Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evoluutiouskonnon mukaan Big Bang loi vahingossa koko maailmankaikkeuden tyhjästä!

Vierailija
15.03.2026 |

Big bang asui avaruudessa suurena kivimassana ja päätti räjäyttää itsensä miljadeiksi planeetoikin ja loi vahingossa maaplaneetan ja kaikki elåimert ja kasvit ja ihmiset ja heillel tietoisuden

ja sitten big bang piti kaikkia planeettoja ja asioita itsekseen ihan vahingossa kasassa, oli aurinko ku ja  maa planeetta

mutta miten Big Bang loi sen avaruuten ensin tyhjyyteen josta Hän räjäytti kaiken itsessään alkukivenä?

amen

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kahdella ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
2/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööööö.... Big bang ei ole hän, eikä big bang ole evoluutioteoria. Big bang on erikseen ja evoluutioteoria on erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet yhtä tyhmä kuin muutkin kaltaisesi jankuttajat, ap, et tajua edes eroa maailmankaikkeuden synnyn ja evoluution välillä. Niillä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
4/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun kukkaroon ei tuu rahaa big banina, vaikka se on tyhjä?

Vierailija
5/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tyhmät jaksaa koittaa ajatella, ilman menestystä toki. 

Vierailija
6/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehitysvammainen.

terveisin Aloittaja

Vierailija
7/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minä olen aina arvellutkin: vihvassut eivät ole mitään, vaikka luulevat olevansa jotain.

Ei mulla muuta.

Vierailija
8/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa vain sitä,  että universumin olemukseen ei sisälly mitään pakottavaa syytä olla AP:n (tai kenenkään) ymmärrettävissä. Miksi pitäisi?

Vierailija
9/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa vain sitä,  että universumin olemukseen ei sisälly mitään pakottavaa syytä olla AP:n (tai kenenkään) ymmärrettävissä. Miksi pitäisi?

No Jumala nyt halusi...

Vierailija
10/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi big bang tietysti pelkkä satu vaikka suht moni melko tervejärkinenkin on hurahtanut uskomaan tuohon sepitelmään kun ei parempaakaan ole tarjolla.

Vierailija
11/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aktuaalista vittua nyt?!? 

En ole noin sekavaa sepustusta ehkä koskaan ennen lukenut. 

Kivimassana? Minä ihmeen kivimassana? Mistä kukaan voisi saada päähänsä alkuräjähdyksen lähteneen kivimassasta joka oli avaruudessa, kun ennen alkuräjähdystä ei ollut nykyistä avaruutta, eikä todellakaan mitään kiviä.

Planeettoja pitää kasassa painovoima.

Evoluutioon nämä ei liity mitenkään, muutoin kuin että että evoluutio, niin kuin ihan kaikki muukin, tapahtuu tässä maailmankaikkeudessa. 

Vierailija
12/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi big bang tietysti pelkkä satu vaikka suht moni melko tervejärkinenkin on hurahtanut uskomaan tuohon sepitelmään kun ei parempaakaan ole tarjolla.

No kertoohan kosminen taustasäteily jostain alkuräjähdyksen kaltaisesta aika selkeästi. Vai onko sulla muunlaisia hypoteeseja sille? 

Vierailija
13/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavampi se silti on kuin hihhuleiden vaihtoehto.

Vierailija
14/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähdys on aina seuraus jostakin, ei se voi olla minkään alkusyy.

Vierailija
15/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tästä tulee nyt sellainen mielikuva, että ap kuvittelee alkuräjähdyksen olleen palasiksi räjähtävä kivi, ja että nämä palaset olis sitten muodostaneet tähdet ja planeetat? 

Ja että ap ei tiedä painovoiman olevan olemassa? 

Mitä sekoilua tällainen nyt on? Ei kai peruskoulusta pääse läpi tuollaisilla tiedoilla? 

Vierailija
16/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on BIG BAND, kaiken takana

Vierailija
17/17 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjähdys on aina seuraus jostakin, ei se voi olla minkään alkusyy.

Alkuräjähdys ei ollutkaan räjähdys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi