G:ONko 169cm ja 67kg nainen teistä lihava?
Kommentit (65)
Itse olen about tuon pituinen (170cm) ja 67 kiloisena mulla oli kyllä aika leveä takapuoli + paksuhkot reidet. En lihava ollut, mutten kyllä hoikkakaan. Mielummin olen kuitenkin hoikka..
Itse olen about tuon pituinen (170cm) ja 67 kiloisena mulla oli kyllä aika leveä takapuoli + paksuhkot reidet. En lihava ollut, mutten kyllä hoikkakaan. Mielummin olen kuitenkin hoikka..
Olen itse ollut pitkään juuri noissa mitoissa, tosin harrastin silloin kilpaurheilua. Lihakset erottuivat, jopa sikspäkki :) Joten eipä voi kukaan läskiksi sanoa.
Nyt raskauksien jälkeen tilanne on toinen, mutta noihin mittoihin olin erittäin tyytyväinen.
Ei nyt mikään valtava, mutta ylimääräistä on. Olen ollut n. 72 kiloinen (siis muutoinkin kuin raskausaikana), ja kyllä aikamoinen pullero olin. Nyt 167/58, lihaksikas, mutta silti näihinkin mittoihin läskiä mahtuu!
10 kg lihavampanakin on 23 %.
Sille joka sanoi, että läskit pursuavat M-koon vaatteista yli, niin voin kertoa ettei pursua. JOtkut M-koon paidat ja jakut taas muuten mahtuisivat hyvin päälle, mutta jäävät hartioista ja käsivarsista pieniksi.