Pieskää mua, nyt tein pahoja :(
Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.
Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).
Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.
Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.
Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.
Kommentit (108)
...pokaamasi naapurin puoliso kirjoitti tänne eilen ja hänelle linkitettiin tämä ketju. Hän siis tietää pienestä kohtaamisestanne. ;)
Epäilen, että mieheni petti minua pari viikkoa sitten.. tai jotain tuohon suuntaan. Tästä riemastuneena tämä AV:n valloittavalla "huumorintajulla" varustettu kansa on vääntänyt provoa provon perään aiheesta pettäminen ja grillibileet.. =P
Missä se ketju on?
Mä oon ollut tän viikonlopun poissa (yo-juhlissa).
ap
että myös se pettäjä-mies teki ketju, kuten myös ap:n puoliso. Eli provoja kaikki tyynni.
että myös se pettäjä-mies teki ketju, kuten myös ap:n puoliso. Eli provoja kaikki tyynni.
Mutta ei se tarkoita sitä että aikaisemmat ovat provoja.
Voinhan minäkin ruveta provoilemaan vaikka mistä nykyisestä ketjusta mutta ei se niitä alkuperäisiä tee provoiksi.
mutta en oo mä. Siis mä en oo kirjoittanut kumpaakaan noista muista ketjuista.
Toinen ihan selvä provo, mieheni ei oo mikään Tero. Mieheni ei myöskään oo ollut netissä koko viikonloppuna.
Toi eka ketju on vaan sattuma, siis bileet ei olleet sen naapurin luona. Joten jos sen ap lukee, niin ei oo mitenkään varmaa että miehesi petti. Eikä ainakaan mun kanssa. Jos siis sun bileet oli oikeasti teillä.
ap
älä kerro miehellesi (tai kenellekään!) mitään, tätä naapurinmiestä nähdessäsi tervehdi ystävällisesti ja hymyile, mutta ole niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ei ole perheen rikkomisen arvoista.
en oo mitenkään kuolettavan rakastunut vaan ihan pikkaisen ihastunut ja ehkä vielä enempi imarreltu kun olenhan mä vaistonnut että toi katselee mua.
Ja että olisin oikein ääliö kääni-idiootti meillä ei tietenkään ollut mitään ehkäisyä. Raskaaksi en varmaan tuu (on muutama päivä kun menkat loppuivat) mutta pitääkö mun nyt testailla itseä jne.
ajattele, kuinka paljon sitten morkkistaa, jos saat vaikka hiv:n ja tartutat sen mieheesi!! (okei, mahdollisuus on pieni mutta toisaalta, se voi olla kellä vaan, ja jos mies muitta mutkitta suostui panemaan sua paljaalla, ei ole välttämättä käyttänyt ehkäisyä muidenkaan syrjähyppyjensä kanssa, joten...)
miehellesi sanot, että sulla on hiivatulehdus/emätintulehdus, ja sen takia pitää käyttää kortsua vähän aikaa (kunnes tulokset tulee.. tosin hiv näkyy vasta 3 kk päästä)
Toivon että miehes jättää sut ja päädyt katuojaan likaseks lumpuksi sinne nimittäinkuulut oikein huora!
että tykkään siitä tuon vaimostakin. on tosi kiva ihminen.
Mä luulen että ei kai toi mies alvariinsa vieraissa juokse. Luulen että oli eka kerta. jos oloisisi kova pettämään kai sillä kortsuja olisi ollut?
Mä en opo ollut muideen kaa 10 vuoteen, siis niin kauan oon ollut mieheni kaa yhdessä.
Etkä harrasta oman miehen kanssa seksiä ilman kondomia ennnen testituloksia.
Mutta uskokoon ken tahtoo. Jollain mammalla on taas tylsä lauantai ja viinilasin ääressä satuilee mukavia.
jos ei saa käyttää e-pillereitä? Meillä ei oo nyt mitään ehkäisyä oman mieheni kaa koska ollaan yritetetty kolmatta lasta. Aiemmin (ykkösen ja kakkosen välillä) oli kuparikierukka.
Ikävä kyllä ei oo keksittyä. En osaa muuta sanoa kuin että en mennyt sinne panemaan mutta niin kävi. Luultavasti juominen + tän miehen huomio tekib tepposet. En juo kovin usein. itse asiassa tää oli isoin määrä varmaan vuoteen.
erota, niin ei ehkä kannata kertoa miehelle, kuhan käyt testeissä, ei niinkään se Hiv, mutta Klamydia esim. on niin yleinen että kannattaa käydä testit..
Onhan tää aika julmaa, mutta perjaatteessa sama pätee toisin päin, näin ne miehetkin ajattelee pettäessään.. Eli se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa..
Toivottavasti tää sun ihastus vaan on ihan samoilla linjoilla, pahintahan olis jos miehes sais sitten kuitenkin jostain toiselta taholta kuulla..
Mulla lienee näin avoin mielipide tähän pettämiseen, että en ole itse yksiavioinen mieleltäni, vaikka arvostan/rakastan omaa miestäni niin paljon, etten voisi häntä pettää. Mutta uskon että ihminen voi rakastaa useampaa ihmistä tavallaan, eikä välttämättä mielestäni seksi ole rakkautta. Toisin kuin niin moni nainen tykkää siitä ajatella. Ja tietekin oma mieheni, joka kyllä tietää minun mielipiteeni tästäkin asiasta..
Mutta mutta...vois sattua periaatteessa mullekin, jos oman oloinen mies sattuis...tai no ei sentään kai panemista, mutta ,,,no huh sentään....
Minä en tyrmää, hauskanpitoahan se vaan oli ;)
Mä en oo tähän ketjuun kirejoittanut sanaakaan tuon lauantain jälkeen. Enkä aloittanut mitään uutta ketjua tästä aiheesta eikä muustakaan.
Mitään ei oo kerrottavaa. Olen käynyt testissä. Kaikki ei näy, pitää kädä uudestaan, mutta ei oo mitään sukupuolitautia.
Menkat ei oo vielä alkaneet, mutta eihän niiden pitäisikään? Ei oo mitään syytä epäillä raskautta. Olen ollut miehenikin kanssa.
En usko että on tauteja eikä muutakaan.
Kaikki on suomalaisia, kenenkään nimi ei oo Tryo eikä Tero.
ap