Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuriita miehen kanssa, hitto en jaksa enaa...

Vierailija
26.05.2010 |

Meilla on aamuisin aina kiire ja kaikki kireana.

Meilla on 2,5kk ikainen vauva joka sitoo minua aamuisin paljon mm.imetyksen suhteen, mutta nousen silti joka aamu 7.30 auttamaan miesta lasten valmiiksi laittamiseen, han sitten vie lapset koululle ja eskariin.

Mina olen vienyt lapsia viimeiset 5 vuotta, mies 2,5kk ja ei kesta enaa. Syyna kuulemma se etta mina huudan ja saa kaikki pahalle paalle aamuisin.

Myonnan etta huusin aamulla tytolle, yritin laittaa taman hiuksia, mutta heiluu aina tahallaan eika siita tule mitaan. Sitten saa patistaa laittamaan sukat ja kengat yms kun on niiiiiin hidas ja temppuilee niiden kanssa. ja sitten riitelevat jatkuvasti isoveljen kanssa, sellaista tonimista, lapsimista "aitiii, xxx tokkas mua kateen"...

Samalla vauva kitisee ylentyvissa maarin kun haluaa tissia. Olen noussut vauvan kanssa joka yo monta kertaa tissittelemaan, mies nukkuu toisessa huoneessa, ilman heratyksia. Eilen meni toihin 9.00 kun oli vienyt lapset ja saapui kotiin 21.30! Normaalisti tulee kotiin noin klo 19-20 aikoihin eli mina haen lapset iltapaivalla, hoidan heidat kaikkiin heidan harrastuksiin, laakareihin ym, pyoritan kotia, lemmikkeja ja hoidan vauvaa 24/7. Mina EN valita. Olen nain halunnutkin, mutta jos miehelle on noin hiton vaikeaa edes aamuisin vahan auttaa, niin saa olla kokonaan auttamatta. Arsyttaa niin paljon etta saa kohta kokeilla sinkkuelamaa!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niinhän se on: av:n mukaan kukaan hyvä äiti ei koskaan karju lapsilleen ja jos karjut sinulla on juuri se yksi lapsi liikaa ja miksi ihmeessä hommasit sen ja miksi muuten menet kohta takas töihin ja miksi valitat ja olet kyllä tyhmä kun teet niin tai näin.

ymmärrän sua ap erittäin hyvin. Teillää on ihana perhe ja sulla on ihana mies, hänen sinulle lähettämäsi viesti oli kyllä ihana. Valitettavasti jotkut miehet (myös mun) on aamuisin juuri tuollaisia, että ne saa vaivoin itsensä kuntoonn siinä samassa ajassa jossa äiti laittaa itsensä, kolme lasta, aamupalan, petaa sängyt yms. koittakaa keksiä jokin järjestely aamuihin jotta ne sujuisivat kohtuullisen mukavast kaikkien osalta. Tsemppiä! Ja muista että lapsesi ei ole mennyt pilalle karjumisesta. jos joka päivä ja monta kertaa päivässä karjuisit, tilanne olisi eri, mutta vielä ei tosiaankaan ole tapahtunut mitään vahinkoa. Jaksamista!

