Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko Nutrilett 5 päivän dieetti oikeasti?

Vierailija
17.05.2010 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 5 päivän kuuri maksaa n.30 e ja sisältää kaikki ateriat.

Vierailija
22/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pirtelöä päivässä sisältää kaikki. Se onkin sitten eri asia kuka pystyy moiseen- Nutraaminen perustuu pidemmällä ajalla ketoositilan saavuttamiseen, johon pääsee kärsittyään ensin vähintää kolme päivää nälkää ja heikotusta yms. Sen jälkeen olo onkin aika autuaallinen ja kuuri muuttuu helpoksi, jos ei huijaa itseään! 27 kg lähti 4.5 kk:ssa, eivätkä tulleet ikinä takaisin! Tästä 2 vuotta aikaa.

Olitko koko 4,5kk aivan ehdoton? Miten riitti tahtoa ja sisua? Kaikki kokemukset ovat tervetulleita.

Olen itse ollut kaksi viikkoa Nutrilett-kuurilla ja noin 5 kiloa on lähtenyt (olisi enemmänkin, mutta söin viikonloppuna normaaliruokaa...). Nyt on tiukka kuri taas tänään ja tästä eteenpäin. Tuskin ihan noin pitkään kertakuuriin pystyn, mutta katsotaan nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 5 päivän kuuri maksaa n.30 e ja sisältää kaikki ateriat.

Yhdessä paketissa on 15 pussia eli kolmen päivän pirtelöt, maksaa kaupasta riippuen ehkä 17-22 euroa. Kahdessa pakkauksessa on siis pirtelöt kuudeksi päiväksi. Ja kun ei syö mitään muuta, ei päivän ateriat kovin kohtuuttoman arvokkaiksi tule!

Vierailija
24/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osta ruokaa ollenkaan, niin päivän "ruuat" maksavat siis noin 7 euroa!

Ja toisaalta mitä olet valmis maksamaan normaalipainosta ja omasta terveydestäsi?

Jos välillä syö normaaliruokaa, ei ole helppo palata nutrauksen pariin, koska ketoosi häviää. Siksi pitää olla uskollinen ketoosille ja pysyä pelkissä nutreissa varsinkin jos on paljon pudotettavaa.

Vierailija
25/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tutustunut ollenkaan ks. tuotteeseen, mutta kiinnostuin kovasti. Pudotettavaa on paljon. Kysynkin nyt teiltä, viisaammat:

1. Ymmärsin, että syödään siis pelkkiä näitä pirtelöitä, syödäänkö siis koko sen ajan, kun painoa pudottaa? Siis että jos 20 kg haluaa pois, niin pelkkiä pirtelöitä koko ajan, vai aletaanko jossain vaiheessa totuttautua takaisin tavalliseen ruokaan ja pyrkimään vain terveellisempään ruokavalioon entiseen verrattuna?

2. juomat. Siis saanko juoda normaalisti esim. kahvia "kuurin" ajan? Vettähän varmasti saa, mutta mites kahvi??

Niin, helppo päätellä, että voin tosiaan lopettaa syömisen, mutta kahvista en luovu!!

Vierailija
26/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedänkin sitten mitä huomenna (ja näillä kiloilla ainakin syyskuussa vielä..) laitan ruuaksi. Kokeilen ainakin, katsotaan mitä tulee...

laihdutin pari vuotta sitten reseptilääkkeillä yli 20 kiloa reilussa puolessa vuodessa, tulin sitten raskaaksi joten lopetin lääkkeet. Raskaus yllättäen toi kilot takaisin, ja kas, nyt kun olen synnyttänyt, onkin tuo lääke vedetty markkinoilta johonkin sydänongelmaan vedoten.. =(

(mietin muuten, että tutkimus oli tehty niin, että lääkettä käyttävät/lääkettä käyttämättömät, ei siis LIHAVAT lääkettä käyttävät/LIHAVAT lääkettä käyttämättömät.. paljonko vaikuttaa tulokseen se, että lääkettä käyttävät luonnollisesti vain reilusti ylipainoiset, joilla taas pelkän ylipainon takia on kohonnut sydänogelmariski?? No, täysin OT ja vain omaa spekulaatiotani...)

Vierailija
27/36 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista ENE- tai VLC-dieettiä (erittäin niukkaenergistä tai very low calory dieettiä) tulee noudattaa pidempiä jaksoja ainoastaan, jos on todella huomattavan/sairaalloisen ylipainoinen (BMI mielellään yli 35) eikä saa tietenkään olla mitään sydänsairauksia tms. Pikkupätkiä varmaan voi vähempikin painoa pudottava näitä käyttää, mutta jos nyt puhutaan viikoista, niin sellaiseen käyttöön tämä dieetti ei sovi lievästi ylipainoisille.

