turha ukon ihmetellä kun olen niin tyly
ukko katselee ihan avoimesti muita akkoja,yleesä nuoria tyttöjä...en ole itekkä vanha(33) en edes ruma tai läski.
miks pitää loukata toista tolleen???
sit ku uhkaan erolla,niin sit alkaa lepyttely...voi vittu sanon suoraan.
olen muuttunu nii vittumaiseks,että eiköhä tuo ite tajua kohta lähtee käveleen...onneks on minun asunto missä asuillaan,niin en itse tarvitse lähteä.
vittu että vituttaa ja rankasti.mä en ikinä enää ton ukon kans pane:D
Kommentit (15)
Miehen ajatusta johtaa penis, ei aivot. Siksi sinun ap onkin aina hyvä näppästä tai läppästä miestäsi hereille vaikka avokämmenellä. Myöhemmin hän oppii pitämään katseen asvaltissa nöyränä kuten kunnon aviomihen pitääkin.
Mies tulisi alistaa. Muuten se pettää ja lähtee juoksuille. 
tai kehu hänelle muita miehiä
ps tee näin
ellei miehesi ole väkivaltainen/ sairaalloisen mustasukkainen siis
ai mä tyhmä vai -ap-
tuskin olen...
mä eilen vittuilin ukolle ku kattoi satuhäitä ett kenes sadun kaa hää on menos naimisiin.petti meinaan sen nimisen akan kaa alussa mua.valehteli pokkana ett hää on omas asunnos,nii oli tän sadun luona.ja sadulle myös valehteli...oltiin sit kumpiki akka vittuuntuneita.
joo no mää voisin kehuu jyrki69:ä.se on kyl mies isolla m:lla ja aivan ihana....
kuten *Mieheni erektiohäiriö selvisi! Uskomaton paljastus* tekstistä tuli selväksi. alistettu mies antaa jopa rahaa vaimonsa lääppijöille.
Ap mieti nyt vähän. jookosta
Meillä ainakin kommentoidaan jos joku on hyvännäkönen: kumpikin sanoo.
Ja kyllä minäkin katson jos jollain ukolla on "hyvin istuvat housut" tai paita puristaa mukavasti kroppaa! ;)
Haetteko te ihmiset ihan oikeasti jotain tappelua hakemalla ja vahditte ettei saa toisia ihmisiä edes katsella.
Kyllä on pienessä teidän luotto mieheen ja olematon on omaan kroppaan tyytyväisyys kun tuntemattomat ohikulkijatkin on uhka.. :(
2
miehet nyt katselevat kaikkea kaunista, ei se tarkoita mitään ihmeellisempää.
Sille pahalle ololle olisi hyvä tehdä jotakin, ettei se pääse myrkyttämään kaikkia ihmissuhteitasi. Huonon fiiliksen projisointi ympäristöön ja muiden syyllistäminen on huono ratkaisu.
ukko katselee ihan avoimesti muita akkoja,yleesä nuoria tyttöjä...en ole itekkä vanha(33) en edes ruma tai läski.
miks pitää loukata toista tolleen???
sit ku uhkaan erolla,niin sit alkaa lepyttely...voi vittu sanon suoraan.
olen muuttunu nii vittumaiseks,että eiköhä tuo ite tajua kohta lähtee käveleen...onneks on minun asunto missä asuillaan,niin en itse tarvitse lähteä.
vittu että vituttaa ja rankasti.mä en ikinä enää ton ukon kans pane:D
katsoa sa mutta sen koskemisen kans on taas eri juttu
ei kukaan aikuinen kirjoita tuohon tyyliin.
on huomaamatonta ja sivistynyttä. Junttimainen katsominen on lähes suu auki kuola valuen toljottamista, ja jopa pään kääntämistä ja ääneen kommentomista. Sellainen mairea, ällöttävä ilme naamalla.
on jo myrkyttyny suhde.ei voi mitään... parempi varmasti erota... mut miksei toinen tajua lähtee vaa??? vaikka olen paskamainen,nii tuossa tuo notkuu vaa nurkis viel.ja olen käskeny oikeesti ettii uuden akan nii ei se saa aikaseks ettii...joo ja onhan se tosi ett kattelee se naisia,mut naiset ei kato sitä päinkää:D
ei se kelpaa kellekkään...damn
että jos kumppanini keskustelumetodi on erolla uhkailu alkaisin itsekin katsella sillä silmällä vieraita perseitä ihan tulevaisuuden varalle.
siks se varmaan katsookin::DDD
mul ihan sama...lapset onneks jääpi mulle:)
ne on kaikist rakkaimmat.
miks aina ihmiset on nii pillun/munan perään.mua oksettaa:D
Ja ehkä sä olet liian laiha? Kenties miehesi tykkää muodoista?
Itse imetän vauvaa ja sain rintoihin tuijottajia eilen kaupungilla: mieheni selvennys oli kun ihmettelin miksi tällänen löllömahanen ((vastasynnyttänyt)) saa paljon huomiota miehiltä -miehen selitys oli että kun vastaantulijaa katsoo ensin päästä, katse laskee siitä alas niin rinnat on niin kutsuvat ja massiiviset että katse pysähtyy rintoihin.
Mies ei tälle voi mitään, joku vaan millyttää hänen silmään! Niinkun minä! :D