Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla imuroidaan joka päivä... (ov)

Vierailija
07.04.2010 |

Missä pidätte imuria imuroinnin välillä?

Olisi pakko imuroida lähes joka päivä kun koiralla karvanlähtöaika, mutta imurin kaivaminen siivouskaapista tuntuu jo niin työläältä, että meinaa jääädä tekemättä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskaapissa. Sen laittamiseen kaappiin menee aikaan noin 5 sekuntia. Kyllä mä sen jaksan tehdä.

Vierailija
2/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroida mutta keittiötä ja eteistä kylläkin.

Meillä imurin (keskuspölynimurin) letku lojuu yleensä jossakin lattialla. Välillä nostan sen siihen tarkotettuun telineeseen kodariin.

Niin että toinen opää on seinässä kiinni ja jotenkin sumpussa se on. Nyt taitaa olla omassa telineessänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa imuroidaan. Heillä imuria pidetään olkkarin nurkassa. Sitä tosin ihmettelen, että imuri on samassa paikassa myös esim. juhlien aikaan.

Vierailija
4/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja letku pidetään kodinhoitohuoneen kaapissa aina imurointien välillä. Siihen menee tosiaan 15 sekuntia aikaa ja inhoan kaikkia ympäriinsä lojuvia romuja...

Vierailija
5/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että imurin sinne asettelu on taidetta... No pitää jotenkin koittaa järjestää se helpommaksi kai. Tai sitten olkoon esillä. :)

Ap

Vierailija
6/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on niin rakastunut imuriin, ettei sitä raski pistää kaappiin. Sen vuoksi tulee imuroituakin jatkuvasti, kun taapero tulee vähän väliä näyttämään, että nyt pitäisi taas imuroida.

Vierailija
7/7 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on niin rakastunut imuriin, ettei sitä raski pistää kaappiin. Sen vuoksi tulee imuroituakin jatkuvasti, kun taapero tulee vähän väliä näyttämään, että nyt pitäisi taas imuroida.

Aika suloista :) Mä olen tosin onnistunut nyt neuvottelemaan asian niin, että imuri on makkarin nurkassa. Ei enää olohuoneessa paraatipaikalla...