Maalismurut2011
Aloittelenpa tässä samalla nyt uutta ketjua, sillä maaliskuuhun ensimmäisiin päiviin veisi laskettu aikani, jos nyt tärppäisi.
Eli yk3, kp1/25-31 (viimeksi tuo 31) menossa.
Hieman harmittaa, mutta toisaalta onneksi pillereiden jälkeen ei vielä ole tullut mammuttikiertoja.
Kommentit (325)
Täällä juhannus aloitetaan ilmeisesti salailulla ja sekaisissa fiiliksissä!
Tein eilen liuskatestin ja olin näkevänäni haalean haamun. En kuitenkaan uskonut siihen, koska se ei ollut näkyvissä koko aikaa. No tänään tein clearbluen digitaalisen ettei jäisi arvailujen varaan ja kuinkas ollakaan: RASKAANA! (samoin oli selkeämpi viiva liuskassa, kun kokeilin sitä) Pää on sekaisin ja en meinaa uskoa ollenkaan.
Tämähän oli se kierto, kun mitään oireita ei ollut! Joten niitä odotellessa...
Hyvää juhannusta kaikille ja plussaonnea!
Suuret onnittelut plussasta :D
Kuka se plussaa sitten seuraavaksi...? ;)
Kaikille oikein lämmintä ja ihanaa juhannusta - nauttikaa!
Putoan ihan lähipäivinä, aamun Clinic puhdas nega. Saan ennen menkkoja aina myös hormonifinnin ja sekin leukaan pompahtanut yön aikana. Eipä odotuksiakaan ollut, kun petipuuhat olleet aikasta vähäisiä ja synnytyksen jälkeen muutenkin ollut kierrot ja ovikset yms.aika sekaisin. Onnittelut plussanneille!
Helene kp.24/24-27
Pitihän se TAAS testata ja sain taas haamun siihen CB:n digitestiin - mie tuun kohta hulluksi (haamu, nega, haamu) ;) Laitan kuvan, nii kattokaas miltä se teistä näyttää :)
AmaliaJoel: Vitsi, kun en saa kuvaa suuremmaksi ja minulla tälläinen miniläppäri. Joudun sitten tihrustamaan kuvaa. Jotain haaleaa viivaa siinä näkyy. Jospa joku muu näkisi vielä paremmin =)
Täällä ei ole enää mitään oireita. Kaikki katos. Vaikea nyt enää sanoa, tärppäsikö vai ei. No.. viikon päästä vasta testailen, jos tätiä ei ennen sitä kuulu.
Ihanaa ja plussarikasta Juhannusta kaikille!!!
Solina kp22/26-27
Ihanat juhannusfiilikset sulla varmaan! AmaliaJoel...ihan selvä haamu sulla;) Jäädään odottelemaan vähän vahvempia viivoja ennen kuin onnitella uskaltaa mutta tosi hyvä alku jo sulla;) Ja eikös niitä oireitakin ollut ihan lupaavasti...
Pahoittelut kaikille negan testaajille!
Mulla ei mitään oireita, lähestyvä ovis hyödynnettiin sunnuntaina mutta pitää olla TOSI kestäviä siittiöitä, että se riittää...sen jälkeen on nimittäin ollut aika hiljaista...mies kun treenasi vähän liikaa ja ei sitten jaksanutkaan...huokaus...;( No, näillä mennään ja katsotaan kuinka käy! Hauskaa juhannusta kaikille ja pistetään porukalla tuulemaan niitä plussatuulia;) T.Wilpuri kp17/27
AMALIAJOEL, eihän tuo ole enää mikään haamu vaan aika selvä positiivinen, ONNEA!!!
Itse tein toisen Clinicin aamulla, kun tuplapakkaus oli, puhdas nega sekin:( Parempaa onnea muille!!
Helene kp.25/24-27
Onnea Minttuliina! Ja AJ, en minä mitään haamua näe, vaan näen positiivisen raskaustestin. :D Onnea kovasti!
ON. Minähän olin yrittänyt ensi kertaa ovista tikuttaa (kun en ole niitä oviksia tähän mennessä ikinä huomannut). Torstaina oli sellainen melko hyvä viiva, mutta vähän haaleampi kuin se kontrolliviiva. Odotin sitten eiliselle kunnollista viivaa. Eipä tullut, vaan aivan haalea ja tänään sitä toista viivaa ei oikein enää edes näkynytkään. Siis mitä. Oliko se hormoonihuippu sillä kontrolliviivaa haaleammalla viivalla? Miksi se ei kestänyt paria vuorokautta, niin kuin olen lukenut. Vai eikö koko ovista tulekaan. Vai mitä. No peittoa on heilutettu kyllä olan takaa. Tänään mies on töissä, ehkä varmuuden vuoksi vielä huomennakin, vaikka taitaa olla jo myöhäistä silloin.
