Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö minua jotenkin "hulluna" (asiaa laihdutuksesta.)

Vierailija
19.05.2010 |

Olen 26 vuotias nainen, mitat 169cm / 59 kg. Olen aloittanut nyt pienen dieetin, että pääsen kesäkuntoon. Tavoitteena on 55kg, mikä on minulle ihan normaali, enkä halua laihtua siitä enempää, etteivät luut törrötä rumasti tai näyttäisin aliravitulta.

Jokapuolelta kuulen nälvimistä syömisistäni, että miksi laihdutan kun olen jo niin hoikka. Minulla on karkinsyönnistä tullut ylimääräistä, vyötäröllä varsinkin (varmaan geneettistä kun rasva kerääntyy vain vatsalle?). Raivostuttaa, ihan kuin jo normaalipainoinen pituuteen nähden ei saisi muutamaa kiloa nipistää ja tavoitella täydellisyyttä.

Tämän viestin tarkoituksena on tarpeen vaatiessa mennä itseensä ja lopettaa dieetti kesken, joka ei edes tee tiukkaa, ei siis ärsyttää ketään.

Tiedoksi vielä että dieetti tarkoittaa että syön terveellisesti ja kaloreita laskien kuukauden ajan, liikun päivittäin, minulla paino tippuu yleensä helposti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon pituuteen nähden 59 kiloa kuulostaa tosi hyvältä. Tosin, jos sulla on pienet lihakset, niin voi hyvinkin olla "löllöä" vähän vatsalla.

Mut jokaisella on oikeus näyttää miltä haluaa :)

Vierailija
2/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painoin 57 kg ja tavoittelin koko ajan 52 kilon painoa, jossa olin 20-22 v. iässä. Olen 167 cm pitkä. Nyt 10 v. ja neljä lasta myöhemmin tavoitteeni on 59 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ollut vielä koskaan ollut "isompi". Eikä toki tyytyväinenkään voinut olla, kun ei tajunnut jo "ihan riittävän hyvää" kroppaansa. Sitten, kun painoi 66kg, niin 62kg olisi ollut jo huippuhyvä "bikinikunto". Nyt kun painaa 70kg, niin sellainen 65kg olisi jo tosi kiva ilmestys... Että näin se ajatusmaailma muuttuu.

Vierailija
4/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pidät meteliä laihdutuksestasi, jos et halua sille huomiota? Eikö vain olisi helpointa tehdä ryhtiliike hiljaa?

Vierailija
5/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellinen ruoka ja liikunta on hyvästä. Itse olen laihtunut syömällä terveellisemmin kuin ennen. En edelleenkään syö karkkia ja syön enimmäkseen ruualla kasviksia kuin että söisin makaronia/riisiä/tai perunaa.

Muutama ihminen on kysellyt että kauanko meinaan jatkaa tai vastaavaa, mutta mikäs tässä, olokin on parempi.

Olen laihtunut vajaat pari kymmentä kiloa eikä haittaa vaikka pari kiloa vielä lähtisikin. Kroppa on ihan riittävän hyvä mutta voisi olla parempikin vaikka onhan tämä hyvä muutos entiseen isompaan minuun. Bmi on tällä hetkellä vähän alle 20.

Vierailija
6/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168cm ja 58kg. Mielelläni olisin pari kiloa laihempi. Mutta mulla on jo nyt rasvaprosentti 14, enkä lihaksiakaan haluaisi laihduttaa. Eikä kovin paljon läskiäkään voi enää saada pois. Eli paino riippuu niin kovin siitä kropasta! Mulla on urheilijan vartalo, joten ei ole mistä nipistää. Jos sinulla taas on olemattomat lihakset ja paljon läskiä, niin voi olla vaikka kuinka pudotettavaa painoa.

Vierailija
7/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaprosentinmittauksessa. Minulla ei ole lihaksia, olen mielestäni ihan rapakunnossa. Siksi liikunkin (tai yritän pienen lapsen kanssa) mahd. paljon.

-ap

Vierailija
8/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, miksi pidät melua siitä dieetistäsi jos ei vastaukset miellytä. Minusta on naurettavaa ja typerää että laitat energiaa laihduttamiseen.

Ja jos normaalipainoisena turhaan pihtailet kaloreissa, voi tulla ikävä yllätys eli kroppasi tottuu vähälle kalorimäärälle ja lihot lopulta helpommin kuin normaalisti ruokaileva. Mutta sitten saisit ainakin oikean syyn olla laihiksella...

Itse olen 165 ja n. 59 kg, vähän liian laiha mutta kiloja ei kerry millään vaikka muutama lisää olisi vielä tervetullut.

Vierailija
9/9 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla lienee vääristynyt minäkuva.

Tuollaisilla mitoilla ihmisen ei pitäisi laihduttaa. Toki jos kunto on huono, niin sitä voi ja pitääkin kohottaa. Mutta se on eri asia kuin laihduttaminen.