Vierailija
2/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kotiäitiydessä on niiin vaikeeta?? Vaihtaisin oman työni ihan milloin vain kotiäidin hommiksi jos se olisi mitenkään mahdollista, mutta kun se ei elätä. Joku valitti, että mies vaan on kaiket päivät töissä... tietenkin sen on oltava töissä, ellei perhe ole niin rikas, ettei rahan takia tarvi duunissa käydä! Ja työpäivän jälkeen miehellä on oikeus levätä ja velvollisuus tietenkin auttaa lasten hoidossa, että vaimokin pääsee vaikka karistamaan raskauskilojaan lenkkipolulle. Tai vain lepuuttamaan hermojaan. Naiset, kouluttakaa ne lapsenne ja ukkonne!!! Lapset osaavat olla sotkematta jos ne on opetettu siihen, että niin ei toimita.Aikoinaan luin jostain, että koiran henkinen suorituskyky on 2 vuotiaan lapsen tasoa. jos koira oppii satoja komentosanoja ja pystyy tekemään lukemattomia asioita niin on kyllä ihmeellistä, ettei niitä lapsia saa aisoihin?? Opettakaa lapsenne auttamaan omalta osaltaan pitämään kotia järjestyksessä. Niin ja sen äijän voi myös kouluttaa. Jakakaa kotityöt; mies tekee jotain pientä ja nainen loput, koska se ukko käy kuitenkin töissäkin. Mielestäni äiti joka saa olla lapsen/lasten kanssa kotona ei voi mitenkään olla niin rasittunut fyysisesti, etteikö selviytyisi normaaleista kodin askareista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni äiti joka saa olla lapsen/lasten kanssa kotona ei voi mitenkään olla niin rasittunut fyysisesti, etteikö selviytyisi normaaleista kodin askareista.

äidit, jos vauva pitää äitiä kovin hereillä.

Vierailija
4/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä se, Jos kuitenkin opettelet olemaan sellainen ihminen johon miehesi ihastuu myös aamuisin, niin saattaa auttaa. Itse lähdin samassa tilanteessa. Ei aamuissa voi olla mitään sellaista että nainen huutaa. Nyt on lapset joka toinen vkloppu ja rinnalla ihana nainen joka ei huuda ja stressaa. Sellainen myrkyttää koko parisuhteen.

Vierailija
5/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun sanon etta minusta kenenkaan lapsiluku ei kuulu muille, en ymmarra miten se liittyy nyt tahan? Aamukiukuttelu yhden lapsen osalta on meilla ollut lahes aina, jossakin maarin.

Toisekseen vaikka menenkin toihin, lapsi ei mene hoitoon! Ja keskimmainen kay eskari, miksi hanen pitaisi olla kotona?

Tana iltana teemme uuden suunnitelman aamuiksi. Minahan mielellani olisinkin osallistumatta aamutoimiin, mutta mies aina haluaa etta tulen tekemaan tyton hiukset kun han "ei osaa".

ap

Vierailija
6/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita sitten?

ap

Vierailija
7/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun karjut lapsillesi sitä. Valita hyvä ihminen ja karju vähemmän.

Sinä sen lapsiluvun olet päättänyt ja miehen töypäivineen valinnut. Ei se lapsi, jolle huudat.

Vierailija
8/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, vauva nukkukoon.

Vierailija
9/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla vaatteet, aamupalat, eväät, reput, kaikki valmiiksi.

Ja miehellesi hiusharja mukaan. Harjaa lapsen hiukset siellä päikyn eteisessä, kun ei ole häiriötekijöitä. Tai sitten jää jonain päivänä tukka harjaamatta. Ei lapsi siihen kuole.

Vierailija
10/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin tuon pienen hetken.

Miten liikkuvan lapset hiukset laitetaan, voisiko joku antaa vinkkeja? Kun tahalleen karkailee harjan alta ja sitten akailee pukemisesta? Vinkkeja siis tuohon otan vastaan! Ei tarvii sitten korottaa siinakaan aanta.

ap

Vierailija
11/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin tuon pienen hetken. Miten liikkuvan lapset hiukset laitetaan, voisiko joku antaa vinkkeja? Kun tahalleen karkailee harjan alta ja sitten akailee pukemisesta? Vinkkeja siis tuohon otan vastaan! Ei tarvii sitten korottaa siinakaan aanta. ap

Vierailija
12/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aamuisin kaksi lasta, 7- ja 5-vuotiaat ja aamut on aikaisia härdellejä.

