Pieskää mua, nyt tein pahoja :(
Oltiin naapurissa iltaa viettämässä, oli muitakin, 5 perheestä ihmisiä. Grillattiin jne.
Mies vei noin 21 aikaan meidän muksut pois ja jäi kotiin (nukkuu nyt, ilmeisesti on lukenut satua ja nukahti). Mä jäin. Join vähän ja myönnän olin/oon vieläkin huppelissa (join ehkä 3 lasia viiniä + 2 siideriä).
Me mentiin yhden naapurin miehen kaa muka vaihtamaan musaa ja lähdehtiin heidän luo hakemaan parempia cd-levyjä ja siinä levyjen haussa suudeltiin ja muutakin... Koskettelua ym. ja lopulta rakasteltiin tosi pikaisesti. meillä on ollut aina vetoa. He lapseton pari, vaimo suht paljonkin miestä vanhempi, ehkä lähemmäs 50 v? Mä siis noin 35 ja tää mies on noin 40.
Tultiin takaisin ja vaan jotain sanottiin että menin aikaa kun juotiin heidän jääkaapista kaljat ja sidukat pois. Kukaan ei arvaa. Naapuri sanoi siellä että on ajatellut tätä siitä lähtien kun he muutti tänne noin vuosi sitten. Mäkin kyllä oon... on niin sataviiskyt prosenttiä mun tyyppinen mies, siis miestyypiä johonn aina lankean. Mulla alkoi siinä vähän arveluttaa ja sanoin että lähden nyt kotiin. Ja nyt oon siis kotona.
Nyt alkaa vähän hirvittää. en meinaa jättää miestä + tuskin tryokaan vaimoaan, mutta mitäs nyt sitten... sanonkon vaan sille miehelle että kännisekoilua, soromnooo vai mitä.
Kommentit (108)
höh tämä on selvästi provoviesti. kuulostaa samalta kun se kenen mies oli pettänyt ym ja sitten hoplaa olikin porvoosta..
Miksi sä tätä täällä näin rauhassa pohtisit, jos sulla ois mies kotona nukkumassa ja asia tapahtui äskettäin. Varmaan olisit ennemmin jossain kotona vessassa hinkkaamassa sen miehen spermoja pois ja repimässä tukkaa, että miten tässä näin kävi.
Mutta ei, kun ekana kertomaan av-palstalle.
No jos tää oiskin totta, niin sääliksi käy miestäsi. Eikä sen takia, että hänen vaimonsa pettää. Vaan siis nainen joka pettää ja tulee siitä sitten kertomaan av-palstalle. Koomisinta tässä on tämän palstan koukuttavuus.
erota. tusin tuo naapurikaan. en tiedä aikooko että tulisi juita kertoja. ehkä tää oli vaan joku päähänpisto. toi mies oli enemmän selvinpäin kuin mä. ehkä oli juionut 2 kaljaa jos sitäkään. en mä hänjtä rakasta tai oo rakastunut. himoinnut oon. myönnän oon ajatellut joskus tuota miestä muutenkin kuin että kiva naapuri. Mies teki noi aloitteet tässä eli ensin laittoi käden mun kädelle, katseli niin pitkään lähellä silmiin ja hups siinä suudeltiin ja kohta oli jo täysi vauhti päällä.
Ehkä testaan noi sukupuolitaudiot sitten. jee-.
Enpäolisi itsekään uskonut itsestäni.huomenna on varmana morkkis kun on jo nytl.
Kuka ottaa nää fantasiat tosina? Ja ekana kertomassa koko maailmalle mitä tuli muka tehtyä, tylsää taitaa olla sullakin ap.
että tykkään siitä tuon vaimostakin.
erota. tusin tuo naapurikaan. en tiedä aikooko että tulisi juita kertoja. ehkä tää oli vaan joku päähänpisto. toi mies oli enemmän selvinpäin kuin mä. ehkä oli juionut 2 kaljaa jos sitäkään. en mä hänjtä rakasta tai oo rakastunut. himoinnut oon. myönnän oon ajatellut joskus tuota miestä muutenkin kuin että kiva naapuri. Mies teki noi aloitteet tässä eli ensin laittoi käden mun kädelle, katseli niin pitkään lähellä silmiin ja hups siinä suudeltiin ja kohta oli jo täysi vauhti päällä.
