Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: paras kännipanosi?

Vierailija
19.05.2010 |

Itsellä nuoruudessa Humppilan seurojentalon parkkipaikalla valkoisen Toyota Corollan nokkapellillä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee humalassa usein hyvinkin himokas, mutta seksi ei sitten kuitenkaan tunnukaan miltään. Nuorempana tuli kännissäkin sekstailtua siitä huolimatta, mutta mieheni kanssa olemme sopineet joskus vuosia sitten, että ei harrasteta seksiä humalassa. Krapulaseksi on paljon kivempää :)

Vierailija
22/34 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tiukkapipoja täällä...

Mä en sitten jaksa käsittää, miten se liittyy kenenkään ammattiin, koulutukseen, sivistykseen, työtilanteeseen tai siihen onko hyvä vanhempi, jos on joskus

- ollut nuori

- vetänyt kännit

- harrastanut seksiä (huikauhistus!)

Älä välitä näistä niuhottajista, ap. Niillekin olis tehnyt hyvää saada joskus munaa corollan takapenkillä.

Ja mun paras kännipano oli parikymppisenä uimarannan pukukopissa kesäisenä yönä julmetun komean hevitukkajumalan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se joka ei ikinä harrasta seksiä humalassa. Etkö edes oman kumppanin kanssa? Vai etkö ikinä ole humalassa?

En harrasta humaltumista. Eikä mieskään. Ei olla hihhuleita. ;)

Vierailija
24/34 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuoruudessakin on naita panoja ollut (kamalaa!), mutta paras kannipano on mieheni kanssa n. puolivuotta sitten.

Lapset oli hoidossa ja oltiin kahdestaan viettamassa iltaa kaupungilla. Oli tosi hauskaa ja molemmat oltiin otettu muuta drinkki liikaa (tai ehka just kuitenkin ihan sopivasti). Kotiin mentiin ja siita se sitten lahti... :-D!!!

Aamulla mietittiin mita tuli tehtya, mutta ainaan ei ollut epailysta etta kenen kanssa "sita" tuli tehtya :-D!!

Joo, ja teille kaikille moraalinvartijoille sanottakoon, etta ollaan molemmat hyvin koulutettuja ja tyossakayvia ja ainakin omasta mielesta suht normaaleja ..

Vierailija
25/34 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kesällä 2007 Tammelan Venesillalla 23 vuotta vanhemman helsinkiläismiehen kanssa.

*Julmetun hyvännäköisen työkaverin kanssa pari vuotta sitten, kun mies soitti keskellä yötä, onko mulla seuraa jos hän tulisi "kahville"

*oman miehen kanssa kuukausi takaperin, kun muutimme uuteen asuntoon.

En osaa valita noista, kaikki hipovat täydellisyyttä!

Vierailija
26/34 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävaltalaista 25 vuotiasta hyvin varusteltua, kestävää miestä. Itse tuollon 38 vee.

Kolme kertaa yön aikana... huh. Pari päivää istuin yhdellä perskannikalla.

Oi niitä sinkkuaikoja :D

Nyt kyllä ihan yhtä villi oma mies, että en valita yhtään!

Vierailija
27/34 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-festareilla tuntemattoman kanssa autossa, yleisönä auton vieressä uteliaita nuoria

-puuta vasten baarin takapihalla, yleisönä siilejä ja joku huutelija parvekkeella ;D

-koulun pihalla ihan kadun vieressä; minä 26v, mies 19

Ei, kyllä se oli sittenkin laivalla, yhden yön hoidon kanssa hytissä(kaverit joutu luuhaamaan muualla sen aikaa); ihana tyyppi, suoran toiminnan mies: käveli suoraan luokse ja suuteli, puhui kauniita ja vei hyttiin, rakastelun jälkeen istuttiin sylikkäin suihkussa ja hän pesi mut hellästi.. ja sitten taas puuhailtiin.. aah mikä muisto! :)

Vierailija
28/34 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kännissä olokin...¨ Sain tarpeekseni molemmista hurjassa nuoruudessani.

T. selvänä sekstaava

Vierailija
29/34 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamen!!

Vierailija
30/34 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus oli lystiä aikaa :)

Vierailija
31/34 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten jaksa käsittää, miten se liittyy kenenkään ammattiin, koulutukseen, sivistykseen, työtilanteeseen tai siihen onko hyvä vanhempi, jos on joskus

- ollut nuori

- vetänyt kännit

Älä välitä näistä niuhottajista, ap. Niillekin olis tehnyt hyvää saada joskus munaa corollan takapenkillä.

Ja mun paras kännipano oli parikymppisenä uimarannan pukukopissa kesäisenä yönä julmetun komean hevitukkajumalan kanssa.

aamen!!

Vierailija
32/34 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina aika hurjaa menoa kun ollaan humalassa :) selvinpäinkin hyvää seksiä kyllä, mutta humalassa jotenkin erilaista ja villimpää.

Vierailija
33/34 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ollut nuori

- vetänyt kännit

aamen!!

t. hautausmaalla paneksija

Vierailija
34/34 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yhdenyönjuttu joskus kaksikymppisenä. Mies oli hyvin varusteltu, hyvännäköinen ja taidot kohdillaan.

Auuuu...mäkin tahdon seksiä julmetun komean hevitukkajumalan kanssa! :) No onneksi tällä hetkellä vähäsen kierroksessa on ihana pitkätukkainen mies. :D