Mitä poliisille tai tullille päätyneille huumeille tapahtuu?
Laillisesti ne varmaan kuuluu tuhota, mutta miten ja kuka on vastuussa tuhoamisesta? Kuuntelen Areenasta kokaiinista kertovaa podcast-sarjaa ja jäin tätä asiaa miettimään.
Kommentit (20)
Varmaan myyvät hyvästä hinnasta jollekin diilerille. Tämä takaisi työllisyyden myös tulevaisuudessa.
Ne poltetaan valvotusti ongelmajätelaitoksessa.
Vaikea uskoa että jokainen kymmenien mijoonien kokaiinisatsi päätyisi tuhottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne poltetaan valvotusti ongelmajätelaitoksessa.
Minä tiedän että yksi ihminen on ongelmajätelaitos
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että jokainen kymmenien mijoonien kokaiinisatsi päätyisi tuhottavaksi.
Niin, luulisi houkutuksen olevan aika suuri. Aarnio-keissistä tiedetään ettei oo aina huumepoliiseillakaan puhtaat jauhot pussissa (heh heh).
Ne tuhotaan eduskuntatalon vessassa.
Ne tuhotaan riihimäellä fortum recycling & wastessa ja kuormalla on useampi valvoja ja saattaja.
Vierailija kirjoitti:
Ne tuhotaan riihimäellä fortum recycling & wastessa ja kuormalla on useampi valvoja ja saattaja.
Ketä ne valvojat ja saattajat on? Muita poliisejako?
Tuovat ne mulle ja sit mulla on hauskaa
Kyllähän tullille tulee viinaa ja tupakkaakin.
Sannuli ja hyvisvassut vetävät nenuun
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki aina varmasti päätykkään. Onhan nuita poliisejakin jäänyt kiinni ja menettänyt ammattinsa. Tosi pieni määrä tosin.
Ne tuhotaan. Mutta selvästi laillisesti valmistetut voisi viedä jonnekin ravintolaan . Myyntiin. Ehjät avaamattomat mutta ei piraatteja.
Rikoksen uhriksi voi joutua kuka tahansa sillä uhrit huumataan eikä he voi puolustautua.
Vetävät niitä saunailloissa.