Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö syksyllä 9 vuotta ja huomasin alapäässä karvoja!

Vierailija
17.04.2010 |

Muutama tummahko karva siellä oli jo...Onko tää ihan epänormaalia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeänä kainaloaan, siellä kasvoi yksi parisenttinen karva : )

Vierailija
2/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että itse 4lk jo ihmettelin liikkatunnin jälkeen luokkakavereiden pehkoja. Itellä kun ei vielä ollut karvan karvaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia on.

Vierailija
4/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotissynttäreiden tienoilla karvoja. Äiti huolestui ja käytti parillakin eri lääkärillä. Tutkimuksissa luustoikäni määritettiin yli kaksi vuotta oikeaa ikääni vanhemmaksi, mulle tehtiin ennusteet aikuispituudesta jne. Mitään hormoneja tai muuta ei lopulta määrätty, muistan että lääkäri totesi mulle vain "kyllä ne muut perässä tulee". Niin ne tulikin, mutta itse kyllä häpesin ja inhosin muutaman vuoden sitä varhaista fyysistä kehittymistäni ja sitäkin, että pituuskasvuni tyssäsi ennen kuin useimmilla muilla.

Vierailija
5/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhaju vaivannut jo vuosia, tukka rasvoittuu. Näistä puhuttu lääkärin kanssa jo aikoja sitten, mutta ei ollut kuulemma mitään huolta. Mitenhän nyt kun on tuota karvoitusta ilmaantunut?

Vierailija
6/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varhaiset, on lapsellakin yleensä varhaien puberteetti ja tällöin menee nippa nappa normaalirajoihin. Kannattaa olla kouluterveydenhuoltoon yhteydessä.

Vierailija
7/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttikö siis syksyllä 9 vai täyttääkö vasta ensi syksynä?

Vierailija
8/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on 13v 170cm vieläkin kasvava tyttö, kuukautiset eivät vielä ole alkaneet...

Vierailija
9/9 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä alkoi menkat seiskaluokan syksyllä. Eli minkä ikäinen nyt olinkaan...just 14 täyttänyt. Siihen aikoihin tai oisko ollut kutosella alkoi rinnat kasvamaan.