Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismurut2011

25.05.2010 |

Aloittelenpa tässä samalla nyt uutta ketjua, sillä maaliskuuhun ensimmäisiin päiviin veisi laskettu aikani, jos nyt tärppäisi.

Eli yk3, kp1/25-31 (viimeksi tuo 31) menossa.

Hieman harmittaa, mutta toisaalta onneksi pillereiden jälkeen ei vielä ole tullut mammuttikiertoja.

Kommentit (325)

141/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut uusille plussanneille!! Ja AJ, kyllä sä tukevasti raskaana olet, kun sait tuollaisen viivan jo näin aikaisin! Itse menkkoja odottelen edelleen, aamun Apteekin oma edelleen puhdas nega:(

Helene kp.27/24-27

Vierailija
142/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON sen verran, että tänään menossa kp 28/25-27 ja aamulla testasin Clear Bluen digitaalisella negan :( Näyttää siltä, että on kohta siirryttävä haaveilemaan siitä huhtikuisesta...

Plussatuulia kaikille maaliksuisesta haaveileville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin aloituksen tosta digitestistä. Aukaisitko sitä? Kun ite sain kans tuloksen ei raskaana, mutta aukasin sen sitte ja siellä oli haalee viiva kontrolliviivan vieressä ja alemmassa liuskassa myös.

Vierailija
144/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka mahtavaa, onnea plussaneet minttulinna, wattuwarvas, amaliajoel ja ivilla! Tosi hienoa, onnea ja tsemppiä kaikille matkaan ;).

Ponityttö, mulla on ihan ihan sama juttu. Ei mitään oireita tässä kierrossa. No, eihän oivksestakaan ole kauaa, mutta kun viimekierroissa on "oireillut" (kuvittellut ne) niin kamalasti heti oviksen jälkeen.

Mutta kuiteskin, jännät ajat päällä. Viikko pitäis odottaa ennen testiä... :) Koitan olla ajttelematta koko asiaa. Ja olla testaamatta sitä negaa.

Tsemppiä kaikille!

Vilho kp25/32-34

Vierailija
145/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän alkaa putoilee pikkuhiljaa;)

Pepita, mäkin olen katsonut noita parhaita päiviä tosta vauvan ovulaatiolaskurista mutta mulla on oireiden perusteella sellanen tuntuma, että mulla on ovis aikaisemmin kuin laskuri näyttää. Ainakin, jos limoista voi mitään päätellä. Mutta jos on mahdollisuus heilutella peittoja enemmänkin niin eihän niillä päivillä sitten niin väliä ole!

Helene, älä vielä lannistu vaan testaa parin päivän päästä uudestaan, jos menkkoja ei kuulu. Mulla apteekin testi näytti kuopuksen kohdalla negaa, vaikka menkat oli jo kaksi päivää myöhässä...

Ponityttö ja Vilho...ei ole mitään oireita täälläkään ja viimeksi niitä oli vaikka muille jakaa...saas nähdä mitä se meinaa vai meinaako yhtään mitään! Toivotaan tietty plussia;) Päästäänkin Vilho testailemaan samoihin aikoihin, vaikkei samoissa päivissä mennäkään mutta sulla on sen verran pidempi kierto kuin mulla. Mulla nyt kp20/27 T.Wilpuri

Vierailija
146/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä lueskellut ja satuin just muistamaan tunnukseni, joten päätin kirjoittaa. Meillä toivotaan kanssa maalisvauvaa, on toivottu joka kuukaudelle, mutta eilen tunsin oviksen...ainakin mielestäni! : ) Mulla on ollut pari päivää outo paineentunne alavatsassa. Se aina tulee ja menee. Koitan olla kehittelemättä oireita, koska niitä on aina silloin, kun ajattelen asiaa aktiivisesti. Raudanmaunkin maistoin joulun alla ja olin lievästi sanottuna hajalla, kun menkat sitten alkoivat! Eli JÄITÄ HATTUUN! Vauvalaskurista: mun ovis ois ollu sen mukaan 23.6. vaikka on nyt viimeisinä neljänä kuukautena ollut 10 tai 11 päivää ennen seur. menkkoja. Heinäkuun 7. pitäis menkkojen alkaa. Piinallisia ovat nämä viikot...

