Millainen teidän koulun rehtori oli? Mä muiistan oli hyvin mukava. Iso ja tukeva vähän kuin tuntemattoman sotilaan kirjoiittajan näköinen tai kummiisetä elokuvasta johtajan oloinen.
Kerroiin että tuliin juuri armeijasta ja kävin aliupseerikoulun niiin hän oli sillain että minäkin olen käynyt reserviupseeerikoulun.
Kommentit (10)
Vaiiii niiiiin. Onpaaaas mielenkiintoiiista.
Aloitti jokaisen puheensa ja kuulutuksen sanalla "ööö"
Olen ollut kuudessa eri koulussa, en muista yhdestäkään että minkälainen rehtori siellä oli.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäään tuollaisista persoonista joissa on myös auktoriteeettia.
Saiin aina 10 historiasta. Saii minut lukemaan. Auktoriteetteja tarvitaaan.
Rehtori näkyi vain kevätjuhlissa, kun puhui tylsän puheensa. Tuijotin kelloa juhlissa ja laskin, miten pitkään puhe oli jo kestänyt. Iso, kyttyräselkäinen mies. Muuten en nähnyt häntä ikinä.
Ala-asteen rehtori oli tunnettu siitä että ohjasi poikia oikealle tielle kansliassaan karjumalla ja käyttäytymällä uhkaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiin aina 10 historiasta. Saii minut lukemaan. Auktoriteetteja tarvitaaan.
Ne on ikääänkuin sellaisia isä hahmoja.
Kutitteli tyttöjä. Myöhemmin samassa koulussa, pikkusiskoni aikaan, toinen ahdisteli abeja. Mutta ei se haitannut varmaan, koska myös matikanope seurusteli avoimesti oppilaansa kanssa.
Kutitteli tyttöjä. Myöhemmin samassa koulussa, pikkusiskoni aikaan, toinen ahdisteli abeja. Mutta ei se haitannut varmaan, koska myös matikanope seurusteli avoimesti oppilaansa kanssa.