onko teillä kavereita,jotka ei halua teitä kylään taaperon kanssa?
Meidän lapsen kummit ei halua meitä kylään koska lapsi osaa jo kävellä ja pelkäävät että lapsi tekee tuhoa heidän asunnossaan. Vetäisi tavaroita alas jne.
Onko teillä kavereita jotka ei halua teitä taaperon kanssa kylään? Kyläilettekö vain lapsiperheissä?
Kommentit (7)
mutta on kyläpaikkoja joihin en halua lasta viedä. Joillakin tutuilla on hurjan paljon koristesälää niin matalalla että vois tulla kallis reissu.
mutta on puolin ja toisin mukavampaa, jos lapsi ei ole mukana. Kyläilemme siis 1-vuotiaan kanssa mieluummin vain lapsiperheissä, ilman lasta sitten muuallakin. Itse saa istua rauhassa kahvilla tarvitsematta paimentaa, ja kyläänkutsujat saavat pitää kotinsa ehjänä ja siistinä.
mutta voihan sitä myös varautua ja siirtää arvotavaroita ylemmäs ja vanhemmat tietty katsovat taaperonsa perään.
Vähän toista kulmaa: mulla on yksi hieman vanhempi, lapseton ystävätär, joka tuntui vähän arastelevan lapsiamme kun nämä olivat pieniä. Myönnän, että käytin tätä hyväkseni. Jätin lapset kotiin ja lähdin ystävälleni elämään aikuisen elämää. :)
Nyt, kun nuorimmaisemme on jo 5-vuotias ystävättäreni on kiva tätikaveri lapsille.
niin olimme erään kaveripariskunnan luona käymässä. Pyysivät minua ottamaan lapsen mukaan vieläpä. Kun mentiin sinne niin sanoivat, että ovat muutama viikko sitten ostaneet uuden valkean nahkasohvan ja siihen eivät lapset saa tahmakäsineen mennä. Oli huvittavaa kävellä sitten olohuoneeseen ja huomata pariskunnan koira siinä uudella sohvalla. Emäntä istui viereen ja silitteli koiraa. Jokainen tyylillään, minua lähinnä huvitti :)
Meillä on yksi huone - eikä huoneessa ole ovea) täynnä legoja, siellä on massiivinen legokaupunki. Taapero saa sen sekunnissa palasiksi.
On todella, todella rasittavaa, jos taaperon äiti uppoutuu puhumaan, eikä katso lapsensa perään.
Ja on rasittavaa, että joku tulee, eikä hänen kanssaan voi puhua, koska toinen juoksee vain lapsensa perässä.
mutta täytyy tunnustaa, että pari kaveriperhettä on sellaisia, että en kovin usein kutsu heitä kylään... mieluummin käydään heillä. Muksujen jäljiltä nimittäin usein jotain rikki, tahmajälkiä sohvassa, matot likaisia...
en vain ota lapsia yleensä mukaan kavereille kun niiden kanssa saa olla nyt kotona tarpeeksi muutenkin ja itsehän se pitääkin kyläpaikassa huolehtia ettei lapsi tee tuhojaan.