No, lämmöt ovat jo kohonneet. Joten nyt vaan toivotaan.
Välillä mietin, että olenko minä ihan pöhkö, kun en omaa elimistöäni paremmin tunne. Toisaalta olen joskus miettinyt, että tää mun kroppa taitaa muutenkin "toimia väärin".
Esimerkiksi seksiä ei suinkaan tee mieli silloin kuin olisi otollinen aika hedelmöittyä, vaan pääsääntöisesti päivä, pari ennen menkkoja...
Liitynpä nyt teidän yrittäjien joukkoon... Meillä mieheni kanssa joulukuussa 4 täyttävä poika ja äitienpäivänä mieheni näytti vihreää valoa seuraavalle tulokkaalle. Nyt menossa yk 2, kp10/28. Käytin aijemmin ehkäisyrengasta, sen jälkeen ollut melkoisia mammuttivuotoja noi menkat. Mut jos siis nyt niin ihanasti sattuis et plussaisin täs kuussa, nii laskettu olis sit maaliskuun 23. tienoilla :) Tosin ensimmäisen alullesaantiin meni puolisen vuotta :( Mut jos vaik tää toinen nopeammin :) Plussatuulia kaikille kanssasisarille :)
Ja onnea plussanneille!! =)
Täällä sitten tuli eilen aamulla tehdystä testistä tyylipuhdas nega. Veti mielen aika matalaksi! =( Mut olihan siihen osannut varautua, ensimmäinen yritys vasta. Tästä sitten uuteen yritykseen. Menkatkin alkoi sitten viime yönä... Joten täällä kp 1/28 ja yk 2.
Hih, mie en vaan vielä osaa/uskalla aatella tota mun haamua plussaksi :) Nooh, viikon päästä pitis menkat alkaa, jos alkaa. Päätin, etten testaa ennenko vasta tosiaan viikon päästä.
Meillä meni juhannus oikein mukavasti ja täällä oli todella lämmin eilen, +26! Iskettiin terassille tytöille puhallettava uima-allas ja olivat aivan tohkeissaan. Hyvin on syöty!
Helenelle ja Jannalle halaukset negasta!
Pepitalle tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)
Nyt vois painua jo nukkkumaan, ko sen verta väsyttää...
Täällä outoa alavatsakipua... Ovis vai? Vai jotain muuta... kp11/28... No pupuilua mahdollisuuksien mukaan lisää, jos tuottais tulosta. Vauvan ovulaatiolaskurin mukaan parhaat päivät pitäis olla 30, 1, ja 2. Eli edessä viel... En viitsis tikuttaakaan alkaa, eli olen koittan luottaa noihin laskurin päiviin + tietty pari päivää eteen ja taakse ;) Voi ukko rukkaa, vaik ei toi kovin harmissaan oo ollu :D Mut onnea jo plussanneille ja plussatuulia haamuille ja vielä testausta odottaville :) Ja halit negat testanneille, ei lannistuta :)
Voi vitsi, tein aamusta vielä viimesenkin netistä tilaamani testin kun ei menkkoja näy, noh joku haalee viivanpaikalta näyttävä viiva siihen tuli kun oikein tihrusti ja käänteli, mieskin sen erotti ja päätin sit kuitenkin hakee apteekista sen apteekin raskaustestin ja ihan selvä plussa tuli heti!
Oireita ei ole minkäänlaisia.
Kummallisia noi testit jotka tilasin...olis vaan pitäny se apteekin testi tehä heti, mutta pääasia et se selvä plussa nyt tuli, olen onnellinen!
wattuwarwas
Oi oi oi, ihanaa! Onnea, onnea, onnea! :DDDD
ONNEA WATTUWARWAS!!!!! Ihanaa, lisää plussia tähän pinoon! Toivottavasti siirrytään odotus-puolelle koko porukka!
Onnea AmaliaJoel haamusta!! Kannattaa joo varmaan odotella tovi, jos pitäisi menkkojen alkaa vasta viikon päästä!
Kiitos paljon onnitteluista. Kuten Wilpuri kirjoittikin, juhannus tosiaankin meni fiiliksissä. Tosin olin ehkä aika poissaoleva, kun ajatukset pyörivät masukissa.