Sitten vastauksia:

1. ENE-dieetin ideana on saada max 800 kcal vuorokaudessa energiaa, mikä saa elimistösäs aikaan ketoosin ja rasvojen polton. Tätä ei saa turvallisesti aikaan laskemalla kaloreita normaaliruoasta, kun puhutaan pidemmistä laihdutusrupeamista. Turvallisempi tapa on nauttia 5 annosta Nutrilett tai vastaavia laihdutusvalmisteita, joista saa tarpeelliset ravinteet. Eli syödään ainoastaan 5 annosta näitä laihdutustuotteita päivässä. Ne voivat olla pirtelöitä tai keittoja tai vaikka Nutrilett suklaapatukoita, kunhan määrä ei ylitä viittä annosta päivässä. Nutrilettin Hunger Control -juomat vastaavat käsittääkseni kahta normaalia laihdutusruoka-annosta. Lisäksi saa kohtuudella syödä joitakin vihanneksia, lähinnä kaalia, salaattia, kurkkua, tomaattia, joiden kaloriarvo on lähes olematon, mutat jotka antavat suulle pureksittavaa.

2. Nutrilett-tuotteiden LISÄKSI tulee juoda riittävästi kalorittomia juomia, mielellään vähintään pari litraa päivässä tai enemmän. Paras juoma on tietysti vesi, mutta mustaa kahvia, teetä, vähäsuolaisia kivennäisvesiä ja light-limsojakin saa juoda.

Niin ja kuurin jälkeen kuulemma olisi hyvä totutella pikkuhiljaa normaaliin ruokavalioon, vähentämällä vähitellen Nutrilett-aterioiden määrää ja syömällä kevyttä ruokaa niiden asemasta. En ole vielä itse päässyt siihen vaiheeseen, joten ei ole omakohtaista kokemusta sen toimimisesta.

Vierailija
28/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Nutrilettia suositteleva

Vierailija
29/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan yhtä pahaa makua noissa kuin on mulla jotku EasyShapet.Kamalaa jauhetta,jota alussa pitäs vetää esim jogurtin seassa.Meinaa oksennus tulla.Se on muka jotain kuonanpoistojuttua:DDD

Mulla on rutkasti ylipainoa...

Vierailija
30/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ehdin surffailla, mutta tarkempaa tietoa en nopeasti löytänyt.

t. se, joka edelleen suosittelee Nutrilettia

Vierailija
31/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään pirtelöitä tai keittoja, joten käykö ne nutriletin meal-patukat? Neljä sellaista/päivä? Ainakin niissä on merkintä "low calorie diet"..

Vierailija
32/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään pirtelöitä tai keittoja, joten käykö ne nutriletin meal-patukat? Neljä sellaista/päivä? Ainakin niissä on merkintä "low calorie diet"..

Neljä voisi olla se päiväannos. Itse en ole ollut niin tarkka kaloreista, kun olen korvannut esim. yhden päivän viidestä ateriasta tuollaisella patukalla. Mutta tosiaan, jos elää vain niillä, voi viisi patukkaa päivässä olla liikaa.

Mutta kokeile vielä pirtelöitä. Oletko varmasti käyttänyt riittävän kylmää vettä niihin; niistä tuleekin kamalia, jos tekee haaleaan veteen!

Vierailija
33/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on se kyllä aika kamala paketti: lounas pitäisi korvata makealla patukalla, jossa parisataa kaloria. Aivan järjetöntä, kun noilla kaloreilla voisi jo syödä kunnollakin. Ja kun on nälkä, on tosi oksettavaa yrittää korvata ruoka makealla. Mä en edes ymmärrä, miksi niitä patukoita siinä on. Liekö sit siksi, että megaläskit on vaan niin makean perään.

Vierailija
34/36 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on se kyllä aika kamala paketti: lounas pitäisi korvata makealla patukalla, jossa parisataa kaloria. Aivan järjetöntä, kun noilla kaloreilla voisi jo syödä kunnollakin. Ja kun on nälkä, on tosi oksettavaa yrittää korvata ruoka makealla. Mä en edes ymmärrä, miksi niitä patukoita siinä on. Liekö sit siksi, että megaläskit on vaan niin makean perään.

Mutta olenkin pidemmällä kuin 5 pv:n kuurilla, joten olen ostellut erilaisia pakkauksia, joista yhdistelemällä saan mieleiseni ateriat päivän eri vaiheisiin.

Ehkä sinulla ei ole paljoa pudotettavaa ja siksi kuuri ei toimi? Minulla on pudonnut 5,5 kiloa kahdessa viikossa; välillä on tullut syötyä normaalistikin, joten täyttä kahta viikkoa en ole kuurilla ollut.

Vierailija
35/36 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pudotin painoa ihan lämpöisellä leivillä, uskokaa tai älkää! Täysjyväruisleipää, pohjalle ketsuppia, tomaattia, tonnikalaa, tai sieniä, pari viipaletta kermajuustoa päälle ja mikroon. Poisotettaessa ripaus valkosipulijauhetta leipien päälle. Kyllä on hyvää, täyttävää, vatsa toimii ja kurvit alkavat näkyä parissa viikossa. Minua ei ainakaan turvottanut, päinvastoin. Mustaa kahvia ja paljon vettä! Meinasin aloittaa nutraamisen mutta tämä toimii!

Vierailija
36/36 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten selvisi, hyvät siskot ja veljet. Olin tietämättäni CARP LOVERS ruokavaliolla, silläpä tuloksiakin nopeasti tuli.. Turha kiusata itseä kalliilla, puisella soppadieetillä kun tämäkin pudottaa melkein kolme kiloa painoa viikossa ja saa syödä. Ottakaa selvää dieetistä. Ps. Sama kirjoittaja kuin Halvallahoikaksi ylempänä.