147/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivut temppuli ja laitto turhan monta samaa viestiä tänne.. poistampa tämänkin nyt sitten :D

148/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas yksi hätähousu.. Tein GB:n digitestin, joka näyttää myös viikot.. siihen sitten tuli tietty teksti EI RASKAANA, mutta uteliaisuuttani sen avasin ja.. kertokaas te, mitä näkyy.. :D Siihen toiseen liuskaan kuuluu vissiin tullakki vain 1 viiva, mutta tähän toiseen kaksi.. vai?

Solina kp25/26-27

149/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*muoks* tuli tuplat

Vierailija
150/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, mie oon ollut niin pahalla päällä pari päivää, ettei tosikaan :/ Ootellaan tässä sitten joko sitä plussaa tai sitten menkkoja. Kp taitaa olla nyt 24. Jasmiin sitä taisi kysyä :) En vielä uskalla tosiaan luottaa tohon haamuun...

HennaN: Ite oon aikoinaan kahelta lapselta testannut negaa pari viikkoa siitä menkkojen alkamispäivästä, kunnes yhtäkkiä se pärähti sit näyttöön :) Ilmeisesti ei ollut vielä tarpeeksi nousseet noi hgg:t. Että elä sie vielä luovuta :)

Ite oon kans katellut tota Vauvan ovislaskuria ja mun mielestä se anto tärppipäivät aivan oudosti, koska ite tunnistan aina oviksen, ko on menossa. Ja laskin varsin myös mahollisen la:n, nii se ois 10.-12. maaliskuuta. Neuvolassa se muistaakseni heittää parilla päivällä.

Nyt kaikille erittäin paljon plussatuulia ja tärppejä =)

Vierailija
151/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on muutamia plussanneita =) So happy for U!

Ite vähän ennakoin kuukautisia ens viikolle.. nyt turvotusta ja ärsyttävää mahakipua kuten mulla taitaa menkkoihin kuulua. Damn.

No ei parane luovuttaa. Kovasti vaan ois vauva tervetullut =) Ja kun ikää se kolkyt, niin ei tahtois tosi paljon vanhempana enää lapsia tehtailla. Esikoinenkin jo 9 vuotta. Mutta tosi iloinen palstalaisten vauvauutisista!

Vierailija
152/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä enemmän sitä tulee luettua täältä näitä viestejä ja varsinkin tosta haamusta avatusta digitestissä, nii alkaa jo itestä tuntumaan, etten oo ees haamuna/raskaana, vaan kohta alkaa menkat. Jännä kuinka fiilikset niin vaihtelee päivittäin, vaikka sitä luulee tuntevansa jo oman kroppansa ja sen tuomat muutokset. Vielä jos jaksais muutaman päivän ootella...

Vierailija
153/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttää ihan samalta kuin Solina*:n testi. Eli toisessa yksi haalea viiva ja toisessa kontrolliviiva ja toinen haaleampi. Saadaan sitten jännitellä yhdessä :)

Onko muuten joku oikeasti plussannut CB:n digitaalisella niin että ensin näyttää negaa ja plussa löytyy vasta sisältä?

Katselen loppuviikolle asti. Menkat on kuitenkin olleet tosi säännölliset koko tämän puoli vuotta kun olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä.

Niin ja päivätkin olin merkinnyt väärin edelliseen, eli nyt kp 27/25-27, yk 2. Odotellaan nyt sitten sitä huomista päivää ja menkkoja :)

154/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HennaN_ : Ajattelin kanssa katella tämän viikon, jos ei tätiä kuulu, niin loppuviikosta uusi testi sitten. Viimeks, kun tein negan CB:llä ja sen uteliaisuuttani avasin, niin kontrolliviivan vieressä oleva viiva oli kyllä mielestäni haaleampi ja sen näki juuri ja juuri. Kuvanki silloin koitin ottaa, mutta tosi huonosti siinä silloin viivaa näkyi. Nyt taas tuo viiva selkeästi tummempi, mutta ottaa noista nyt selvää. Eiköhän tämä tästä parin päivän sisällä ratkea.. Jännääää!!!

Ja hiukka oloja päivittelen: Ovulaation jälkeen oli tosiaan viikon verran outo olo, nippaili ja sattu alavatsaan ja limasta valkkaria tuli pitkään, jota täällä päivittelin (tämä niin ihanainen aihe taas..) Nyt on ollut tosiaan oudon tavallinen olo ja ei mitään oireita, kunnes tänään rinnat olleet arat ja vatsaa nippailu. Eli tätiä voi yhtälailla ennakoida. Ihanan kamalia nää oireet ja mukamas-oireet :D

Plussatuulia kaikille taas paljooooooon!!!