Ehkä testaan noi sukupuolitaudiot sitten. jee-.
Enpäolisi itsekään uskonut itsestäni.huomenna on varmana morkkis kun on jo nytl.
kirjoitusvirheitä
Ap;lta valahti alushousut nilkkoihin ja mies vahingossa kompastui sen paalle, yada yada yada.
mies ei ikinä käytä tätä. meen kyllä suiohkuun ennen nukkumista. mies siis nukkuu + lapset.onneksi. jos mies olisi täällä olkkarissa olluit valveilla olisin varmaan tunnustanut.
tulin tähän istumaan ja kone oli tosssa, katselin onko ketään tuttua fb:ssä,olisib siis kertonut jollekin livetutulle mutta ovatkaikki jossain muualla (nukkumassa tai muualla). avasin sitten tän. katselen telkkaa ohimennen tuota cusack-äleffaa ja juon novelle sitruunavichyä että humala taantuu.
tässä provossa sentään oli jotain yritystä.
on olleet yhdessä musta yli 10 v? jos on ollut uskollinen niin tusin on kovin tautinen tuo mies.
Ja kirjoitrusvirheet tulee kun oon vähän humalassa,vielökin. en nyt jaksa korjata.
samantapaisia tarinoita viikottain, milloin naapurin keittiössä pöytää vasten ja milloin mitenkin, huoh. Lopeta jo, nää alkaa käydä tylsiksi
Vai haluatko että joku kaverisi kertoo miehellesi? Huolehdi nyt ettet tule raskaaksi (katumuspilleri) ja sitten sp-testeihin. Ja millä selität miehellesi että nyt ei tule seksiä kuukauteen?
siitä vaimosta ihmisenä. Mukava ihminen. en siis seksimielessä.
nyt yksi ystäväni tuli fb:hen,kirjoittelen hänelle kun mua näemmmäå täällä kukaan edes usko :(
Kaveri kyllä uskoi kun on nöähnyt tuon naapurin...
nähnyt koskaan, käyn täälä kumminkin usein? siis jos on jatkuvgasti jotain naapurpin miehen kaa vehtaaisiä täällä?
Ja kaveri kyllä uskoi. On mun khyvä kaveri, tuskin miehelle kertopo. Nauroi kuulemma ääneen kun voi kuvitella mut täänne nyt miettimään ja morkkistamaan....
miksei olis pettänyt sitten muidenkin kanssa.
Eli tautivaara. Herää nyt ap.
hänellä on oma työläppäri.
Miten niin kuukauteen ei seksiä? Klamydiatesti kai näkyy heti onko vai ei. oonj kerran noin 19-20 v otattanut sen kun ex poikaystävä pertti mua.
jolla ei pitäisi olla minkäänlaista pokeria kutsua miestään narsistisiaksi.
On se kivaa, kun se naapurin mies kättelee seuraavan kerran sinun pikkumiestäsi, ja ajattelee, että annoinpas vaimollesi kunnon panon, tohvelihiiri. Voin kuvitella miten paljon isompi miehenä hän on kuin sinun miehesi, kun hän ajattelee, että milloin tahansa pääsen panemaan tyytymätöntä naistasi, jota sinä et pysty tyydyttämään.
Hieno juttu!
miksei sitten oillut kortsuja? Luulsi että pelimiehelläå niitä just olisi aina.
Toivottavasti kaverisi joskus saa päähänsä kertoa tempauksestasi miehellesi. T. 30
janne ettän jonkun vaimo saa olla ihan rauhassa. Nimeä en laita enkä edes kaupunkia.