Luin miehen kännykkää. Oli lähettänyt viestin työkaverilleen (nainen). Mitä mahtoi tarkoittaa...?
"Jollain ihmeellisellä tavalla tarvitsen sinua."
Eikä muuta. Täh? Ollaan oltu aviossa kolme vuotta ja kaikki hyvin riitaisia kausia lukuunottamatta. Miksi lähettelee tällaisia vestejä naiskollegalleen?
Ja luin kännykkäänsä koska etsin yhtä vanhaa viestiä, jonka oli minulle lähettänyt ja siinä oli tärkeä puh.numero.
Kommentit (64)
vähän pettämisen puolelle kallistuvaa, siis tuollaisilla sanavalinnoilla viestittely.. Itse en tuollaisia kirjoittelisi, vaikka pienen flirtin ymmärrän (mutta flirtti ei saa mennä liian henkilökohtaiseksi, ei siinä puhuta "tarvitsemisesta" tms.)
Voi olla myös flirttiä Ei välttämättä sen kummempaa. Juttele miehesi kanssa.
eikä siinä mitään romantiikkaa ole.
johtaa siihenkin. Itselleni muodostui tiivis suhde työkaveriin, kun oma avioliitto oli hieman väljähtäneessä tilassa, ja silloin olisin voinut kuvitella sanovani tälle työkaverilleni jotain vastaavaa. Meidän "suhteemme" liikkui syvällisten keskustelujen ja pienen flirtin välimaastossa, kävimme yhdessä lounailla jne. Sinnikkäästi uskottelin itsellenikin, että olemme vain ystäviä, mutta kyllähän siinä muitakin tunteita oli, molemmin puolin. Tuon episodin jälkeen en ole enää uskonut, että mies ja nainen voivat todella olla vain ystäviä ja nykyään pidän etäisyyttä erityisesti miespuolisiin työkavereihini.
ajallaan pois kyllä eikä ole vaaraksi omalle parisuhteelle. Itekin ihastun kerran vuodessa, mutta aina se oma mies on parempi kun ketkään muut.
Ottaisin itse tuon viestin haasteena. Laittaisin romantiikan kukkimaan taas parisuhteessa, eiköhän mies pian unohda ihastukset.