Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä kuiva kausi ja vaikeuksia päästä muudiin, mies loukkaantui

Vierailija
15.11.2022 |

Mulla ja miehellä ollut vuosien kuiva kausi koska mies ei vain koskaan ole tehnyt alotteita ja kun minä tein, niin tuntui aina että suostui "hoidetaan pois alta"-mentaliteetilla. Lakkasin jossain vaiheessa liikoja yrittämästä, sillä mun haluni syttyy siitä että saan tuntea olevani haluttu. Itseluottamus kärsi varmaan niin pahasti että nyt kun mies kuuden kuulauden seksittömyyden jälkeen teki aloitteen niin en mitenkään päässyt moodiin, lähinnä vaan kiusaannutti. Mies siitä tuohtui että mikään ei kelpaa. Yritin selittää että tuli vähän yllättäen, mutta se siihen että "miksi pitää olla odotuksia". No odotuksia juuri ei ole. Nyt vain mietin, että jos mies taas jonkun kuukauden päästä tekee aloitteen niin miten voisin suhtautua niin ettei tilanne ainakaan pahene. Tuntuu että halut aika nollassa vuosien yrittämisen jäljiltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi nyt on niin ylimainostettua.

Jatkuvalla syötöllä milloin mitäkin pervoilua normaalina hehkututaan iltapäivälehdissä.

Meinaatteko muuten sitten lapsia alkaa laittaan alulle vai miksi seksiä haikailet?

Vierailija
2/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuuko sukuelimet pois jos niitä ei käytä puoleen vuoteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä jos seksi ei kiinnosta juuri kumpaakaan. Alotteita pitää tehdä joka viikko seksiin

Vierailija
4/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuollaisesta mitään tule.

Vierailija
5/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sitä ainaista seksiä jaksa.

Vierailija
6/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse voi tehdä aloitetta?

Vierailija
7/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiinnostaako sua seksi? Jos ei niin antakaa olla, ei sitä mikään pakko ole harrastaa. Meille on vaan syötetty tällainen ajatus että panna pitää ainakin pari kertaa viikossa, muuten on epänormaali ja huono suhde. Täyttä sontaa.

Vierailija
8/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi nyt on niin ylimainostettua.

Jatkuvalla syötöllä milloin mitäkin pervoilua normaalina hehkututaan iltapäivälehdissä.

Meinaatteko muuten sitten lapsia alkaa laittaan alulle vai miksi seksiä haikailet?

Lapset saatiin tehtyä yli kymmenen vuotta sitten, silloin vielä onnistui joskus. En sitä seksiä enää niin haikailekaan. Ihmetyttää vaan, että yhtäkkiä pitäisi olla valmis juuri sillä siunaamalla vaikkei yli puoleen vuoteen ole tapahtunut mitään. Eihän se nyt niin toimi. Mutta en haluaisi tilanteesta mitään ylimääräistä draamaakaan.

Vierailija
9/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse voi tehdä aloitetta?

Kyllä voisin ja olen vuosikaudet tehnytkin, mutta jossain vaiheessa alkoi ottaa itsetunnolle se, ettei homma näyttänyt kiinnostavan miestä tippaakaan. Eihän se ole vain se akti mikä kiinnostaa, vaan läheisyys, yhteinen hetki, halutuksi tuleminen, ja jos toinen ei ole sillä tavalla mukana niin pelkkä akti menettää nopeasti merkityksensä.

En sitten tiedä, mikä mieheen nyt meni kun teki aloitteen. Taitaa olla koko 15-vuotisen suhteen aikana ehkä kolmas tai neljäs hänen puoleltaan, ja tosiaan takana puoli vuotta ilman edes hyvän yön suukkoa. Sinänsä mukavaa, että hän teki aloitteen, mutta en nyt vain onnistunut tuntemaan oloani seksikkääksi, kun ei sellaiselle ole ollut koskaan mitään kysyntää. Voi olla, että jäi viimeiseksi aloitteeksi hänen osaltaan, kun pieleen meni joka tapauksessa. :(

Vierailija
10/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin juuri miehestä, jota ei seksi tai romantiikka kiinnostanut enää vuosikausiin. Kolmeen vuoteen ei meillä ollut seksiä kuin kerran vuodessa, tasan vuoden välein. No, voitte sanoa että seksiä ei muka mihinkään tarvitse mutta itse olen erittäin seksuaalinen nainen ja kaipaan sekä seksiä että hellyyttä puolisolta. Mitään yhdenyön juttuja en ole ikinä harrastanut enkä aio harrastaa jatkossakaan, mutta omalta puolisolta kelpaisi vaikka joka päivä. Ei auta kuin toivoa, että löytäisin seuraavaksi samanlaisen miehen...

Vierailija
11/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi edes jossakin thaikkuhieronnoissa, muttei siitä ole siihenkään. Ei juurikaan kiinnosta joku jouluna ja juhannuksena tullut aloite.

Vierailija
12/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin juuri miehestä, jota ei seksi tai romantiikka kiinnostanut enää vuosikausiin. Kolmeen vuoteen ei meillä ollut seksiä kuin kerran vuodessa, tasan vuoden välein. No, voitte sanoa että seksiä ei muka mihinkään tarvitse mutta itse olen erittäin seksuaalinen nainen ja kaipaan sekä seksiä että hellyyttä puolisolta. Mitään yhdenyön juttuja en ole ikinä harrastanut enkä aio harrastaa jatkossakaan, mutta omalta puolisolta kelpaisi vaikka joka päivä. Ei auta kuin toivoa, että löytäisin seuraavaksi samanlaisen miehen...

Onnea päätöksestä, varmasti helpottaa kun saa tilanteeseen selkeyden! Olen kyllä paljon aikanaan itkenyt tätä asiaa, miettinyt mikä minussa on vikana kun oma puoliso ei halua... enää en jaksa. Monta kertaa olen ajatellut eroa, kerran laitoin eropaperitkin vetämään, mutta ensin vaa'assa painoivat pienet lapset ja muuten hyvä perhe-elämä, nykyään jo se, että vaikka olen alle nelikymppinen, niin henkisesti jotenkin aivan lopussa enkä osaa kuvitella löytäväni rinnalleni sellaista miestä, johon voisin luottaa. Kun katselee ympärilleen, niin huomaa, että miehillä on omat ongelmansa kullakin. Yksin voin sen sijaan kuvitella eläväni, ja sen ratkaisun ehkä vielä teenkin.

Vierailija
13/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teki nyt aloitteen eikä ole aikapäiviin tehnyt, voi olla ihastunut johonkin toiseen. Toisinsanoen kiima johtuu ihastuksesta mutta ei pääse toteuttamaan tämän kanssa niin sä kelpaat.

Vierailija
14/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissus saatana mitä vastauksia. Seksi kuuluu parisuhteeseen. Jos ei halua seksiä niin on parempi olla kavereita.

Vierailija
15/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muudiin! Voi hyvä luoja!

Vierailija
16/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muudiin... eh heh hee.. muudii hei haloo... ?

Vierailija
17/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tapaus. Näinhän se tuntuu naisilla aina menevän. Opiskelijaelämää eläessä irstaillaan minkä keritään, otetaan baarin vessassa suihin, kolmenkimppaa jne. niiden jännittävämpien miesten kanssa. Sitten kun ollaan lopulta saatu betamies elättäjäksi, niin tulee kuivaa kautta kuivan kauden perään.

Vierailija
18/18 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tapaus. Näinhän se tuntuu naisilla aina menevän. Opiskelijaelämää eläessä irstaillaan minkä keritään, otetaan baarin vessassa suihin, kolmenkimppaa jne. niiden jännittävämpien miesten kanssa. Sitten kun ollaan lopulta saatu betamies elättäjäksi, niin tulee kuivaa kautta kuivan kauden perään.

No ei kyllä mennyt ainakaan minulla noin, olen tuo joka ylempänä sanoi eronneensa miehestä kun ei kolmeen vuoteen ollut enää seksielämää. Hän oli ensimmäiseni, eli en edelleenkään 30-vuotiaana ole harrastanut seksiä kenenkään muun miehen kanssa, yhden yön jutut ja irtoseksi eivät ole koskaan kiinnostaneet. Itse olisin ollut innokas ja aloitteellinen seksin suhteen ja yritin kyllä lähestyä miestä monet monituiset kerrat, mutta häntä ei vaan kerta kaikkiaan enää kiinnostanut. Eikä suostunut myöskään puhumaan asiasta tai antamaan minkäänalaista kunnollista selitystä sille, miksi lopetti seksielämämme yksipuolisella päätöksellä. Että ainakin meidän tapauksessa ne kuivat kaudet olivat kyllä ihan täysin miehen puolelta tulevia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi