Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa vaatekaupassa asioit mieluiten?

Vierailija
24.05.2010 |

Oletko valmis maksamaan vähän enemmän siitä, että vaatteet ovat erilaisia kun Henkkamaukan tai KappAhlin tusinavaatteet? Entä henkilökohtaisesta palvelusta ja viihtyisästä ympäristöstä? Vai haetko vaatteesi mielummin isosta ketjuliikkeestä? Kerro vielä ikäsi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy ikinä yhdessä vaatekaupassa, koska siellä myyjät heti käyvät päälle, vaikka muuten olisi kivoja vaatteita

Vierailija
2/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ymmärtävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis maksamaan vähän enemmän siitä, että vaatteet ovat erilaisia kun Henkkamaukan tai KappAhlin tusinavaatteet? Entä henkilökohtaisesta palvelusta ja viihtyisästä ympäristöstä? Vai haetko vaatteesi mielummin isosta ketjuliikkeestä? Kerro vielä ikäsi.

Ostan käyttövaatteeni ieluiten isohkosta liikekestä, jossa saan rauhassa katsella ja kierrellä. H&M on nuhjuinen ja epämiellyttävä, mutta Aleksi13, Sokos ja muut tavaratalot ovat ok.

Olen aika pihi arkivaateiden kanssa, ostelen yleensä alennusmyynneistä laadukasta.

Juhlavaatteiden kanssa on kiva, jos on asiantuntevaa apua. Niistä voi maksaakin enemmän.

Vierailija
4/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauskasti ja kodinomaisesti sisustettu. Ystävällinen ei liian tunkeileva palvelu. Ja olen valmis maksamaan extraa, jos vaate on uniikki. Ikä 30v.

Vierailija
5/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vaikka kaikki vaatteeni samasta kaupasta, jos vain löytäisin sellaisen. Siinä kaupassa olisi AINA saatavana perusvaatteita perusväreissä kaikissa koissa. Minua ei kiinnosta yhtään kiertää jatkuvasti kauppoja esimerkiksi laadukkaan valkoisen t-paidan tai paitapuseron perässä. Nykyään ilmeisesti kauppoihin tilataan tasan yksi kappale kutakin väriä kutakin kokoa, joten en ikinä löydä mitään silloin kun tarvitsisin. Ihan kuin kirppiksellä olisi. Tämän takia ostan lähes pelkästään ulkomaisista nettikapoista. Tässä maassa on tasan yksi kauppa, josta voin ostaa joka kerta sisään mennessäni jotakin. Ja ostan myös.

Ei minulle ole tärkeää, että vaatteet ovat erityisen erilaisia. Palvelusta en myöskään perusta. Ihan sama, onko liike iso vai pieni, kunhan siellä on saatavana vaatteita. Mieluiten kohtuullisella hinnalla eli ei Marimekko-tasoa, mutta pystyn kyllä maksamaan enemmän kuin H&M-hinnat.

Jos pystyn ostamaan samalla kertaa vaikka kolme väreihini sopivaa laadukasta t-paitaa, ostan varmasti samalla myös trendikkään tunikan, ehkä takinkin. Mutta jos en saa sitä perusvaatetta niin en osta muutakaan.

Ikä 50.

Vierailija
6/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ymmärtävät.

Seuraavat kuin hai laivaa.

Vierailija
7/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavallistakin tavallisempi 3-kymppinen pirkko peruspulliainen... enkä mä ole ainoa, joka tuosta asiasta valittaa

Vierailija
8/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et itse saa katella eikä kukaan tuu kyseleen miten voi auttaa.

Osaan kyllä itse ostaa mistä tykkään.

Mun vaatteet on yleensä hm:ltä, seppälästä, ellokselta, sittarista, prismasta..millon mistäkin

25v

Vierailija
9/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekappaleille olisi omat osastot: tässä ovat t-paidat, värin ja koon mukaan järjestettyinä. Tässä hameet, tässä takit.

Jos olen kiireinen ja haluan katsoa, millaisia paitapuseroita on tarjolla, katson vain sen paitapusero-osaston ja huomaan nopeasti, onko tässä kaupassa minulle sopivaa paitapuseroa. Saatanpa samalla käynnillä muistaa, että tarvitsen hameen. Käyn nopsaan katsomassa hametangon läpi. Aikaa on mennyt tähän katseluun ehkä 5 min.

Todellisuudessa vaatekaupat ovat kuin mielipuolen järjestämiä. Yritäpä etsiä kiireessä vaikka mustaa paitapuseroa (tai mitä tahansa tiettyä vaatetta) vaatekaupasta.Jotta ehdit penkoa kaikki vaatevuoret läpi, on aikaa mennyt vaikka kuinka. Joskus kysyn myyjältä apua, mutta tulos on vain se, että myyjä lähtee avukseni penkomaan; ei hänkään muista, missä ne kaikki mustat p.puserot ovat.

Vaatteet olisi myös helppo palauttaa sovituksen jälkeen paikoilleen, nyt se on mahdotonta, jos on monta vaatetta sovitettavana.

Vierailija
10/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupat olisivat muuten vastaus ongelmaan, mutta tykkään sovittaa ennen ostamista, enkä oikein jaksa sitä postirumbaa, joka palautteluun liittyy.

Vierailija
11/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaupoissa juoksemista. En jaksa kahlata läpi rekkitolkulla vaateita jos sattuisi löytymään yksi mieluinen. Nettikaupasta saa sortteerattua helposti esim. koon ja värin mukaan. Vihoviimeisiä ovat juuri nämä ruotsalaiset hmkappahllindex -kaupat. No joo, yksi poikkeus on, urheiluvaatteet. Ne ostan urheiluliikkeestä.

Ikäni on 45-v.

Vierailija
12/12 |
24.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksis tollasen kaupan? Nykyään tuntuu, että toivo menee jo ovella, kun ei vain _jaksa_ alkaa penkoa jokaikistä hyllyä ja rekkiä yhden paitapuseron takia.

Vaatekappaleille olisi omat osastot: tässä ovat t-paidat, värin ja koon mukaan järjestettyinä. Tässä hameet, tässä takit.

Jos olen kiireinen ja haluan katsoa, millaisia paitapuseroita on tarjolla, katson vain sen paitapusero-osaston ja huomaan nopeasti, onko tässä kaupassa minulle sopivaa paitapuseroa. Saatanpa samalla käynnillä muistaa, että tarvitsen hameen. Käyn nopsaan katsomassa hametangon läpi. Aikaa on mennyt tähän katseluun ehkä 5 min.

Todellisuudessa vaatekaupat ovat kuin mielipuolen järjestämiä. Yritäpä etsiä kiireessä vaikka mustaa paitapuseroa (tai mitä tahansa tiettyä vaatetta) vaatekaupasta.Jotta ehdit penkoa kaikki vaatevuoret läpi, on aikaa mennyt vaikka kuinka. Joskus kysyn myyjältä apua, mutta tulos on vain se, että myyjä lähtee avukseni penkomaan; ei hänkään muista, missä ne kaikki mustat p.puserot ovat.

Vaatteet olisi myös helppo palauttaa sovituksen jälkeen paikoilleen, nyt se on mahdotonta, jos on monta vaatetta sovitettavana.