää juhlitaan, kun tulee kerran täysi-ikäiseksi. Ostetaanko kimpassa autoa ja vuokrataanko hienot juhlatilat ja hommataanko ulkomaanmatkaa vai viedäänkö baariin.
Tähän verrattuna tuntuu pahalta, ettei kukaan edes muistanut minua. Kukaan ei edes varmaan suunnitellut minulle yhtään mitään.
Ymmärrän toki sen, että serkkuni on paljon tärkeämpi ja parempi ihminen, mutta miksi minua ei voinut kukaan edes muistaa? :(
Miten on mahdollista, että kaikki vaan unohti? Ymmärtäisin jos olisin täyttänyt esim. 17 tai 19, mutta olisin luullut että saisin 18. vuotispäivänäni edes onnentoivotukset. Korttiakin kehtasin odottaa.
Enkä nyt enää viitsi kenellekään hihkaista, että hei, mulla oli muuten synttärit viimeviikolla, täytin 18-vuotta!
Joo, säälittävää tulla jonnekin keskustelupalstalle marisemaan, mitäs en itse kehdannut muistutella kaikkia tulevista syntymäpäivistäni. Häiritsee vain tällainen, tuntuu että ketään ei enää edes kiinnosta.
Kommentit (29)
Siitä se aikuisuus alkaa. Kurjaa että jäit ilman onnitteluja ja muistamista. 18v. on kuitenkin tärkeä ikä ja sitä pitäisi juhlia kunnolla. Lapsuus jää taakse ja astuu aikuisten maailmaan pikkuhiljaa.
Ja älä sure, meidän perhe unohti kokonaan sisareni 30-v synttärit, ja samaan aikaan senunohti myös siskon mies, joka oli lähtenyt asioille. Sisko oli itekseen kotona, oletti miehen menneen ostamaan kakkua tai jotain yllätystä kun kaapitkin oli aika tyhjät, mutta ei tullut kotiin. Sisko oli sitten kahden pienen lapsensa kanssa vähillä ruoilla kotona, ja tajunnut lopulta kaikkien unohtaneen ja pakkasi lapset ja ajoi bussilla mäkkäriin. :D Että semmoiset kolmekymppiset hänellä. Oltiin kyllä tosi pahoillaan kun tajuttiin unohdus, ja sisko on rakas ja tärkeä silti.
Onnea oiken paljon täysi-ikäisyydestäsi!! Toivottavasti läheisesi huomaavat mokansa pian...
Ihanan lämmin ajatus myös hänellä, joka tämän onnitteluketjun tänne vauvan sivuille ymmärsi perustaa =))
HURJASTI ONNEA JA KAIKKEA HYVÄÄ ELÄMÄÄSI!
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea <3
Ap täyttää keväällä 30v...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea <3
Ap täyttää keväällä 30v...
Mitä väliä, varmaan ärsyttää kyseistä henkilöä ihan hirveästi, kun joku muistaa häntä vaikkakin vähän myöhemminkin 😂
Hyvää vuoden jatkoa sinulle 🤗🤸🌞🐈🐿
Ymmärrän, että onnittelujen puuttuminen loukkaa.
Itse olin töissä 18-vuotispäivänä ja juhlat jäi tyystin pitämättä. Siitä selvisin pienin vaurioin.
Nokka pystyyn, aikuisuus alkaa ja saat itse rakentaa mieleisesi elämän. Rohkeasti tuulta päin. Olet hienossa iässä. Muista nauttia ja iloita.