Solina kp25/26-27

155/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä toi sama testi jonka teki ootte tehny ja avannu, tuli teksti raskaana ja avasin sen ja toisessa liuskassa yks viiva ja toisessa kaksi, joten etteköhän te raskaana ole kaikki :)

156/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla kuinka tummia/paksuja ne viivat?

Pitäs joskus uhrata yksi käyttämätön testi ja katsoa, onko siellä alunperin mitään viivoja :D

157/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi toinen viiva on selvästi tummempi ku toinen, niinku sunki kuvassa ja sit se toinen on vaaleampi, mutta selvästi tummempi ku sun kuvassa.

Vierailija
158/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi väkisin naurattaa, kun mietin niitä insinööriparkoja, jotka ovat yrittäneet keksiä mahdollisimman helppolukuisia raskaustestejä ja me malttamattomat naiset revimme ne auki ja etsimme "lisätodisteita". :D

Täällä onkin ollut kuhinaa, onnea kaikille plussanneille.

Limajuttuja, sori. Minä huomasin viikonloppuna kahtena päivänä (la ja su) sellaista limaa, jota on kuvailtu ovislimaksi. Jihaa. Mietin, että en ole aikaisemmin tässä kovin sellaisia osannut "tutkiakaan" ja sitä paitsi kun on ollut sitä pupuilua niin kovin viime kuukaudet, niin minusta tuntuu että olen jatkuvasti valunut ihan muita nesteitä (miten sitä spermaa voikaan valua niin paljon). Mitään kipuja ei ollut, ei pienenpieniä vihlaisuja. Paitsi ilmavaivojen takia sattui kyllä vatsaan ja siksi, kun söin juhannuksena hiukan liikaa hyviksiä... :D

Lämmöt tosiaan ovat edelleen koholla ja tänään on kyllä ollut ihmeellinen väsymys. Aamulla en meinnannut ylös jaksaa nousta (ei oikein tyypillistä minulle, tavallisesti olen ennen kelloa hereillä), töiden jälkeen en jaksanut todellakaan salille, vaan tulin kotiin ja telkkarin eteen (ei kovin tavallista sekään...) ja silmät painui kiinni (ja sellaista ei tapahdu oikeastaan koskaan). Joko on flunssa tulossa tai sitten elimistössäni tapahtuu ihanuuksia! Pakkohan se niin on olla.

Onnea kaikille plussanneille. Ensi viikon lopulla pääsen minäkin testaamaan, kp nyt 20.

Vierailija
159/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se haamukin viiva ja kyllä se siitä tummenee.. hienoa, että olette uskaltaneet testata ajoissa..

itselläni meni juhannuksen oivistestailut vähän pepulleen, niin kuin arvata saattoi.. joka päivä sain huussiin salakuljetettua testin, mutta ovista ei näkynyt. niitä kuuluisia haamuviivoja kuiteskin tuli muutamana päivänä ja mietin, että voiko se ovistesteissä tarkoittaa mitään? ainakin ohjeissa luki, että viivan pitää olla yhtä tumma kuin kontrolliviiva tai jopa tummempi. Yhden kerran pupuiltiin kuitenkin, vaikka en usko, että ovista olisi ollutkaan. nyt on jo kp18/? joten toivottavasti se pian tulisi.. enää en kuitenkaan osta halpis ovsitestejä, pistää raivostuttaa toi viivojen tulkitseminen.. taitaa tulla tästäkin kierrosta mammuttipitkä.. viime kierto oli 40pv. toimiikohan mun kroppa ollenkaan...

Vierailija
160/325 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä odotellaan ja kuulostellaan kroppaa... Menkat olis voinu alkaa viime la tai sitten viimeistään nyt to, vielä kolme päivää jännäämistä siis. Tänään ollu kyllä menkkamaisia muljahduksia vatsassa, muttei pisaaraakaan ole tähän mennessä tullut. Väsynyt ja "huono" olo, mutta johtuu varmaan kun meillä on töissä niin kuuma.

Ainakin oviksen aikaan tuli tässä kuussa paljon hommailtua ja muutenkin olen yrittänyt elää stressaamatta asian kanssa. Nyt voisi hyvinkin (ainakin mun mielestä ;o) olla meidän vuoro...

Pluuuuuspuhureita kaikille!

ponityttö kp28/29 yk4