Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:ONko 169cm ja 67kg nainen teistä lihava?

Vierailija
28.05.2010 |

Päälle menee M ja L-koon vaatteet.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle menee M ja L-koon vaatteet.

Itse olin muutama vuosi sitten 66 kg ja 171 cm pitkä, rasvaprosentti oli silloin 21 % alimmillaan, ehkä eniten suhteessa lihasta oli, kun painoin 73 kg ja rasvaprosentti oli 23 % silloin treenasinkin viisi*2h/vk salilla.

Vierailija
2/65 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantio yli metrin jne, vyötärö ok.

62 olisi tavoitteena, sen alitus tuntuu itsestä epätodennäköiseltä

ongelmakohta

ja lantio metrin, olen tyytyväinen, kurveja on (ja sitä lihasta) paino on 72 kg ja pituus 171

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdasta 54cm; paljon vai vähän? t.ap ;)

t.ap

Vierailija
4/65 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielstäni ap on just soppeli. Kaikkien kauneusihanne ei ole isopäinen hankisääski tai laihaläski

Vierailija
5/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 170cm/80kg keijukainen

Vierailija
6/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljon mittasuhteista ja siitä minkä verran on läskiä. mun mielestä lihava on sellainen jolla läskiä jää sormien väliin kun nipistelee, mitä enemmän sitä läskimpi.

Vierailija
7/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 170cm / 61kg

entinen 74kg, mutta liikkumalla kiinteytynyt ja kaunistunut

Vierailija
8/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaipa tässä on lihastakin joukossa, mutta jotenkin painolukema ahdistaa...

Vierailija
9/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluaisin takaisin nuo luvut!

t. 169cm ja 74kg

Vierailija
10/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän raskasrakenteinen.

Vierailija
11/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään valtava, mutta ylimääräistä on. Olen ollut n. 72 kiloinen (siis muutoinkin kuin raskausaikana), ja kyllä aikamoinen pullero olin. Nyt 167/58, lihaksikas, mutta silti näihinkin mittoihin läskiä mahtuu!

Vierailija
12/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 170 ja painoa 66-67 ja käytän vaatekokoa 36/S, joissain vaatteissa 38. En ole itse täysin tyytyväinen mittoihini, sillä alaosa on selvästi tuhdimpi kuin yläosa. Olen yläkropalta siro ja pienirintainen, kun taas läskit kertyy takapuoleen ja reisiin. Tasapainoisen vaikutelman saaminen edellyttää, että pukeudun oikealla tavalla. Bikineissä tms. näytän aivan huvittavalta.

En pidä itseäni tosiaankaan lihavana, mutta löysänä kylläkin. Pitäisi saada kiinteyttä lisää.

Vierailija
13/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 6, joka käy joka toinen päivä salilla ja joka toinen päivä juoksemassa

Vierailija
14/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiinrakenteesta jne..

Mutta pelkkien mittojen perusteella omaan makuuni vähän turhan tuhti, mä olen 174cm ja 59kg ja mielestäni just sopiva tässä painossa. Oon painanu 5-10 kiloakin enemmän ja näytin tosi läskiltä, samoin 5kg laihempana liian laihalta.

Vierailija
15/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 170 ja painoa 66-67 ja käytän vaatekokoa 36/S, joissain vaatteissa 38. En ole itse täysin tyytyväinen mittoihini, sillä alaosa on selvästi tuhdimpi kuin yläosa. Olen yläkropalta siro ja pienirintainen, kun taas

läskit kertyy takapuoleen ja reisiin. Tasapainoisen vaikutelman saaminen edellyttää, että pukeudun oikealla tavalla. Bikineissä tms. näytän aivan huvittavalta.

En pidä itseäni tosiaankaan lihavana, mutta löysänä kylläkin. Pitäisi saada kiinteyttä lisää.

S-koon vaatteisiin edes 62kg painoisena. Mulla läski kertyy vyötärölle ja yritän niitä karistaa pois.

Vierailija
16/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 6, joka käy joka toinen päivä salilla ja joka toinen päivä juoksemassa

jälkeen on 2 päivää jolloin ei voi kuvitellakaan juoksemista.

Vierailija
17/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole

Vierailija
18/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko tosiaan sitä mieltä, että haluat vielä lihaksikkaammat jalat?

Minusta treenaat väärin, jos salikäynnin jälkeen on jalat monta päivää kipeät. Tuskin olet kuitenkaan mihinkään fittness/bodarikilpailuihin menossa? :-)

Esim. askelkyykky tai maastaveto on ihan mukavia liikkeitä, jotka eivät ota etureisiin. Eli eivät haittaa seuraavan päivän juoksua. Lähinnä liian kovalla jalkaprässitreenillä saa etureidet niin kipeiksi ettei juokseminen onnistu.

Vierailija
19/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko tosiaan sitä mieltä, että haluat vielä lihaksikkaammat jalat?

Minusta treenaat väärin, jos salikäynnin jälkeen on jalat monta päivää kipeät. Tuskin olet kuitenkaan mihinkään fittness/bodarikilpailuihin menossa? :-)

Esim. askelkyykky tai maastaveto on ihan mukavia liikkeitä, jotka eivät ota etureisiin. Eli eivät haittaa seuraavan päivän juoksua. Lähinnä liian kovalla jalkaprässitreenillä saa etureidet niin kipeiksi ettei juokseminen onnistu.

Maastavedon teen selkäpäivänä ja askelkyykkyjä välillä jalkatreenissä. t.ap

Vierailija
20/65 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule tyytymään 67:een kiloon! 62 minimitavoite, jolloin voi oikeasti sanoa olevansa hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi