Mä jätän taaperon isälleen ja lähden
kun ei se syö, ei ole 5 päivään paljoa syönyt ja aina vaan huonommaksi menee. Joisi vaan maitoa. Lääkärissä käyty korvat, kurkku yms ok. Hemoglobiini alhainen 122 ja varmasti vielä alenee kun ei juo kuin maitoa. En vain jaksa enkä jaksa riidellä isänsäkkään kanssa syömisestä.
Kommentit (25)
olla kotona hoitamassa lasta?
Ei tuollainen ole kovin hyvä tilanne kenenkään kannalta...
Kysehän ei ollut pelkästään lapsen syömisestä.
aina ollut kausia jolloin erittäin huono syömään. Saa öljylisää, täysimaitoa yms.Pituus 88cm ja paino 12,5kg.
Ihan normaalit mitat. En olisi huolissani ollenkaan. Syö sitten ilmeisesti hyvän syömisen kausina sen verta hyvin, että saa pituutta ja massaa kerättyä. Meillä 1v7kk poika painaa n. 10,5 kg ja pituus n. 86 cm.
22
ja itse ajattelin jatkossakin hakea töitä, sillä minä pääsen masennuksesta kun töitä saan. Syö kohtalaisesti niinä päivinä kun syö mutta silti neuvolassa suositeltiin täysimaitoa ja öljylisää koska syöminen yksipuolista ja melko heikkoa.
aina ollut kausia jolloin erittäin huono syömään. Saa öljylisää, täysimaitoa yms.Pituus 88cm ja paino 12,5kg.
Meidän 2v on 84cm ja 11,5kg. Eikä tarvii olla hänestäkään huolissaan.