Pieskää mua, nyt tein pahoja :(
Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.
Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).
Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.
Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.
Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.
Kommentit (108)
Pidä suusi kiinni ja salaisuus itselläsi. Ainut keino ettei miehesi saa tietää.
mun miehgelle kerro. En mäkään oo kertonut sen ihastumisista.
vaikeaan tilanteeseen olet monta ihmistä saattanut.
ja hän saa kostoksi päähänsä käräyttää sinut? Ja luuletko ettei kaverisi juorua seikkailustasi toisille kavereilleen?
Kiitos varoituksesta. Minusta tämä tarina on täysin uskottava ja tunnen syvää sympatiaa ap:ta kohtaan, mikä moka, mikä morkkis. Ikinä ei saa tätä korjattua ja joutuu elämään petoksen kanssa kun ei halua satuttaa puolisoa kertomalla.
Voisin kuvitella että minulle käy samalla tavalla. Puolisolleni se olisi aivan kauhea järkytys, hän pelkää sellaista todella paljon, koska minulla on ollut aika vilkas menneisyys ja hän taas on rakastanut minua vuosikymmenen jo ennen kuin aloimme olla yhdessä.
Näin selvin päin ajattelen, että minun täytyy olla hyvin tarkka, että en edes hankkiudu tilanteisiin joissa voisi tulla houkutus... mutta noin se vain voi tulla yllättäen naapurista. Alkoholia pitäisi varmaan välttää täälläkin (en usein juokaan, itse asiassa en ole ollut humalassa kolmeen vuoteen, mutta tulee se grillijuhla joskus minunkin eteeni).
Vierailija kirjoitti:
Eikä nosteta tätä enää.
Nostetaanpas kuitenkin tämä kuuden vuoden takainen ketju näkyviin, sillä grillikausi on kohta alkamassa... ;)
Jostain syystä en koskaan uskonut tätä stooria provoksi. Harmi, että kaikki postaukset eivät näy. Jossain loppuvaiheessa ketjuun kirjoitti joku ap:n ystävä kipakan viestin, että nyt tämä pettäminen oli paljastunut ap:n miehelle ja siksi ap:lla on nyt vähän tärkeämpääkin tekemistä kuin vastailla. Se loppui sitten siihen.
Muistaako tätä kukaan? Oliko tarina tosi?
Noni. Kuka edes kaveeraa jonkun naapurin kanssa, jonka tuntenut vuoden verran. Kunnon lumppumenoo. WT for ever!
tätä toista, mun mies jotain 195 ja tää nehkä just ja just 180 cm ja vetää aika varmaan lättyyn pos saa tän tietää. siinä on kiva ola sitten kaikkier naapurina :(,