En koskaan kampaa sen 5-vuotiaan täällä kotona, vaan istuksin aina hetken lapsen kanssa ihan kahden päiväkodissa ja harjaan hiukset siellä. Siellä on aina joku tätikin vielä sitten juttelemassa ja kehumassa tytön kiharaista tukkaa ja hetki on oikein mukava.

Vierailija
13/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin tuon pienen hetken.

Miten liikkuvan lapset hiukset laitetaan, voisiko joku antaa vinkkeja? Kun tahalleen karkailee harjan alta ja sitten akailee pukemisesta? Vinkkeja siis tuohon otan vastaan! Ei tarvii sitten korottaa siinakaan aanta.

ap

ei niitä sitten tarvitse erikseen "laitella".

Vierailija
14/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meidän elämää. Mäkin nousen aamuisin laittamaan eskarilaisen ja joinain päivinä kerholaisen kuntoon, mies sitten vain tiputtaa heidät työmatkallaan. Ja minäkin haen ja pyöritän KOKO muun arjen itsekseni, mies tulee töistä aikaisintaan klo 19. Ja joo, mullakin menee välillä aamulla hermo, välillä lapsiin ja välillä siihen mieheen, kun ei ilman mua näytä pärjäävän missään. =( Ja juu, meilläkin se vauva valvottaa ja tuossa vaiheessa usein myös vaatii omaa aamupalaansa.

Mulla ei ole ratkaisua, mutta olkapää on, itke siihen. ;) Ja hei, eskari loppuu viikon päästä!

Vierailija
15/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle, saa istua hetken sylissä ja jutellaan yhdessä. Semmoinen arjen kaunis pieni kahdenkeskinen hetki ennen kuin erotaan päiväksi.

Vierailija
16/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän samalta kuin mun aamut. Jos haluan käydä suihkussa, pitää laittaa herätyskello soimaan 6.45. aamulla. Mies herää tunnin myöhemmin, lukee rauhassa lehteä jne. Minä laitan aamiaisen, puen lapset, harjaan kirkuvan ja lyövän lapsen hiukset (lyhyemmäksi ei voi leikata), petaan sängyt jne.

Ja olen siis halunnut nämä lapset ja tämän miehen, mutta silloin 15 vuotta sitten ei tullut mieleen kysyä, että autatko sä aamutoimissa sitten kun meillä on lapsia.

Vierailija
17/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja töissäkin on pitänyt käydä?

miehesi vaikuttaa idiottilta, valitettavasti. sä siis olet kahdestaan vauvan kanssa päivät ja muut ovat koulussa?

voi voi, onpa rankkaa.

ei se vauva nälkään kuole edes tunnissa.

Vierailija
18/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli tullut tekstari aikaisemmin mutten lukenut sita viela ja asken mies sitten soitti ja en pystynyt puhumaan kun itketti.

Viesti oli miehelta ja siina luki etta anteeksi taman aamuisesta, mutta olen ylistressantunut ja en kesta jos korotat aantasi. No opimme taman aamuisesta, pitaa tehda uudet jarjestelyt aamuiksi,ehka voitaisiin alkaa laittamaan lasten hiukset jo ylakerrassa valmiiksi ja heratyskello 1/2h aikaisemmaksi. Viela kerran anteeksi. Rakastan sinua.

ap

Vierailija
19/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin 15 vuotta sitten ei tullut mieleen kysyä, että autatko sä aamutoimissa sitten kun meillä on lapsia.

ap

Vierailija
20/44 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle, saa istua hetken sylissä ja jutellaan yhdessä. Semmoinen arjen kaunis pieni kahdenkeskinen hetki ennen kuin erotaan päiväksi.

joka karjuu pakoon yrittävälle lapselleen. Kauniist ahetkestä ei pidäkään luopua, mutta jos totuus on karjuntaa niin ei se oli mikään kaunis hetki ennen eroa vaan viimeinen niitti kurjasti alkaneelle päivälle. Siitä kannattaa mieluummin luopua. helpompi kampaus ja lapselle harvapiikkinen harja käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme