Pieskää mua, nyt tein pahoja :(
Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.
Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).
Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.
Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.
Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.
Kommentit (108)
Lasteni vuoksi päätin antaa tunteilleni tilaa ja pettää miestäni!
Elämä on lyhyt, mitä sitä turhaan rasiaansa pihtaa.Eikä se käytössä kulu.Hyvä jos oli kivaa, nyt vaan pokkana uuteen päivään!Eikä mitään tunnustuksia mihinkään suuntaa.
Ap;lta valahti alushousut nilkkoihin ja mies vahingossa kompastui sen paalle, yada yada yada.
kun "niin vaan käy". Eipä mulle vaan ikinä. Jos et ole provo, toivottavasti joudut kärsimään koko loppuelämäsi jollakin tavalla. Hyvää kesää, huora!
kun ei enää kirjoittaminen onnistunut niin hyvin.
En tajua sitä, miksi täällä moni av-mamma sanoo juoneensa 3 lasia viiniä ja 2 sidukkaa, kun tosiasiassa on oltu perseet olalla!
Tulin meinaan itse raskaaksi, vaikka menkat olivat loppuneet edellisenä päivänä! Ja jos ne on loppuneet muutama päivä sitten, niin sullahan on ovulaatiokin ihan lähellä! Siinähän sitten selittelet, jos olet raskaana...
Raskaaksi en varmaan tuu (on muutama päivä kun menkat loppuivat) mutta pitääkö mun nyt testailla itseä jne.
Luulen kyllä. Jos niin käy, on mullakin tietoja hänen jutuistaan. En kai mä jollekin puhäkoululaiselle mee tunnustamaan tämmöisiä. Ei kerro eteenpäin, ei oo ennenkään kertonut mitään mutta mun asioitani tai mulle muiden.
ap
ja hän saa kostoksi päähänsä käräyttää sinut? Ja luuletko ettei kaverisi juorua seikkailustasi toisille kavereilleen?
en ollut juonut tuota enempää. Lasit ei ehkä olleet mitään 12 cl vaan varmaan lähempänä 20-24 cl. En itse kaatanut lasiini juomaa vaan joku muu.
Ja en oo juonut tosi pitkään aikaan kuin jonkun max 1 kuohuviinilasillisen jossain juhlassa (esim. kun oltiin yksissä kihlajaisissa). Ei mulla oo nyt edes krapula, mutta morkkis on :(.
Olin kyllä yllättävän humalassa siihen nähden, että tuossa syötiinkin.
Naapurin mies tekstasi mulle jo nyt aamulla, että eihän mulla oo paha olo ja että hän ei aio kertoa vaikkei kadukaan sitä. Mä vastasin että on morkkis mutta mä en myöskään halua että muut saa tietää.
ap
kun ei enää kirjoittaminen onnistunut niin hyvin.
En tajua sitä, miksi täällä moni av-mamma sanoo juoneensa 3 lasia viiniä ja 2 sidukkaa, kun tosiasiassa on oltu perseet olalla!
mulla on kielletty e-pillerit ja noissa on sitä samaa kamaa miksi ne on multa kielletty.
En usko että tulin raskaaksi. Ensiksi noi 2 muksua mitä meillä on molemmat tulleet aika pitkän kaavan kautta, ei tosiaan heti kun on annettu mahdollisuus. Enempi on pitänyt yrittää ja olen nytkin mittaillut ovista noissa aiemmissa yrityskerroissa. Ja mulla on ovis kyllä vasta aikojen päästä niissä kierroissa missä olenikinä sitä mittaillut. Ei koskaan tähän aikaan kierrosta.
Mulla on täällä hankittu ovistikkuja, joita ajattelin taas ruveta käyttämään. Käytin yhden aamulla eikä mitään oviksen jälkiäkään.
Tuo toinen pari on lapseton, mutten tiedä kummassa heissä on vika vai kummassakin. Ei tuolla miehellä oo lapsia aiemmistakaan suhteistaan.
Tulin meinaan itse raskaaksi, vaikka menkat olivat loppuneet edellisenä päivänä! Ja jos ne on loppuneet muutama päivä sitten, niin sullahan on ovulaatiokin ihan lähellä! Siinähän sitten selittelet, jos olet raskaana...
Raskaaksi en varmaan tuu (on muutama päivä kun menkat loppuivat) mutta pitääkö mun nyt testailla itseä jne.
ota opiksesi ja pidä visusti suusi kiinni tapauksesta. Se, että naapurin mies tuntuu 150% sopivalta juuri sinulle on vain huonon omantunnon sanelemaa selittelyä.
