Miksi varmenne poistettiin, oliko laskut liian vaikeita palstaileville?
Minua varmenne ei haitannut onhan se käytössä monilla eri palstoilla suomi24 pitää ainakin laskea ja joissain kirjoittaa näkyvillä oleva numero/kirjainsarja niin kuin Iltalehdessä.
Mielestäni varmenne olisi saanut jäädä pysyväksi.
Kommentit (8)
eli oli sen aikaa, että ne roskapostia lähettävät koneet unohti tän palstan kun ei tänne saanut roskaa enää lähetettyä.
Sehän se oli tarkoituskin, eikä mammojen matikkatreeni.
Ihan turhaa tällaisella sivulla missä vastauksia laitetaan tiheään tahtiin. Eikä täällä mitään hörhöjä kovin usein käy häiritsemässä kuitenkaan.
Ihan turhaa tällaisella sivulla missä vastauksia laitetaan tiheään tahtiin. Eikä täällä mitään hörhöjä kovin usein käy häiritsemässä kuitenkaan.
Vaan tietokoneohjelmista jotka on ohjeilmoitu häiritsemään ja tukkimaan serverit.
Minua varmenne ei haitannut onhan se käytössä monilla eri palstoilla suomi24 pitää ainakin laskea ja joissain kirjoittaa näkyvillä oleva numero/kirjainsarja niin kuin Iltalehdessä.
tota joo kertoo ihmisestä jotain jos kirjottelee suomi24.llä... heh...
mä ite äsken vast hokasin ett ei tarvinnukkaa laittaa lukua alle.
kyllä sujuu matikka.lukiosta hyvillä papereilla ulos loikin t. abi-yh-wt ja ties mikä XD
Kun ainakin itelläni ja mitä muutaman muun kommenttia luin, ni ei aina hyväksyny oikeeta vastausta etc. ehkä siis parantelevat sitä vielä tai sit oli hetken kokeilu tms
Ja epäkäytännöllinen. On niitä parempiakin ratkaisuja estää haittaohjelmien spämmi.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4242
jossa on keskustelua suuresti ihailemastani Michael Jacksonista. Mitä pahaa suomi24 nelosella on että se kertoisi jotain siellä palstailevista sen haluaisin tietää.
tota joo kertoo ihmisestä jotain jos kirjottelee suomi24.llä... heh...
mä ite äsken vast hokasin ett ei tarvinnukkaa laittaa lukua alle.
kyllä sujuu matikka.lukiosta hyvillä papereilla ulos loikin t. abi-yh-wt ja ties mikä XD
ei ollut lehden imagolle hyväksi. Nyt kaikilla on taas mahdollisuus.