Jos sisaruksilla on peräkkäisinä vuosina yo-juhlat, pyritkö laittamaan eri vaatteet juhliin?
jos olet vieraana? vai onko mielestäsi ihan se ja sama vaikka laittaisitkin samat juhlakuteet?
Kommentit (24)
Entäs kun meillä on monta lasta (yli 10) ja tänä kesänä on esim. ristiäiset, rippijuhlat ja lakkiaiset...kuvitteleeko vieraat (jotka ovat siis joka juhlissa suurin piirtein samat), että heillä täytyy olla joka juhlaa eri asut?:O Toivottavasti ei, sillä itse en kyllä katsele juhlavieraiden vaatteita, vaan itse vieraat ovat minulle tärkeämpiä kuin vaatetus:)
tosin miten se tähän liittyy?:O
mutta itseä häiritsee käyttää samoja, vaikka tiedän ettei kukaan muu niitä muista. Meillä oli kahtena peräkkäisenä vuonna monet juhlat (rippi-, yo-, häitä, ristiäisiä ja isoja synttäreitä), jotka eivät olleet saman perheen juhlia, mutta vieraina samat ihmiset. En todellakaan ostanut uusia vaatteita joka juhlaan, mutta yritin vaihdella esim. ylä- ja alaosia keskenään, etten olisi aina samoissa.
Ei minuakaan vaatteet kovin paljon kiinnosta, mutta tosiaan itseä vaivasi ja valokuvia mietin.
mutta itseä häiritsee käyttää samoja, vaikka tiedän ettei kukaan muu niitä muista. Meillä oli kahtena peräkkäisenä vuonna monet juhlat (rippi-, yo-, häitä, ristiäisiä ja isoja synttäreitä), jotka eivät olleet saman perheen juhlia, mutta vieraina samat ihmiset. En todellakaan ostanut uusia vaatteita joka juhlaan, mutta yritin vaihdella esim. ylä- ja alaosia keskenään, etten olisi aina samoissa. Ei minuakaan vaatteet kovin paljon kiinnosta, mutta tosiaan itseä vaivasi ja valokuvia mietin.
ap