Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieskää mua, nyt tein pahoja :(

Vierailija
22.05.2010 |

Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.

Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).

Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.

Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.

Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvatkaa vaikka kännykkäkameralla ja laittakaa sitten video Youtubeen, niin saadaan kaikki katsoa. Jollain editointiohjelmalla saat varmaan lisättyä videoon oman puhelinnumerosi...

Vierailija
22/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se naapurin mieskin. He on vasta ostaneet hiton kalliin talon, niin ei varmaan huvita ruveta häsläämään sen kummemmin hänelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se naapurin mieskin. He on vasta ostaneet hiton kalliin talon, niin ei varmaan huvita ruveta häsläämään sen kummemmin hänelläkään.

Vierailija
24/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

morkkis on pakottanut tunnustamaan? Kivoja nuo naapuruston grillijuhlat.

Vierailija
25/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyn suosilmässä kosteus kuplia.

Vierailija
26/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Tryo hah hah!

Vierailija
27/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sen ukon vaimo oli kun miestä pääsit nusaseen?

Vierailija
28/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaduta niin ei se varmaan ekaa kertaa pane vieraita naisia paljaalla. Suosittelen niitä testejä.

Vierailija
29/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vaimo oli niissä grillikemuissa huomattavasti enempi humalassa kuin mä, joten ei ollut katsomassa.

Heillä kun ei oo lapsia, niin kummankaan ei tarvinut mennä kotiin aikaisin.

Ja huorien ja muiden kivojen viestien kirjoittajille toivon erittäin täydellistä loppuelämää.

Eikä nosteta tätä enää.

Vierailija
30/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette idiotteeja kaikki. Tryo ja ap ansaitsevat onnensa.

Vierailija
31/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.

Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).

Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.

Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.

Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.

Johan sä viime kuussa tempasit kirjaimellisesti samalla tavalla. Koklaas kertoilla tota seuraavan kerran vaikka joulun alla, jos osalta porukka olis vaikka vähän katkennu kesäistä muistiviivaa siihen mennessä.

Vierailija
32/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pöljä tunnustaa tällaisella palstalla jotain noin arkaluontoista noinkin tarkoilla "tuntomerkeillä" (juhlien päivämäärä, kuinka monta pariskuntaa oli paikalla, iät). Jos olisin itse ollut tuolla, tietäisin nyt, mitä teidän välillänne tapahtui.

Siispä epäilen, että Porvoossa mennään...

Vierailija
33/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pöljä tunnustaa tällaisella palstalla jotain noin arkaluontoista noinkin tarkoilla "tuntomerkeillä" (juhlien päivämäärä, kuinka monta pariskuntaa oli paikalla, iät). Jos olisin itse ollut tuolla, tietäisin nyt, mitä teidän välillänne tapahtui.

Siispä epäilen, että Porvoossa mennään...

Vierailija
34/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuli tuplat, kun serveri oli muka alhaalla.

Vierailija
35/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole seuranneet sarjaa. Tänään tuon miehen vaimokin kävi täällä kirjoittelemassa. Nyt on varmaan teidän vuoronne, kun kerran tunnette ap:n. Kertokaas vähän taustoja!

Vierailija
36/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pulla uunissa?

Vierailija
37/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy toisen ketjun kanssa samassa tasossa, jos joku haluaa vielä virkistää muistiaan... kuinkas sitten kävikään.. =P

Vierailija
38/108 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vedättää muka hauskalla provollaan

Vierailija
39/108 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naapurin panemiset tapetilla taas ;D

Vierailija
40/108 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on paljon pidempi tätä toista, mun mies jotain 195 ja tää nehkä just ja just 180 cm ja vetää aika varmaan lättyyn pos saa tän tietää. siinä on kiva ola sitten kaikkier naapurina :(,