Aku Louhimies ja Laura Malmivaarakin sit eroo =(
Kommentit (50)
nimittäin musta toi Laura Malmivaara on jotenkin niin kolkko ja lesbon oloinen.
Montaks lasta niillä nyt on? Kun mainoksessa se kertoo jostain monesta lapsesta, mutta sillähän on vaan 2, mutta onko sillä sitten jonkun muun kanssa lapsia?
Siis kun se puhuu jotain että "vaatteet kiertävät monen lapsen kautta ding, ding, ding," eiks se tarkoita sitten että niitä on monta??
Eihän 2 lasta kiertävät vaateet ole mitään kulutusta nähnytkään! :-D
Eli Aku Louhimiehellä on neljä lasta, joista kaksi yhteistä Lauran kanssa.
vaan antaa nimenomaan ymmärtää että niitä tulee vielä lisää.
Eli Aku Louhimiehellä on neljä lasta, joista kaksi yhteistä Lauran kanssa.
Missä lapset asuvat pääsääntöisesti??
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010052011698380_vi.shtml
Lehti: Laura Malmivaara ja Aku Louhimies: Asumusero!
Torstai 20.5.2010 klo 09.04
Näyttelijä Laura Malmivaara ja ohjaaja Aku Louhimies ovat muuttaneet eri osoitteisiin, kertoo 7 päivää -lehti.
Pariskunta avioitui vuonna 2003. (JOHN PALMéN)
Lehden mukaan Malmivaara jätti perheen yhteisen kodin viime vuoden lopulla ja hankki itselleen oman asunnon. Tällä hetkellä näyttelijä asuu kaksiossa Helsingin Ullanlinnassa.
Yli seitsemän vuotta naimisissa olleen pariskunnan viralliset osoitetiedot johtavat yhä perheen vanhaan kotiin Vuosaareen. Myöskään avioerohakemusta ei ole vielä jätetty.
Levottomat-elokuvan aikoihin rakastuneella pariskunnalla on kaksi yhteista lasta, 6-vuotias Alma ja 4-vuotias Aino.
IL
Montaks lasta niillä nyt on? Kun mainoksessa se kertoo jostain monesta lapsesta, mutta sillähän on vaan 2, mutta onko sillä sitten jonkun muun kanssa lapsia?
Ja missäpäin Vuosaarea ne asuu?
Missä lapset asuvat pääsääntöisesti??
Eikä Laura voisi mainostaa itse pesevänsä ja kierrättävänsä niitä neljälle, jos on saanut jo vanhoina ne kledjut.
Ja missäpäin Vuosaarea ne asuu?
Asun Meri-Rastilassa, täällä paljon ulkomaalaisia, minä myös ulkomaalainen!! :-D
Asun Meri-Rastilassa, täällä paljon ulkomaalaisia, minä myös ulkomaalainen!! :-D
Sille joka yllä väitti L. Malmivaaraa kolkon näköiseksi.
siinähän esiintyy näyttelijä mainostamassa pesuainetta suurperheen äidin roolissa, ei kukaan reaalimaailman henkilö?
on maailman lämpimin ja mukavin ihminen!!!!
Kuka ihminen haluaa vierelleen epäluotettavan kumppanin??
Ei kai meistä kukaan???!!!
siinähän esiintyy näyttelijä mainostamassa pesuainetta suurperheen äidin roolissa, ei kukaan reaalimaailman henkilö?
Eihän se Laura nyt itse sitä mainosta ole käsikirjoittanut...
Ja vaatteet ovat hänen lastensa käytössä olevia vaatteita jne.
Kiitos kirjoittajalle hyvistä hymyistä! :o)
Julkkiksilla on varmaan vaikeampaa, kun ukoille tulee näitä tyrkyttäytyjiä..
Salovaarat, Neumanit, Leppilammet...ketä muita..?
On varmaan mukavaa ex-vaimosta, kun ukolla jo heti heila kainalossa. Tuo Dingo-ukkelikin kehuu joka paikassa, miten naista olis vaikka joka sormelle. Ei ne osaa yksin olla.
Ihmiset yhdistävät nyt alitajunnassaan aina sen merkin ja avioeron. Kukaan ei osta eropyykkijauhetta.