Vauva 3kk, täysimetyksellä eikä mua kiinnosta seksi pätkääkään. Normaalia?
Mua oikein säälittää mieheni, joka haluaisi, vaan minäpä en. Ei pätkääkään! Imetyskö syynä vai mitä?? Toki arki 3 lapsen kanssa on rankkaa ja olen ttooooodeellllla väsynytkin, mutten muista edellissistä tälläsitä haluttomuutta...:(
Kommentit (18)
miksi naisista tulee aseksuaaleja sitten kun lapset on synnytetty?!
ettei tee mieli, normaalia on ja seksihalutkin tulee takasin kun imetys lopppuu
mulla hormonitoiminta lähti kunnolla liikkeelle vasta kun lopetin imettämisen kokonaan. Läheisyyden vuoksi teki mieli 2-3 krt kuussa jos sitäkään. Nyt taas kuksitaan pari krt viikossa. Kyllä mies voi odottaa ja hoitaa paineensa itsekin. Läheisyyttä ei kuitenkaan kannata kokonaan poistaa suhteesta.
On myös normaalia ja erittäin suotavaa näyttää ovea tällaisille öykkäreille.
kammottavaa. Itse en katselisi pihtailevaa vaimoa.
ja olet(ko?) itse synnyttänyt/imettänyt lastasi, ymmärrät, että luonto on järjestänyt asiat niin, ettei naista haluat, kun nainen imettää vauvaa- luonto järjestää asian niin, ettei uusi raskaus olisi mahdollinen vaan tämä vauva, joka imee rintaa, saa kaiken tarvittavan ravinnon ja öiti ehtii toipua edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä. Imetyksen aikana myös limakalvot ovat erittäin kuivat eikä nainen kiihotu yhtä herkästi. Luonnollista siis on eikä kyse ole mistään aseksuaalisuudesta, kuten tietämättömät idiootit täällä väittää.
Kun lapsesi kasvaa, aikaa kuluu ja imetys loppuu, elimistösi palautuu ja normalisoituu kyllä-
ja seksihalutkin palaa.
Jos miehet tietäisivät, mitä lapsista seuraa, lapsia olisi paaaaallllljooooon vähemmän.
Hähhähhää, lällätilälläti, ihan oikein tuollaisille lapsiaan ja vaimoaan rakastamattomille miehille elää sitä "paskaista loppuelämää". Imekää itseänne! :D
Paskat - ei ne seksihalut palaa. Miehillä on paskainen loppuelämä. Jos miehet tietäisivät, mitä lapsista seuraa, lapsia olisi paaaaallllljooooon vähemmän.
seksihalut eivät ole koskaan kadonneet mihinkään. Mulla on edellisestä synnytyksestä nyt 2kk, ja peitto heiluu samaan tahtiin kuin aina ennenkin. Täysimetyksellä mennään, raskauskaan ei ollut poikkeus, silloinkin halutti. Säälittää teidän miehet.
-4
ja olet(ko?) itse synnyttänyt/imettänyt lastasi, ymmärrät, että luonto on järjestänyt asiat niin, ettei naista haluat, kun nainen imettää vauvaa- luonto järjestää asian niin, ettei uusi raskaus olisi mahdollinen vaan tämä vauva, joka imee rintaa, saa kaiken tarvittavan ravinnon ja öiti ehtii toipua edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä. Imetyksen aikana myös limakalvot ovat erittäin kuivat eikä nainen kiihotu yhtä herkästi. Luonnollista siis on eikä kyse ole mistään aseksuaalisuudesta, kuten tietämättömät idiootit täällä väittää.
Kun lapsesi kasvaa, aikaa kuluu ja imetys loppuu, elimistösi palautuu ja normalisoituu kyllä-
ja seksihalutkin palaa.
ja nimenomaan naiset pihtaavat. 80% miehistä tahtoisi enemmän seksiä.
et ainakaan alakautta ole synnyttänyt:) tuskimpa ollenkaan, sen verran epäuskottavaa tekstiä.