Toivotaan Wilpuri, että ajoitus oli oikea, sillä yksi kertahan peiton heiluttelua riittää, jos on oikeessa kohdassa ;) Ja voihan ne siittiöt elääkin muutaman päivän.
KaisaMaija79: Minäkin yritin tästä kierrosta ovista tikuttaa, mutten onnistunut sitä tikkuun saamaan ja kuitenkin raskaana ollaan! Mulla parhaiten oviksen havaitsee kivuista tai tässä kierrossa limoista.
Pepita: Noi kivut voi hyvinkin olla ovista. Mä tunsin viime kierrossa tosi voimakkaat kivut toisella puolella alavatsaa. Nyt vaan peitot heilumaan!
Edelleen kiitos kaikille onnitteluista. Toivon totisesti, että plussia tulisi lisää tähän pinoon. Vielä en siirry tuonne odotuspuolelle, sillä pelottaa kun on niin kovin alussa. Jännäilen täällä kanssanne :)
Minttuliina* rv 4 + (jotakin)
Mahtavaa että ollaan saatu näin paljon plussatuulia!!! Oikein kovasti onnea kaikille plussanneille :) Kyllä ne haamutkin siitä kirkastuvat!
Itse odottelen ovista loppu viikolle...toivottavasti pääsen mukaan vielä maaliskuun odottajiinkin :)
Missä vaiheessa muilla on kierto?
-jasmiin kp 12
JA ONNEA TEILLE MUILLE PLUSSANNEILLE!!! Niin täpinöissä, etten hoksannut ite onnitella...
AmaliaJoel teeppä se apteekin testi, musta se on ihan ykkönen :D
Ihan selvä viiva tossa kuvassa kuitenki näky.
Ja varovaiset onnittelut myös AmaliaJoelille! ;o)
Täällä on palattu viikon reissulta ja periaaatteessa voisin jo testata, sillä tänään kp 30/29, mutta alkupäivien vuoto oli niin tuhrua viime kuussa, joten lasken nyt olevan vasta 26-27/29. Ja muutenkin, kuten olen jo aikaisemminkin sanonut, sen negan näkeminen v****taa niin paljon enenmmän kuin menkkojen alkaminen, joten odottelen nyt varmaankin loppuviikkoon ennen testausta. ;o)
Ei hirveesti oireita, pikkuisen nippailuja ja välillä armotonta väsymystä. Ainiin ja valkkaria tulee tosi paljon, yöks... No, viime kierroissa ollu ihan kauheesti oireita ilman raskautta, joten en nyt ota niiden puuttumista hirveen vakavasti. ;o)
Tsemppiä vielä piinailijoille!
ponityttö kp 27/29 yk4
Ja onnea ivilla! En huomannut sua, enkä päässyt muokkaamaan viestiä. ;o)
Voi, täällä toiset tekevät jo testejä ja jännäilevät ja me toiset vasta kyttäämme ovista. :P
Minähän olen tehnyt noita ovistestejä ja tosiaan innostuin aloittamaan vähän liian aikaisin. (Edellinen kierto oli siis vain 28 päivää.) Tänään siinä nyt ensimmäisen kerran näkyi kunnollinen viiva kontrolliviivan lisäksi, mutta ei vielä ihan yhtä tumma. Olisiko sitten huomenna tai ylihuomenna jo kunnon viiva. Nyt on kp 16, joten pitempi kierto olisi tästä tulossa.
Meillä alkaa välillä tämä pupuilu saada jo tragikoomisia piirteitä. Aamulla hamuilin miestä ja tämä innostuikin ja kysyi iloisena, että "mitäs sinulla on mielessä?". Vastaukseni "vauva" ei ilmeisesti ihan ollut se, mitä mies odotti. Pääsääntöisesti seksi on ollut kivaa vieläkin, vaikka välillä suorittamiselta se tuntuukin, tosin olen jo muutaman kerran todennut, että onneksi tämä toimitus ei vaadi minun innostumistani yhtä paljon kuin miehen. Olisihan se kiva päästä siihen tilaan, että seksiä harrastetaan kun tekee mieli ilman kalenterin kyttäämistä.
Kauhea päänsärky ollut tänään, ei jaksanut millään jumppailla töiden päälle, vaan kotiin lepäämään. Nyt onneksi helpottaa. Ihana keli kuitenkin!
Hyvät juhannukset!