Luin miehen kännykkää. Oli lähettänyt viestin työkaverilleen (nainen). Mitä mahtoi tarkoittaa...?
"Jollain ihmeellisellä tavalla tarvitsen sinua."
Eikä muuta. Täh? Ollaan oltu aviossa kolme vuotta ja kaikki hyvin riitaisia kausia lukuunottamatta. Miksi lähettelee tällaisia vestejä naiskollegalleen?
Ja luin kännykkäänsä koska etsin yhtä vanhaa viestiä, jonka oli minulle lähettänyt ja siinä oli tärkeä puh.numero.
Kommentit (64)
hyväksyisitkö miehellesi viestin nasisystävältään: Itkisitkö onnesta jos...
(Leevi & Leavings)
soitti kerran mun puhelimesta mun työkaverille. Miespuolinen työkaverini vastasi, että "hei rakas"! MEillä ei todellakaan ollut mitään suhdetta tai pienintäkään vipinää, mutta olimme tuttuja opiskeluajoilta ja sen jälkeen oltiin tosiaan työkavereita. No, onneksi exäni ei ollut tästä yhtään ihmeissään, sillä tiesi meidän käyttävän vastaavia ilmaisuja. Työkaverini sanoi sitten vaan jälkikäteen, että hieman säikähti, kun ei ollut ihan varma, että ymmärtääkö mieheni tuollaisen huumorin.
Eli siis ap, voi olla ihan viatontakin. Ei tuo tosin siltä kuulosta, mutta niinkin voi olla.
Voihan olla, että mies haluaa vain säpinää ohelle, vaikkei ole sinua jättämässä. Itsestäsi nyt sitten kiinni, haluatko "tietää virallisesti" asiasta, vai odotella että suhde kuihtuu.
Voihan olla, että mies haluaa vain säpinää ohelle, vaikkei ole sinua jättämässä. Itsestäsi nyt sitten kiinni, haluatko "tietää virallisesti" asiasta, vai odotella että suhde kuihtuu.
on miesgolleekan kans tapana sanoa että; kerrohhan kultaseni.. tai Mitä kultaseni.. ja muuta vastaavaa ja varmasti on aivan puhdas ystävyys kyseessä.
niin kuinkakohan vakavaa on, jos tarvitsee naista vain "jollain ihmeellisellä tavalla"? Pelkkää ihmeellistä seksiä kenties?
ap
tai vähän samantapainen kuin siinä ei kiitos kirjassa sillä miehellä (sillä miehellähän oli vissiin siihen toiseen naiseen ei-seksi suhde, henkinen suhde). En menis syyttää pettämisestä.
voi mitään varmaa päätetellä. Voi olla ihastumista/suhde, ja voi olla olematta. Mun yhden kaverin (nykyään) ex laittoi mulle kerran hyvin saman kaltaisen viestin, eikä siinä ollut todellakaan mistään muusta kuin ystävyydestä kysymys, se oli meille molemmille selvää.
esillä olleeseen. Tunteista on siis puhuttu. Ehkä mies on sanonut, että ei voi ryhtyä mihinkään, koska on parisuhteessa ja sitten kuitenkin vielä tämä viesti. Ei pääse siis irti.
tai vähän samantapainen kuin siinä ei kiitos kirjassa sillä miehellä (sillä miehellähän oli vissiin siihen toiseen naiseen ei-seksi suhde, henkinen suhde). En menis syyttää pettämisestä.
Henkinen suhde saattaa olla pahempaa pettämistä kuin fyysinen
ainakin omalle miehelleni asian ihan suoraan. Eli etsin tiettyä numeroa ja löysin aivan jotain muuta, mitä etsin.
Ei välttämättä sen kummempaa. Juttele miehesi kanssa.
ainakin omalle miehelleni asian ihan suoraan. Eli etsin tiettyä numeroa ja löysin aivan jotain muuta, mitä etsin.
Mitä kauemmin asiaa hautoo itsekseen, sen suuremmat mittakaavat juttu saa. Kannattaa ottaa härkää sarvista kiinni, tuli mitä tuli. Aikuisiahan te molemmat kuitenkin olette.
Yhdellä ystävälläni on suhde kahden perheellisen miehen kanssa ja yhden kanssa hän käy satunnaisesti paneskelemassa. Noiden kahden kanssa se käy älytöntä tekstareiden vaihtoa, ja ne viestit ovat juuri tuollaisia...
voisi jossain tilanteessa olla minun tai miespuolisen työkaverini viesti - työskentelemme melko hankalassa työyhteisössä, jossa noin 20 työntekijää ja tämän miehen kanssa olemme joukon nuorimmasta päästä ja aika samanhenkisiä, joten olemme oppineet työpaikan ongelmatilanteissa ja 'kriisissä', joita työpaikalla riittää jollain tapaa turvaamaan toisiimme. Olemme hyviä kavereita ja tilanteen takia varsin läheisiäkin välillä, mutta suhteen tapaistakaan ei ole koskaan ollut mielessäkään. Tosin heillä jos vaimo lukisi lähettämäni tuollaisen viestin, hän varmaan tietäisi mistä kyse, tai kysyisi mieheltään ja ehkä jopa minulta, vaikka emme sen paremmin tunnekaan.
muutama kuukausi sitten. Meillä 2 lasta, kolmas tulossa ja kaiken piti olla kunnossa.. Tästä järkytyksestä ja shokista kun joskus selviän niin onnittelen itseäni!
Pitäis olla kovempaa todistusaineistoa. Tarkista kännykkä silloin tällöin vielä pariin otteeseen ennen kysymistä.
Pitäisi tietää oliko se vaikka vastaus johonkin toiseen viestiin.
"ai tarviitko tosiaan mun apua tässä, vaikkei aiemmin ole apu kelvannut...?"
"jollain ihmeellisellä tavalla tarvitsen..."
ettei koskaan voisi jättää minua. Ja että joka suhteessa on hyviä ja huonoja aikoja. Ja että rakastaa minua.
ap