Seksihalut voivat olla poissa ruuh´kavuosien ajan- on todettu, että naiset ovat seksuaalisimmillaan vasta n. 40-vuotiaana, kun lapset ovat jo hiuekan isompia, elämä tasoittunut jne. Eli kyllä ne halutkin PALAA. On iha ukosta kiinni, jaksaako odottaa vai lähteekö vieraisiin. Meillä suhde perustuu pitkälti muihinkin avuihin kuin seksiin. Yhdessä ollaan vaikka kuiviakin kausia on ollut-
lapsia 3 ja kokemuksesta että ammattinikin kautta tiedän, että imetys vie halut. Siitä ei saa ottaa stressiä- metyshormonit todella pitävät huolen siitä, että haluja ei liiemmälti ole. Uusi raskaus heti perään voisi olla (ainakin nöin on ollut, hirstorian saatossa) äidin terveydelle vaarallista.
Imetys vaimentaa munasarjojen toimintaa,mikä aiheuttaa mm. toisille estrogeenipuutoksen.Tästä seuraa,ettei kuukautisia tule,limakalvot kuivaa,seksihaluttomuus,unettomuus,mielialaongelmat.Toisille tulee yksi oire,toisille kaikki riippuen hormonin puutteen määrästä!Ja jos paikat repeää,ei seksiä voi muutamaan kuukauteen harrastaa kovan kivun vuoksi.
Vähemmän tietämättömiä ja asiattomia kommentteja,kiitos!
Ja tiedoksi,että jos parisuhde on kunnossa ja mieskin hoitaa vauvaa,niin seksihalut kyllä palautuu,kun paikat on parantuneet ja imetys lopetettu!Väsynyt äiti ei jaksa sekstailla,joten miehet hoitakaa sitä vauvaanne älkääkä iniskö!
mieheltäkin halut, nytkin nukkuu tuossa sohvalla eikä sitä voisi seksi mun kanssa vähempää kiinnostaa. ja meilläkin vauva 3kk-. sen puoleen, eipä munkaan mieli ole tehnyt.
näin on ollut ennenkin ja kyllä ainakin mun halut on palannut sitten, kun tää väsymys ja imetyshommat loppuu.
Jaa. Millä sää sitten perustelet sen että pareilla on useampi lapsi?
Seksielämä siihen tarvitaan että saadaan vauva.
Kyllä minäkin puhun noitten hormooneitten puolesta, alkaa helpottumaan kun lapsi syö kiinteitä.
Tämä on luonnon tapaa huolehtia ehkäsystä: kun naaras imettää lasta, ei niinkään tee mieli harrastaa seksiä ja raskautua.
Ei kroppa tiedä että käyttää kumia!
Anna itsellesi aikaa, hellyys voi auttaa?
pillua rikkinäisellä vehkeellä vaan siksi, ettei ukko lähde naapurin rouvaa panemaan...säälittävää
jos mun mies ei kattelisi mun kuivaa kautta, menkööt vittuun eikä takaisin olis tulemista
jos ei äijä tajua, ettei seksi synnytyksen jälkeen oo päällimmäisenä mielessä, ihan sama mulle.
4kk vanha vauva, ja hulluimmaksi ollaan vaan menty seksiä harrastetaan melkein joka ilta ja yleensä montakin kertaa.. kokeilkaa uusia asioita, sitokaa jomman kumman silmät, harrastaa seksiä ulkona, ostakaa kivoja asuja..
odotan neljättä ja ainoastaan ekaa odottaessa oli sellainen lyhyehkö kausi, ettei oikein huvittanu, ku väsytti vaan, sen jälkeen ei kyllä oo ollu mitään ongelmaa haluamisen kanssa.. ja lapset on syntyny vuoden välein, mutta ehkä mun hormoonitoiminta ei ookaan normaalia :) ja kaikki täysimetyksestä huolimatta. Kyllä erot voi olla yksilöllisiäkin..
ehkä kannattais aloittaa ihan vaan hellyydestä ja läheisyydestä ja edetä siitä omien tuntemusten mukaan.. mutta tokihan on mahdollista, että haluttomuus johtuukin hormoonitoiminnasta.
kammottavaa. Itse en katselisi pihtailevaa vaimoa.