Miksi raivostut jos joku on eri mieltä kuin sä?
Tällä palstallakin monilla tuntuu menevän herne nenään jos joku muu on eri mieltä kuin itse vaikka se toinen olisi tuonut mielipiteensä esille aivan asiallisesti ja kohteliaasti.
Kommentit (10)
Koska olen edistyksellinen woke-kommunisti ja vihaan demokratiaa.
Henkisesti epäkypsät ihmiset yleensä toimivat näin. Joillakin varmasti myös oikeita vihanhallintaongelmia.
Ne on niitä ego-ihmisiä, joiden identiteetti rakentuu hatarille mielikuville itsestä ja maailmasta, joten mielipiteen haastaminen tuntuu henkilökohtaiselta hyökkäykseltä. Sellaisten kanssa ei auta keskustella, etsii vaan fiksumpaa ja kehittyneempää seuraa.
On kyllä huvittavaa seurata kun joku saa raivokohtauksen siitä kun tyyliin kerrot lempivärisi olevan punainen ja hänen mielestään sininen on ainoa oikea väri. Ja sitten raivotaan, kuinka mä en tajua vit-tu-saa-ta-na tajua kuinka sininen on ylivertainen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huvittavaa seurata kun joku saa raivokohtauksen siitä kun tyyliin kerrot lempivärisi olevan punainen ja hänen mielestään sininen on ainoa oikea väri. Ja sitten raivotaan, kuinka mä en tajua vit-tu-saa-ta-na tajua kuinka sininen on ylivertainen.
Nuorempi jannu raivostui kun sanoin häntä ihan kaikella rakkaudella teiniksi kun oon itse 14v häntä vanhempi.
Kuulemma vetäis mua turpiin jos oisin mies ja oon ansainnut sen kun exä pahoinpiteli mua kun oon niin v.mäinen. Ja siis hänet tunnen ihan oikeassa elämässä
Pitäiskö tässä nyt sit pelätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi jannu raivostui kun sanoin häntä ihan kaikella rakkaudella teiniksi kun oon itse 14v häntä vanhempi.
Kuulemma vetäis mua turpiin jos oisin mies ja oon ansainnut sen kun exä pahoinpiteli mua kun oon niin v.mäinen. Ja siis hänet tunnen ihan oikeassa elämässä
Pitäiskö tässä nyt sit pelätä?
Joo oikeassa elämässä tommoiset miehet voi olla tosi vaarallisia. Mulla oli kämppis, joka sai raivokohtauksia aivan joka asiasta. Saattoi siis huutaa puoli tuntia täydellä kurkulla sen vuoksi, että olin talvella sulkenut olkkarin ikkunan kun huoneen lämpötila oli laskenut todella alhaiseksi.
Miksi raivostuisin väärässä olijoille?
Vastustan