G: paras kännipanosi?
Itsellä nuoruudessa Humppilan seurojentalon parkkipaikalla valkoisen Toyota Corollan nokkapellillä
Kommentit (34)
En ole ikinä harrastanut seksiä humalassa.
en harrasta moisia. Onko ap sinulla koulutusta, oletko työtön?
Tulee mieleen heti aloituksesta, sori.
opiskellut Turun kauppakorkeakoulussa KTM:ksi
En ole ikinä harrastanut seksiä humalassa.
Olen ammatiltani controller,
en harrasta moisia. Onko ap sinulla koulutusta, oletko työtön? Tulee mieleen heti aloituksesta, sori.
controller ja seksiä humppilan huoltsikalla
Olen ammatiltani controller,
ja ROI-raporttia koneelta
ap-gallupoija
controller ja seksiä humppilan huoltsikalla
Se oli SEUROJENTALO!
Olikohan Popeda esiintymässä
ap
Oliko paljon yleisöä seuraamassa corolla-panoa?
Mites se joka ei ikinä harrasta seksiä humalassa. Etkö edes oman kumppanin kanssa? Vai etkö ikinä ole humalassa?
mutta löytyy meitä muitakin, jotka a) eivät juo itseään koskaan humalaan ja b) jotka eivät koskaan ole harrastaneet känniseksiä. Aloitus oli sinänsä niin hupaisa, että piti avata.
että pitikö itse olla kännissä vai riittikö jos mies oli?
Oltiin niillä ja kun se nuoli mua, niin multa pääs mojova pillupieru suoraan sen naamalle. Voi kun meillä oli hauskaa!
En ole harrastanut seksiä humalassa, vaikkakin mulla on aina ihan hurjat himot päällä silloin, koska mies ei ole ikinä sattunut haluamaan seksiä silloin, liekö vika sitten minussa tai jossain muussa ;-)...
Harvoin olen tosin kännissäkin, varmaan kahden käden sormilla laskettavissa kerrat (ja en siis juo muutenkaan kuin pari kertaa vuodessa korkeintaan).
En ole harrastanut seksiä humalassa, vaikkakin mulla on aina ihan hurjat himot päällä silloin, koska mies ei ole ikinä sattunut haluamaan seksiä silloin, liekö vika sitten minussa tai jossain muussa ;-)...
Harvoin olen tosin kännissäkin, varmaan kahden käden sormilla laskettavissa kerrat (ja en siis juo muutenkaan kuin pari kertaa vuodessa korkeintaan).
No olipas epäselvästi kirjoitettu, toivottavasti tajusitte kuitenkin pointtini!
mutta löytyy meitä muitakin, jotka a) eivät juo itseään koskaan humalaan ja b) jotka eivät koskaan ole harrastaneet känniseksiä. Aloitus oli sinänsä niin hupaisa, että piti avata.
Mutta kai nyt useammalla yliopistossa opiskelleella on vähän villiä opiskelunuoruutta takana?
Vastaus ap:n kysymykseen: ekana tuli mieleen exän kanssa elokuun hämärässä futiskentällä. Takaapäin=) Nykyisen mieheni kanssa on siis myös aivan mahtavaa seksiä, mutta noin kännipanoista tämä on jotenkin jäänyt mieleen:D