Käykö miehesi lasten kanssa puistoissa tms.?
Kommentit (56)
Jos minä tai lasten mummo on mukana, sitten voi mennä.
että minäkin olen mukana (silloin vanhin lapsista saattaa olla kavereilla tms). Yhden käden sormilla voi laskea kerrat, kun on ollut yksin lasten kanssa leikkipuistossa tms.
Meilläpäin isät viettävät paljon aikaa lastensa kanssa lähinnä viikonloppuisin. Mitään vanhempainvapaita ei ole, vain äitiysloma äideille (noin 8 kk) ja that's it.
La ja su kaikki isät kuitenkin näyttäisivät ulkoilevan lastensa kanssa, oma mieheni mukaanlukien. Isät kuskaavat lapsia myös paljon harrastuksiin.
Meillä minä äitinä hoidan kaikki puistoilut,uimiset ym.kodin ulkopuolella tapahtuvat jutut.
Pääasia,että hoitaa lapset kun itse olen töissä.
Silloinkin teen ruoat valmiiksi ja vaatteet ym.asiat olen katsonut kaikki valmiiksi.
eron jälkeen kyllä käynyt leikkikentät, matkustanut ja retkeillyt lapsen kanssa. Ehkä naisen asenteella oli väliä ja siksi erokin tuli. Hiekkalaatikon reunalla ei istuta kuitenkaan, enemmän puuhataan.
paljonkin, mä teen usein silloin kotihommia tai otan torkut tai katson jotain ns. omaa ohjelmaa boksilta.
Ei tulisi mieleen että ei kävisi?
Meillä mies on juuri se joka niissä puistoissa käy lasten kanssa. Silloin harvoin kun on vapaalla viikonloppuna lähtevät pyörillä ajelemaan ja kiertelemään leikkipaikkoja.
Lapset innolla odottavat ja kyselevät jo seuraavaa kertaa. Itse saan tuolloin rauhassa siivota tai vaan löhöillä.
tule mihinkään puistoon lähdettyä.
Minä en tykkää puistoissa käydä enkä muutenkaan liikkua ulkosalla lasten kanssa.
Siivouspäivänä käy hyvin mielellään. Pakkaan eväät ja kylmälaukkuun myös olutta ja pillimehuja. Sitten kyselen, kumpi vie lapset 4 tunniksi puistoon ja kumpi siivoaa kämpän katosta lattiaan vessaan unohtamatta. Sinne katoavat alta aika yksikön :).
omalla pihalla puuhaa lasten kanssa.
Meillä ollaan omalla pihalla, ja todella paljon, ja useimmin mies ja lapset.
siis ylipäänsä sitä, että isät puuhailevat jotakin lapsen kanssa? Mun mies ei puistoile, ikinä, enkä ihmettele yhtään. Onhan se tylsä istua ja katsoa kun lapsi viipottaa. Mut hän tekee paljon asioita lapsen kanssa, käy uimassa ja veneilemässä ym.
Ei meidän puistossa tai pihalla juurikaan näy isiä, enemmän just puistoilu on äitien hommaa, saavat siellä juttuseuraa.
Meillä ollaan omalla pihalla, ja todella paljon, ja useimmin mies ja lapset.
Kyllä siellä kotipihassa ehtii ihan tarpeeksi olla, isot leikkipuistot ovat meidän vakituinen kohde viikonloppuisin
Kyllä mies menee aina kun mahdollisuus lastensa kanssa Ja vanhimman 13v edellinen liitoni.Nykyistä liitoa 11v. Saan omaa aikaa vaikka käydä itse teranssilla yksin. Hän ei niissä viihdy vaika ottaakin joskus.
siis sille joka väitti, että puistoilu on vain kerrostalossa asuvien puuhia. Meillä, kuten monissa muissa kerrostaloissa, on ihan oma sisäpiha jossa on hiekkalaatikko, liukumäki, keinut ym. Ja lapsille riittää kavereita naapureista, ei siis tarvitse lähteä puistoon, mutta sielläkin käydään kyllä koska vaihtelu virkistää. Kuka jaksaa aina kököttää omakotitalon pihalla ja lapset saavat sitten aina leikkiä keskenään..
on niitä lapsia vähän joka tönössä, ja leikkivät yhdessä. Ei minulla ole miehenä mitään intoa lähetä leikkipuistoon kuuntelemaan mammajorinoita.
Pakkaan eväät ja kylmälaukkuun myös olutta ja pillimehuja. Sitten kyselen, kumpi vie lapset 4 tunniksi puistoon ja kumpi siivoaa kämpän katosta lattiaan vessaan unohtamatta. Sinne katoavat alta aika yksikön :).