G:ONko 169cm ja 67kg nainen teistä lihava?
Kommentit (65)
L-koon vaatteita niin on joko lihava tai erikoisen lihaksikas.
-169 cm, 57 kg-
suurelta pituuteen nähden. Huomasin kyllä itsekin, ettei meidän strategisissa mitoissa paljon eroa ollut. Siksi tarkensin vielä, että riippuu paljon ruumiinrakenteesta.
Vaikea tietenkin ketään arvostella pelkkien lukujen perusteella. Eikö tärkeintä ole oma fiilis omasta vartalosta? Tunnetko AP itsesi lihavaksi? Oletko tyytyväinen itseesi? Jos olet, niin ei kai sillä ole mitään merkitystä, mitä muut ovat mieltä sun painosta.
Vaikka painankin sua melkein 10 kg vähemmän, niin en tunne itseäni niin hirveän hoikaksi. Ja vaikka kaikki aina nauravat sanonnalle, että "toisilla on isommat luut", niin luulis niillä jotain vaikutusta olevan. Mulla on aina ollut kurvikkaat sentit, mutta painoa 55-58 kg.
Anyway, tärkeintä kai, missä vartalossa itse viihdyt.
mitä tikkuja täällä on..
mä oon 169 ja painan 68-69, kilon tai pari voi tästä laihduttaa, mut esim. alle 65 kilosena multa on hävinny tissit kokonaan.
Onks teillä laihemmilla lapsia? Ja ikää yli 30v.?
Huh huh..
ja vaatekoko 38 yläosa ja 40 alaosa.
pituutta 170 ja painoa 66-67 ja käytän vaatekokoa 36/S, joissain vaatteissa 38. En ole itse täysin tyytyväinen mittoihini, sillä alaosa on selvästi tuhdimpi kuin yläosa. Olen yläkropalta siro ja pienirintainen, kun taas läskit kertyy takapuoleen ja reisiin. Tasapainoisen vaikutelman saaminen edellyttää, että pukeudun oikealla tavalla. Bikineissä tms. näytän aivan huvittavalta. En pidä itseäni tosiaankaan lihavana, mutta löysänä kylläkin. Pitäisi saada kiinteyttä lisää.
itse olen 169/68 ja hoikaksi minua kyllä usein sanotaan. Minulla on pienet rinnat ja leveät hartiat, vatsa on ihan litteä mutta painoa kertyy enemmän reisiin ja peppuun. Olin ennen lasten syntymää alle 60kg ja jos nyt kuvia katselen, niin aika ruipelo olen ollut.
Onks teillä laihemmilla lapsia? Ja ikää yli 30v.? Huh huh..
mutta minä olen aiemmin kommentoinut 169 cm, 57 kg. Olen nelikymppinen kolmen lapsen äiti. :)
tarkoitat varmaan hoiemmilla, koska itse olet jo aikamoinen tankki.
Kyllä, minulla on kolme lasta joista nuorin 1,5v. ja olen 31v.
t. 170cm/61kg
mitä tikkuja täällä on.. mä oon 169 ja painan 68-69, kilon tai pari voi tästä laihduttaa, mut esim. alle 65 kilosena multa on hävinny tissit kokonaan. Onks teillä laihemmilla lapsia? Ja ikää yli 30v.? Huh huh..
tarkoitat varmaan hoiemmilla, koska itse olet jo aikamoinen tankki.
Kyllä, minulla on kolme lasta joista nuorin 1,5v. ja olen 31v.
t. 170cm/61kg
mitä tikkuja täällä on.. mä oon 169 ja painan 68-69, kilon tai pari voi tästä laihduttaa, mut esim. alle 65 kilosena multa on hävinny tissit kokonaan. Onks teillä laihemmilla lapsia? Ja ikää yli 30v.? Huh huh..
No ei vielä noilla mitoilla mikään kauhea tankki ole.
