Horoskoopeista kiinnostuneet. Onko teillä rapulapsi vai oletko kenties itse rapu?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen rapunainen, kova ja paksu kuori ja terävästi leikkaavat sakset.
Onko oranssikahvaiset fiskarssit?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse rapu ja lapseni on myös rapu.
Teidän kotia voi kaiketi kutsua rapulaksi.
Rapuset ovat aika ihania jos haluavat, mutta auta armias jos päättävä olla kurjia.
Olen Skorpioni. Joskus naamioidun leppoisaksi ravuksi, mutta tarvittaessa isken kipeästi.
Olen itse rapu, myös nouseva merkki on rapu.
Perheen muut jäsenet ovatkin sitten leijonia 🦁
Itse tunnen yhden aikuisen ravun. Otamme jatkuvasti yhteen mutta se johtuu myös omasta merkistäni.
Ravut ovat helvetin herkkiä vaikka esittävät muuta, kova kuori jne. Terävä sanansäilä tarvittaessa. Suuri riski läheisriippuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
On juu rapulapsi. Tuolla lattialla konttaa takaperin.
Muuttuuko se kylvettäessä punaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen yhden aikuisen ravun. Otamme jatkuvasti yhteen mutta se johtuu myös omasta merkistäni.
Ravut ovat helvetin herkkiä vaikka esittävät muuta, kova kuori jne. Terävä sanansäilä tarvittaessa. Suuri riski läheisriippuvuuteen.
Ja pöh!
Vierailija kirjoitti:
Älä ny viitti. Aikuinen ihminen.
Ei ole, luojankiitos. Olisi ollut kamalaa pungeta ulos synnytyskanavastaan 3840 grammaa painava rapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravut ovat helvetin herkkiä vaikka esittävät muuta, kova kuori jne. Terävä sanansäilä tarvittaessa. Suuri riski läheisriippuvuuteen.Älä ny viitti. Aikuinen ihminen.
Sepä juurikin. Ilmeisesti olisi kelvannut jos olisin sanonut vain positiivisia puolia :)
Olen rapu. No siis mä kyllä tunnistan itsessäni jotain puolia luonnehoroskoopista mutta johtuuko se sitten jostain sellaisesta että ne on kaikki sen tyyppisiä että jokainen tunnistaa jotain. Viihdyn kotona ja laitan myös kotiani paljon. Olen ailahtelevainen ja minulla on vahva intuitio, joskaan en suinkaan aina kuuntele sitä. Nuo osuu ainakin.
Lapseni on rapu ja muistan lukeneeni ihanasta, humoristisesta Aurinkomerkit-kirjasta, että kun rapulapsi itkee, vettä tulee kuin sadettimesta. Pitää paikkansa :D Jotenkin ne mielenpahoitukset olivat aivan liikuttavia. Nykyisin on teinipoika ja ihana edelleen. Ymmärtää jotenkin intuitiivisesti toisen ihmisen mieltä, vaikkei mikään hörhötyyppi tosiaan ole.
On juu rapulapsi. Tuolla lattialla konttaa takaperin.