Pieskää mua, nyt tein pahoja :(
Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.
Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).
Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.
Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.
Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.
Kommentit (108)
eiköhän se naapurin mieskin. He on vasta ostaneet hiton kalliin talon, niin ei varmaan huvita ruveta häsläämään sen kummemmin hänelläkään.
eiköhän se naapurin mieskin. He on vasta ostaneet hiton kalliin talon, niin ei varmaan huvita ruveta häsläämään sen kummemmin hänelläkään.
morkkis on pakottanut tunnustamaan? Kivoja nuo naapuruston grillijuhlat.
päädyn suosilmässä kosteus kuplia.
Missäs sen ukon vaimo oli kun miestä pääsit nusaseen?
ei kaduta niin ei se varmaan ekaa kertaa pane vieraita naisia paljaalla. Suosittelen niitä testejä.
Naapurin vaimo oli niissä grillikemuissa huomattavasti enempi humalassa kuin mä, joten ei ollut katsomassa.
Heillä kun ei oo lapsia, niin kummankaan ei tarvinut mennä kotiin aikaisin.
Ja huorien ja muiden kivojen viestien kirjoittajille toivon erittäin täydellistä loppuelämää.
Eikä nosteta tätä enää.
Olette idiotteeja kaikki. Tryo ja ap ansaitsevat onnensa.
Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.
Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).
Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.
Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.
Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.
Johan sä viime kuussa tempasit kirjaimellisesti samalla tavalla. Koklaas kertoilla tota seuraavan kerran vaikka joulun alla, jos osalta porukka olis vaikka vähän katkennu kesäistä muistiviivaa siihen mennessä.
Vain pöljä tunnustaa tällaisella palstalla jotain noin arkaluontoista noinkin tarkoilla "tuntomerkeillä" (juhlien päivämäärä, kuinka monta pariskuntaa oli paikalla, iät). Jos olisin itse ollut tuolla, tietäisin nyt, mitä teidän välillänne tapahtui.
Siispä epäilen, että Porvoossa mennään...
Vain pöljä tunnustaa tällaisella palstalla jotain noin arkaluontoista noinkin tarkoilla "tuntomerkeillä" (juhlien päivämäärä, kuinka monta pariskuntaa oli paikalla, iät). Jos olisin itse ollut tuolla, tietäisin nyt, mitä teidän välillänne tapahtui.
Siispä epäilen, että Porvoossa mennään...
Sori tuli tuplat, kun serveri oli muka alhaalla.
Ette ole seuranneet sarjaa. Tänään tuon miehen vaimokin kävi täällä kirjoittelemassa. Nyt on varmaan teidän vuoronne, kun kerran tunnette ap:n. Kertokaas vähän taustoja!
Pysyy toisen ketjun kanssa samassa tasossa, jos joku haluaa vielä virkistää muistiaan... kuinkas sitten kävikään.. =P
joka vedättää muka hauskalla provollaan
on naapurin panemiset tapetilla taas ;D
mun mies on paljon pidempi tätä toista, mun mies jotain 195 ja tää nehkä just ja just 180 cm ja vetää aika varmaan lättyyn pos saa tän tietää. siinä on kiva ola sitten kaikkier naapurina :(,
Kuvatkaa vaikka kännykkäkameralla ja laittakaa sitten video Youtubeen, niin saadaan kaikki katsoa. Jollain editointiohjelmalla saat varmaan lisättyä videoon oman puhelinnumerosi...