G:ONko 169cm ja 67kg nainen teistä lihava?
Kommentit (65)
Olen siro ja pitkäraajainen ja olin 60-kiloisena iso (pari senttiä lyhyempi). Minulla oli tikkusääret, ruipelot käsivarret, kapeat hartiat, luiseva rintakehä, 80-senttinen rinnanympärys ja kaikki ylimääräinen mahassa, lantiolla ja reisissä. Bmi on niissä mitoissa ihan hyvä, mutta ulkomuoto ei.
Toisaalta taas joku harteikkaampi, rintavampi ja muutenkin sopusuhtaisempi voi näyttää hoikalta noissa mitoissa.
M ainakin on ihan normaalikoko, enkä L:kään kovin isona pitäisi. Tuskin olet lihava.
lantio yli metrin jne, vyötärö ok.
62 olisi tavoitteena, sen alitus tuntuu itsestä epätodennäköiseltä
ongelmakohta
mäkin haluaisin takaisin nuo luvut!
t. 169cm ja 74kg
Mulla samat eli alle 70kg olisi jo ihan kiva saada takaisin (2 raskautta jättänyt jälkensä)!
62 olisi tavoitteena, sen alitus tuntuu itsestä epätodennäköiseltäongelmakohta
Reidet on kamalat tunkit ja niiden "ohentaminen" on tosi hankalaa :(
"huonontamalla" sillä se on minun laji ja haluan siellä saada tuloksia. Ehkä fillarointi olisi sitten jalkaystävällisempi vaihtoehto jalkatreenin päälle.
62 olisi tavoitteena, sen alitus tuntuu itsestä epätodennäköiseltäongelmakohta
Reidet on kamalat tunkit ja niiden "ohentaminen" on tosi hankalaa :(
saa hoikat jalat, joten jalkatreenit salilla pois ja juokse ensin läskit pois jaloista. Sitten vasta ala treenata lisää lihasta niihin jos haluat
saa hoikat jalat, joten jalkatreenit salilla pois ja juokse ensin läskit pois jaloista. Sitten vasta ala treenata lisää lihasta niihin jos haluat
lihasta. Kyllä enemmänkin ongelmana on vyötärö, jonne kaikki pakkautuu.
kohdasta 54cm; paljon vai vähän? t.ap ;)
Ja riippuu tosi paljon siitä, että minkä mallinen olet. Itse olen 167 cm, ja painanut n. vuosi sitten tuon 69-68 kg. En mielestäni ollut silloin lihava, jos ei hoikkakaan, mutta en ollut missään nimessä kiinteä (enkä ole vieläkään). Nyt painan n. 62 kg, ja alan näyttää ehkä hoikalta. Mutta ylimääräistä on silti etenkin vatsassa, lantiolla ja reisissä. En ole hentorakenteinen, joten joku 50 kg olisi mulle aika hurja paino, tuskin voisin kovin hyvin. Mutta ehkä jotain 58 kg voisi painaa.
Jos on hyvin siro ihminen, niin tuolla pituudella voi painaa varmaan vaikka lähemmäs 50 kg.
kohdasta 54cm; paljon vai vähän? t.ap ;)
t.ap
t olinkohan nyt nro 29, tunkkijalka kuitenkin
Mulla vyötärön ympärys 71cm
Ja lantio noin 89cm
Ja reisi leveimmästä kohdasta 52cm
(163cm/53kg ja vaatekoko 36-38 ja s)
Eli en sanoisi että olet läski.
ainakaan minä en tunne itseäni lihavaksi noilla mitoilla t:38
Tosin riippuu paljon ruumiirakenteestakin.
Itse olen saman pituinen eli 169 cm ja painan 58 kg.
Mun mitat on
lantio 94
vyötärö 65
reisi 52
rinnat 90
Tosin riippuu paljon ruumiirakenteestakin.
Itse olen saman pituinen eli 169 cm ja painan 58 kg.
Mun mitat on
lantio 94
vyötärö 65
reisi 52
rinnat 90
kapeampi lantio kuin sulla ja reidessäkään ei ole kuin 2cm eroa.
mäkin haluaisin takaisin nuo luvut!
t. 169cm ja 74kgMulla samat eli alle 70kg olisi jo ihan kiva saada takaisin (2 raskautta jättänyt jälkensä)!
Pitäisikö alkaa tsemppaamaan toisiamme ;)
Mulla kolme raskautta takana...Nyt ei meille enää lapsia, joten "normaali" mittoihin haluaisin takaisin. Ja nuo 169/67 oli mulla just ne ihanne mitat! En halua olla hoikka, haluan olla normaali hyvinvoivan näköinen nainen.
50-vuotiaana on hoikka, mutta 25-vuotiaana pullukka
62 olisi tavoitteena, sen alitus tuntuu itsestä epätodennäköiseltä