Tuollaista kännisekoilua tapahtuu ihan koko ajan, se on loputtoman latteaa ja tylsää, joten älä suurentele asiaa.
ei tarkoita että jommassa kummassa olisi mitään vikaa, ehkä ovat lapsettomia omasta halustaan, haloo..
ja muille tiedoksi, että kun ihminen juo alkoholia, niin tämmöiset estot ja moraalikoodit häviää päästä melko tehokkaasti. Siihen jo joku biologinen selityskin, oliko se niin että pikkuaivot ei enää pysty hallitseaan.
Ja siinä voi käydä niin, että sitä voi unohtaa olevansa tolleen muuten 24/7 jonkun vaimo ja lasten äiti ja itse asiassa voi vähän halutakin unohtaa. Meillä oli älyttömän kiva ilta, nauroin paljon, tämä mies istui koko illan vieressäni silloinkin kun oma mieheni oli siellä ja juteltiin paljon. Tämä naapurin mies on tasan mun miestyyppiäni muuten, mutta mulla on käsitys, että hän ei oo koskaan halunnut isäksi.
Ja kyllä siinä oli flirttiä aiemmin jo. Yksi muu naapurin mies sanoi jossain vaiheessa iltaa ennen kuin me käytiin sitä musaa valitsemassa, että x (eli tuo naapurin mieskin) viihtyy nyt tässä niin hyvin, kun mä oon tässä myös (ei oo aina ollut noissa illanvietoissa kovin myöhään) ja jos ei tietäisi paremmin, niin luulisi että x vähän juottaa mua känniin. Me vaan naureskeltiin siihen jotakin. Ja mun mieheni sanoi siihen että se x on varmaan heikkona hänen vaimoon, mutta tervetuloa vaan jonon jatkeeksi. Miehen mielestä mun työpaikalla muutama mies on musta kiinnostunut muutenkin kuin työkaverina, mutta mies ei oo mitenkään sairaalloisen mustis. Mies nytkin matki yhtä työkaveria kuinka oli jossain laivalla kerran mulle tilittänyt että ei uskoisi että oon 2 lapsen äiti jne. Mä oon siis kertonut tuon jutun itse miehelle.
Nyt mä mietin että oikeasti epäileekö tuo toinen naapurin mies jotakin. On me ennenkin juteltu ja naurettu yhdessä jne.
Mies varmasti odottaa, että hänellä on nyt vakituinen fuckbaddy naapurissa.
eilen alkoi menkat.
Sen kunniaksi hain 6 siiderii ja kuuntelin koko illan Paula Koivuniemen Aikuista naista
kirjoitin kännissä ap vietiin väärin) tekstiviestiä, että "no hätä, ei oo pulla uunissa" ja Troy soitti melkein heti takas, vaikutti pettyneeltä.
Sanoi et kyl hän ois vastuunsa kantanut.
Sit sanoi et voitais joskus tässä tavata uudelleen ja selvittää tää asia juurtajaksain.
Mutta uskokoon ken tahtoo. Jollain mammalla on taas tylsä lauantai ja viinilasin ääressä satuilee mukavia.
mutta kyllä tollasta tapahtuu. Mä olen joutunut sivusta seuraamaan tällästä tapahtumaa(siis sivullisena tiennyt että kahdella ystäväpariskunnan osapuolella on sutinaa) ja menettänyt tosiaan omat yöuneni ja vieläpä yhden ystävän(koska en ollut heti kertonut kun sain selville) vaikka olin syytön koko soppaan.
ja muille tiedoksi, että kun ihminen juo alkoholia, niin tämmöiset estot ja moraalikoodit häviää päästä melko tehokkaasti. Siihen jo joku biologinen selityskin, oliko se niin että pikkuaivot ei enää pysty hallitseaan.
ja itselleen vakuuttelua. Kumma kun mulle ei oo koskaan käyny noin vaikka olen joskus itseni melko tuiskeeseen juonutkin. Ja hännystelijöitä on riittänyt. Aina olen vaan sanonut että olen naimisissa ja äiti- ihminen !!
Troy ei liene kovin tavallinen nimi Espoossa... Nyt kaikki tietää, kuka on kyseessä!
jaksetaan tästä jauhaa?
Ap vois valoittaa tämän hetkistä tilannetta tai paljastaa provonsa vihdoin ja viimein.
Mutta aika jännä huomata, kuinka täällä mammat neuvovat salaamaan pettämisen, kun onkin rouvan pahanteko kyseessä :D
Rouvan mies olisi lynkattu jo kymmeniä kertoja.