Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuvan nainen sinusta epäsuhta ja jo vähän

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kuppikoko on 75G, onhan täällä niitäkin ollut kun on kokoa kysytty. Vieläpä kiinteät ja terhakat tissit eikä kynä pysy tissien alla.

Vierailija
2/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut tuollaiset ryntäät.. Liian isot tissit eivät ole todellakaan mukavat. Omani ovat e-kuppia, ja nämäkin alkavat olla siinä "rajalla", että ovat hankalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä valitettavasti näytä yhtään samalta kuin kuvassa.Muuten olen normaalikokoinen, mutta hinkit on valtavat (helvetin hirveät), pysyy takuulla kaljapullokin rinnan alla.Kokeiltu on.Pääsispä vaan äkkiä sinne piennykseen!

Vierailija
4/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa kuvassa on silikonit tai sitten liivit ovat sellaiset leivontakulhot, että tissi kuin tissi muotoutuu palloksi.

Varmaan tukevat hyvin (jos olkaimet ovat riittävän tukevat ja muutenkin hyvä leikkaus, mutta vähän matalampi profiili olisi luonnollisemman näköinen.

Vierailija
5/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä valitettavasti näytä yhtään samalta kuin kuvassa.Muuten olen normaalikokoinen, mutta hinkit on valtavat (helvetin hirveät), pysyy takuulla kaljapullokin rinnan alla.Kokeiltu on.Pääsispä vaan äkkiä sinne piennykseen!

Vierailija
6/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aivan järkyt teltat...

Vierailija
7/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kuva näyttää kyllä photoshopatulta,dekolteen iho näyttää jotenkin jo todella hassulta ja jotain outoa tossa kuvassa....miksi se ilmekin on kuin petolinnun perseellä?Jos minulla olisi tuollaiset rinnat niin kyllä jo vähän hymyilyttäisi itsekin :D

Vierailija
8/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki malli- ja muotikuvat ole enemmän tai vähemmän photoshopattuja.

Vierailija
9/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se 75G eikä valitettavasti näytä yhtään samalta kuin kuvassa.Muuten olen normaalikokoinen, mutta hinkit on valtavat (helvetin hirveät), pysyy takuulla kaljapullokin rinnan alla.Kokeiltu on.Pääsispä vaan äkkiä sinne piennykseen!

mutta pistin tuon sivun kirjanmerkkeihin. Jos sieltä vaikka joskus tilaisi rintsikat kun näytti olevan isoja kokoja :)

Isot rinnat on tosiaan ärsyttävät ja tekevät pukeutumisestakin hankalaa. Jos laittaa päälle löysän paidan, näyttää armottomalta läskiltä. Jos tas valitsee vartalonmyötäistä niin .. no kaikki tietää miltä silloin näyttää :(

Paljon mieluummin olisin tavallinen tai pienirintainen. Leikkaukseen en kuitenkaan uskalla mennä.

Vierailija
10/10 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat on tosiaan ärsyttävät ja tekevät pukeutumisestakin hankalaa. Jos laittaa päälle löysän paidan, näyttää armottomalta läskiltä. Jos tas valitsee vartalonmyötäistä niin .. no kaikki tietää miltä silloin näyttää :( Paljon mieluummin olisin tavallinen tai pienirintainen. Leikkaukseen en kuitenkaan uskalla mennä.

jossa oli tosi isorintainen nainen. Siinä tosiaan pystyttiin tekemään niistä tisseistä etu eikä haitta valitsemalla sopivia kuiteita. Eikä yhtään rivolta näyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä