Käykö miehesi lasten kanssa puistoissa tms.?
Kommentit (56)
mies käy esim. urheilukentällä potkimassa palloa ja hyppäämässä pituutta lasten (5 ja 2v.) kanssa.
Mutta ei tää mikää tottakai asia ole! Ei todellakaan kaikki miehet käy.
Puistoilu on mun heiniäni. Tietokoneilu ja imurointi miehen.
En käy minäkään, kun ei ole puistoa, missä käydä.
Kotona touhuaa paljon ja tuossa lähimetsässä tenavan kanssa käy.
Mutta olen todennut, että minä käyn tenavan kanssa muskarissa, seurakunnan kerhoissa ja askartelukerhossa. Mies ei "uskalla" käydä. Liian naisvoittoisia hänen mielestään eikä halua olla silmätikkuna.
Mutta ei tää mikää tottakai asia ole! Ei todellakaan kaikki miehet käy.
Mutta joo ei meidänkään iskä lähde puistoon, avoimeen tms. Luistelemassa, pyöräilemässä, metsässä tms. kyllä. Ei jaksa mammojen juttuja eikä kyylääviä katseita :D. Ja mikä parasta, se sano ettei kestä kuunnella ku karseen näköset kotiäidit karjuu lapsilleen naamapunasena :DD
Mutta kyllä on aina kova moittimaan minua kun en käy ulkona lapsen kanssa. Eipä minuakaan kiinosta pönöttää siellä puistossa.
Eli emme kumpikaan käy kovin usein. Mutta jos joku sittenkin käy, niin se olen minä.
Miehen mielestä asian ratkaisisi omakotitalo, jolloin voisi vaan avata oven ja mennä ulos. Samoin hänellä olisi kuulemma tekemistä sitten ulkona.
Ikuinen riidanaihe meillä.
sorry, tuli vaan tällänen ajatuskupla heti päähän... varmasti he todellisuudessa ovat tosimiehiä kaikki!
joka ei käyttäisi olisi käyttänyt lapsiaan puistossa.
Minä kyllä näen sieluni silmissä nämä "tosimiehet", jotka eivät näin toimi...
ja se on mulle ihan fine, koska tahdon tosimiehen pilotissa ja maihareissa.
Mitä vässykkää siinä on, että mies hoitaa itse siittämänsä jälkeläiset?
Ei myöskään osaa pyyhkiä pyllyään ja perunat muussataan valmiiksi lautaselle.
ja se on mulle ihan fine, koska tahdon tosimiehen pilotissa ja maihareissa.
jotka ei jälkikasvustaan välitä ja muut vässyköitä..
tekemään asioita itse haluamansa lapsen kanssa? Enemmän vässykältä kuulostaa hän joka ei halua olla lapsensa kanssa.
eikä se muuten puistoon mene koska jos kengännauha aukeaisi niin ei osaa sitä sitoa, sitten voi kompastua.
minun entinen mieheni ei koskaan käynyt lasten kanssa missään, ei ottanut heitä edes kauppaan mukaan tai yhtään mihinkään.
olkaa onnellisia jos teidän miehet viettää aikaa lasten kanssa edes kotona sisätiloissa.
Ekalle matkallekin lähti lasten kanssa, kun lapset olivat 2v, 3v ja 7v ja siitä lähtien ovat tehneet yhden ulkomaan/lapinreissun vuodessa keskenään, kun mulla ei ain aole mahdollista saada lomaa samaan aikaan. En jaksaisi miestä, joka olisi vain äidin pikku apulainen, eli ei itse osaisi tai haluaisi jälkikasvunsa kanssa olla.
suuntaan sitä matalaa karusellia pyöritetään, ja että ei osaa ottaa yksi vauhtia keinussa.
saakka lapsellista ja rasittavaa käskyttämistä ex-vaimon puolelta - kuten kaikki muukin elämässämme.
Napsautin mamman pihalle, ja nyt tosiaan käyn lasten kanssa ulkona. En tosin pidä puistojen mammapiireistä, joten se hieman rajoittaa itse puistoissa käymistä. Ulkona olemme kuitenkin.
Hoiti puolet vanhempain- ja hoitovapaistakin.