Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni lompakosta on hävinnyt kotona ihan kunnon summa rahaa... Miten selvitämme?

Vierailija
28.05.2010 |

Siis tytär on 8-vuotias ja hän huomasi tänään, että hänen lompakkonsa on täysin tyhjä. Viikonloppuna hän lainasi sieltä minulle 20e, kun tarvitsin käteistä, kun lähdimme yhdessä kirpparille. Tämän tietty lupasin palauttaa. Muut rahat (27,65e) olivat silloin vielä lompsassa. Tytär säilyttää lompakkoaan kirjoituspöytänsä laatikossa, heti nähtävillä, jos laatikon aukaisee (siisti laatikko).

Hänen luonaan on käynyt yksi naapurin tyttö, joka on ollut yksinkin huoneessa sillä aikaa, kun tyttäremme on syönyt. Tämä kaveri on aika uusi tuttavuus.

Jäljet siis jotenkin johtavat sinne...

Miten ihmeessä voisimme saada selville, onko hän rahojen takana vai mihin ne ovat hävinneet?

Tuo hävinnyt summa on tosi iso tyttärellemme. Hänellä ei ole säännöllistä viikkorahaa, vaan rahat ovat silloin tällöin lahjaksi saatuja.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilykset kääntyvät 8-vuotiaaseen varsinkin, kun hän tuppaa rahojaan laskeskelmaan. Ei ole kerta eikä kaksi, kun meilläkin ovat rahat mystisesti kadonneet jonnekin rahojen käsittelyn jäljiltä. Isosisarus on "löytänyt" lattialta osan rahoista ja sijoittanut löydöksen lähikiskalle tms. tai sitten rahat löytyvät penaalista.

Älkää menkö kyselemään rahojen perään naapureilta, ennen kun teillä on faktaa varastamisesta. Tehkää ansa ensi kerralle.

johan se selvisi kuka oli varas : naapurin tyttö toi 20e kirjekuoressa takaisin, tuosta noin vain.

Vierailija
42/46 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon loppuna olin isäni luana minun paras kaverini tuli meille. Menin syömään ja paras kaverini jäi minun huoneeseen ja tullessani huomasin että lompakkoni oli pöydällä vaikka alunperin se oli hyllylläni kysyin miksi lompakkoni on pöydällä? hän sanoi että katsoin vain sitä. Seuraavana päivänä katsoin lompakkoon ja huomasin että sieltä oli kadonnu 5 €

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku mun kaveri varasti multa 10mk

Vierailija
44/46 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvitetään kokonaan, kaikki rahat maksetaan takaisin ja pyydetään anteeksi. Vain näin tyttö oppii jotain, oma lapsesi saa luottamuksensa ihmisiin takaisin. Ei sun tartte maksaa niitä puuttuvia vaan tämä varmaan karkkeja tms ostanut naapuri. Älä jätä asiaa tähän! Nythän se on selvinnyt, mutta jälkipyykki puuttuu.

Vierailija
45/46 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olohuoneessa, johon on näköyhteys, koska tilaisuushan voi tehdä kenestä tahansa varkaan.

Vierailija
46/46 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua syytetiin lapsena kaverin rahan varastamisesta. Äitini loukkaantui verisesti, samoin minä. Äitini oon tunnettu nainen ja kun asia levisi, sai tämä mamma kuulla kunniansa monelta taholta tapuksen jälkeen. En olisi koskaan varastanut rahaa ja syystöskin siitä pilasi hyvin alkaneen ystävyytemme :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi