Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sisaruksilla on peräkkäisinä vuosina yo-juhlat, pyritkö laittamaan eri vaatteet juhliin?

Vierailija
25.05.2010 |

jos olet vieraana? vai onko mielestäsi ihan se ja sama vaikka laittaisitkin samat juhlakuteet?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yo-juhlat peräkkäisinä vuosina ja aivan varmasti laitan eri vaatteet tilaisuuksiin.

Vierailija
2/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kukaan ei muistaisi, millaiset vaatteet minulla on ollut yllä, niin kyllä se valokuvista ainakin sitten jälkikäteen selviää että Jaaha, tuo muikkeli ei viitsinyt edes uutta kolttua ostaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä ??

vain av-mamma tekee tällaisesta asiasta ongelman :)

Vierailija
4/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa uudet vaatteet kun entiset ovat ihan hyvät, mutta mielestäni kertoo juhlittavan arvostamisesta, ettei mene samoilla vaatteilla.

Vierailija
5/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion hankkia uudet vaatteet. Jos taas olisin vieraana samassa paikassa vuoden välein, enpä usko että he muistaisivat, mitä olen pitänyt päällä vuosi takaperin.

Vierailija
6/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa uudet vaatteet kun entiset ovat ihan hyvät, mutta mielestäni kertoo juhlittavan arvostamisesta, ettei mene samoilla vaatteilla.

Mieskin ostaa uuden puvun joka vuosi? Voi tätä urpouden määrää millä kaikella ihmiset perustelevat turhaa kulutusta.

Vierailija
7/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin ostaa uuden puvun joka vuosi? Voi tätä urpouden määrää millä kaikella ihmiset perustelevat turhaa kulutusta.

mies ei osta uutta pukua. varmaan tajuat itsekin, että miehille se on pikkuisen eri juttu tämä pukeutuminen.

Vierailija
8/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne lapset kaksosia ole olleet.Voihan laittaa erivärisen paidan ym tarvi koko pukua ostaa.

Vierailija
9/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta lakkiaiset ovat kuitenkin melko ainutkertaisia tapahtumia. Samat mekot menevät kyllä sitten muissa kekkereissä pitkään, voi vuorotellakin kun kerran kahdet on :)

Vierailija
10/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin emännän ominaisuudessa sanon, että minulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa, mitä kullakin vieraalla on kulloinkin päällään ollut :D

Tärkeintä on että tulet paikalle, ei se että tulet uudessa koltussa.

Vierailija
11/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkasäkkiin, miesten puku on ihan eri asia

Vierailija
12/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä pukuja myöhemminkin käyttää. Lasten lakkiaiset ovat kuitenkin melko ainutkertaisia tapahtumia. Samat mekot menevät kyllä sitten muissa kekkereissä pitkään, voi vuorotellakin kun kerran kahdet on :)

Vierailija
13/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on yo-juhlien tapainen vastaanotto, joilla ehkä pari-, kolmekymmentä (tai enemmän) vierasta tulee ja menee, niin kiinnitätkö huomiota heidän vaatteisiinsa; painatko ne mieleen ja muistin onkaloihin? Siten, että voit seuraavissa juhlissa verrata vaatetusta?

Mietitkö tällaista asiaa ihan vakavissasi? Miksi? Ethän ole edes näiden sisarusten yo-juhlien päähenkilö, vaan he ovat! Oletko yhtään iloinen ja juhlamielellä, vai mietitkö vain mitä muut ihmiset ajattelevat sinusta ja juhlakuteistasi?

Hauskoja lakkiaisia joka tapauksessa!

Vierailija
14/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen omistaa peräti kahdet juhlavaatteet? Minä ostin alesta juhlapuseron 15 eurolla juhliin jotten menisi samoissa vaatteissa... hölmöä kulutustako?

Vierailija
15/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä siellä kukaan muista kuitenkaan: eihän hän mikään juhlakalu ole!

Vierailija
16/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kulkisin vanhoissa vaatteissa vuodesta toiseen ja juhlista toiseen?

Vierailija
17/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi samana vuonna (keväällä ja syksyllä)

Vierailija
18/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti laita lasteni häihinkään (jos sellaisia tulee) samoja juhlavaatteita. En omista mitenkään paljon vaatteita ja vaatteet eivät todellakaan ole minulle tärkeitä. En edes pidä shoppailusta, mutta juhliin kuuluu mun mielestä pukeutua kunnolla ja omiin perhejuhliin haluan fiilikseen ja tilanteeseen sopivan asun. Luultavasti tulen kysymään myös lasten mielipidettä pukeutumisen suhteen.

Vierailija
19/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun meillä on monta lasta (yli 10) ja tänä kesänä on esim. ristiäiset, rippijuhlat ja lakkiaiset...kuvitteleeko vieraat (jotka ovat siis joka juhlissa suurin piirtein samat), että heillä täytyy olla joka juhlaa eri asut?:O

Toivottavasti ei, sillä itse en kyllä katsele juhlavieraiden vaatteita, vaan itse vieraat ovat minulle tärkeämpiä kuin vaatetus:)

Vierailija
20/24 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pienempienkin juhlien kohdalla vähän muistella että keitä missäkin on ollut ja valita vaatteet niin ettei olisi "aina" samat vaatteet päällä.

Sitä sen sijaan en muista että mitä muilla ihmisillä on ollut päällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi