Nännimäinen, Ylärakkola, Ala-Opas, Alapää, Sikiö, Mömmö, mitä muita rumia sukunimiä on?
.
Kommentit (73)
Mönkkönen, Mänttäri, Rönkä, Rönkkö, Puujalka
Mikä tuossa Ormossa on rumaa? Ormo on ihan kiva nimi mielestäni, uinnin entinen päävalmentaja oli muuten Kari Ormo.
Savossa ehkä, mutta savolaisilla onkin tietoa mitä Rönkkö tarkoittaa. Lisäksi savolaisilla on huumorintajua ja ylpeyttä! ;-)))
Mieheni nimi on Virtanen. Arvatkaa kumman nimen otin/pidin naimisiin mennessämme?
Aatteleppa, kun pomosi sukunimi olisi Yli-Urpo. Ja nimi tosiaan vielä kirjoitetaan noin. Ja Lerssiin olen kyllä myös törmännyt.
[iOnpi muuten kouvolalainen poliisi.....]"Kilkin Mikko tässä terve.."
Sukunimille ja nimille naureskellaan ajattelematta yhtään, että jotkut voivat kärsiä siitä paljon. Laitetaan ketju naurettavimmista sukunimistä. Toiselta keskustelupalstalta juuri luin, että hänen poikaansa oli kiusattu koulussa (myös opettajat) ja armeijassa sukunimen takia.
Aivan karsee ja oli sekä äiti ja poika viel hirmu lihavia ... : /
ja sama ongelma! Vaihtoivat sittemmin sukunimensä.
mutta myös ruma nimi on Hänninen!