En mielestäni ole tikku tai laiheliini. Yksi lapsi on ja ikää 24v.
t:163cm/53kg (pahimmillaan olen ollut 71kg lapsen syntymän jälkeen, ja siinä painossa kyllä jo tunsin itseni tankiksi)
ainakin oisin..168cm ja 58kg on itselle hyvä paino ja siltikään en mikään tikkulaiha ole.
vaikka vaatekoko on 36-38 ja urheilen 1-2 tuntia päivässä, niin mies valittaa että oon läski kun on aina vaan pehmeää reisissä ja vatsassa :(.
enemmän kuin läski ja ap:n mitat ovat melko kapoiset, eli voin niistä päätellä ap:n olevan melko lihaksikas, etenkin jos treenaa salilla.
itse olen 170 ja painan 59, rasvaprosentistahan sen näkee onko läskiä vai lihasta. itse treenaan salilla ja juoksemalla, eli tuohon painoon ei kauheasti läskiä mahdu. neljä lasta ja ikää pian 36.
pituutta 170 ja painoa 66-67 ja käytän vaatekokoa 36/S, joissain vaatteissa 38. En ole itse täysin tyytyväinen mittoihini, sillä alaosa on selvästi tuhdimpi kuin yläosa. Olen yläkropalta siro ja pienirintainen, kun taas läskit kertyy takapuoleen ja reisiin. Tasapainoisen vaikutelman saaminen edellyttää, että pukeudun oikealla tavalla. Bikineissä tms. näytän aivan huvittavalta.
En pidä itseäni tosiaankaan lihavana, mutta löysänä kylläkin. Pitäisi saada kiinteyttä lisää.
tai sit tosiaan on tungettu ihrat sisään ja läski pursuu yli..yök!
Jos olet liikkumalla kiinteytynyt ja kaunistunut, et paina 74 kilon sijasta 61 kg vaan 80 kg - liikunta lisää lihaksia ja ne painavat läskiä enemmän.
T: 170cm / 61kg entinen 74kg, mutta liikkumalla kiinteytynyt ja kaunistunut
niin joo kyllä olet! en myöskään haluasi nädä kun tunget vartalos joihinkin M kokoisiin vaatteisiin. itse olen 170/52kg ja itsella on tuo M koko pääsääntsesti käytössä. S:kin löytyy melkoisesti.
en vain tiedä mitään ällttävämpää kun joku joka käyttää liian pieniä vaatteita!! hyhyi
ja pidän itseäni vähän pyöreänä. Tai yläosa on aika hoikka, mutta kaikki pehmeä on takapuolessa ja säärissä. Haluasin ohuemmat reidet ja siihen auttaisi varmaan treenaaminen, mutta kun en saa aikaiseksi:(:
oon 168cm, ja 64 kg olis mulle sopiva paino. (Nyt siis vielä enemmän) Mutta kun laihdutin alle 60kg:n niin näytin liian laihalta ja 55kg kuvia kun katsoo, niin anorektiselta. Siis aivan oikeasti! Taitaa tosiaan olla sit vartalotyypistä kiinni. Itse oon siis kapealanteinen ja rintava.
aika löysä kun en ole ehtinyt liikkua paljon mitään. Tunnen itseni pulleaksi kyllä ja joudun käyttämään M/L vaatteita tai 40/42 alaosia.
Olen ollut hoikimmillaan ekan lapsen jälkeen 52 kg ja silloin olin todella laihan näköinen, anorektinen suorastaan. Nyt painan saman 67 kg mitä toisen lapsen syntymän jälkeen. Tosin tämäkin jonkin hormonaalisen häiriön takia, jota nyt setvitään sitten.
Minulle sopiva paino olisi 60 kg. Silloin en olisi liian pullea enkä liian laiha.
Mä oon 169/60, pyrin 58 kg:aan, painoin sen pari vuotta sitten, tykkäsin kropastani. Opiskeluaikana samalla pituudellä tietty painoin 50 kg, tosin silloin en ollut niin lihaksikas kuin nyt.
Kokoa 36/38. tai s/m.